Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä täyttää marraskuussa pyöreitä, onko liioiteltua

Vierailija
03.10.2015 |

Varata ulkomaanmatka hänelle ja lapsille?
Välit ovat asialliset ja hyvät, ei toiveita yhteenpaluusta, eikä uusia kumppaneita.
Haluisin itsekkin reissuun, maksumieheksi kun joudun, joten kertokaas, onko mautonta antaa ulkomaanmatka lahjaksi, joka sisältää lapset ja eksän.?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista.
Taidan silti varata matkan sillä uskon hänen tuntevan minut niin hyvin, ettei tulkitse väärin. Exä on ollut nyt työttömänä ja uskon hänen piristyvän irtiotosta.
Lapset pääsevät reissuun ja saavat olla isänsä kanssa.
Jos ei kelpaa, tottakai voi kieltäytyä. En suutu siitä vaan silloin matkustan lasten kanssa itsekseni.

Vierailija
2/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]
No emme pidä yhteyttä, muuten kuin lasten asioissa. Tulemme kuitenkin toimeen ihan hyvin. Miksi ex ei muka haluaisi lähteä lasten kanssa reissuun jos tilaisuus tarjoutuisi?!
Mutta kuten sanoin. Hän on vapaa kieltäytymään. Voin toki neuloa villasukat koneessa vaihtoehtoisesti.

Vierailija
4/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

Sama täällä. Voisin kuvitella lähteväni tuolla tavalla reissuun jos se olisi lahja lapsille. Siis siten, että tuo matka olisi minun ja exän lahja yhteisille lapsillemme. Jos se esitettäisiin lahjana minulle, pitäisin sitä lähinnä vittuiluna. Mua ei haittaa yhtään jos en saa syntymäpäivälahjaa exältäni lainkaan, mutta tuollainen "lahja" olisi pohjanoteeraus. Tuo on minusta typerä idea, varsinkin kun se osuu noin lähelle joulua. Aloittajan kannattaisi ennemminkin ehdottaa, että hän maksaisi ulkomaanmatkan koko porukalle joululahjaksi lapsille. Syntymäpäivälahjaksi tuo ei ole minusta sopiva henkilölle, jonka kanssa ei ole edes ystävä.

Vierailija
5/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]
No emme pidä yhteyttä, muuten kuin lasten asioissa. Tulemme kuitenkin toimeen ihan hyvin. Miksi ex ei muka haluaisi lähteä lasten kanssa reissuun jos tilaisuus tarjoutuisi?!
Mutta kuten sanoin. Hän on vapaa kieltäytymään. Voin toki neuloa villasukat koneessa vaihtoehtoisesti.
[/quote]

Miksi luulet että ex haluaisi lähteä reissuun SINUN kanssasi?

Vierailija
6/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

Sama täällä. Voisin kuvitella lähteväni tuolla tavalla reissuun jos se olisi lahja lapsille. Siis siten, että tuo matka olisi minun ja exän lahja yhteisille lapsillemme. Jos se esitettäisiin lahjana minulle, pitäisin sitä lähinnä vittuiluna. Mua ei haittaa yhtään jos en saa syntymäpäivälahjaa exältäni lainkaan, mutta tuollainen "lahja" olisi pohjanoteeraus. Tuo on minusta typerä idea, varsinkin kun se osuu noin lähelle joulua. Aloittajan kannattaisi ennemminkin ehdottaa, että hän maksaisi ulkomaanmatkan koko porukalle joululahjaksi lapsille. Syntymäpäivälahjaksi tuo ei ole minusta sopiva henkilölle, jonka kanssa ei ole edes ystävä.
[/quote]
Itseasiassa kuopuskin täyttää lokakuun lopussa10, mutta en saanut lomaviikkoa siihen.

Vierailija
7/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Siis pitäisit VITTUILUNA, jos joku tarjoaisi sinulle ulkomaanmatkaa ollessasi työtön?
Ok...

Vierailija
8/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän mautonta minusta. Jos et kerran oo juuri edes eksäsi kanssa tekemisissä, niin mistä tiedät vaikka hänellä olis jotain uutta naissäätöä meneillään, joka juuri niin herkässä vaiheessa, että miehestä olis kiusallista kuitenkin lähteä sun kanssa mihinkään.

Taitaa ollakin juuri siitä kysymys että tiedät?

Vierailija
9/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

[/quote]
Siis pitäisit VITTUILUNA, jos joku tarjoaisi sinulle ulkomaanmatkaa ollessasi työtön?
Ok...
[/quote]

Jos se joku olisi exäni, jonka kanssa en ole edes ystävä ja hän olisi itse tulossa mukaan matkalle, niin kyllä. Minulle ulkomaanmatka sellaisen ihmisen seurassa, jonka ystävä en ole, ei olisi kovinkaan mieluinen, vaan lähinnä kiusallinen. Siksi pitäisin sellaista lahjana minulle epätoivottavana, koska minusta lahjan pitäisi miellyttää sen saajaa. Kuten sanoin, lähtisin tuollaiselle reissulle lasten takia ihan hyvin, jos se olisi lahja lapsille, koska lasten iloahan tuolla aloittajakin tavoittelee. Miksi siis naamioida se lahjaksi exälle, kun kyseessä on selvästi lapsia, ei exää varten suunniteltu juttu? Jos aloittaja haluaisi aidosti tarjota loman lahjaksi exälleen, hän ei itse tuppaisi mukaan, vaan antaisi exän mennä joko yksin tai yhdessä lasten kanssa. Minulle ei ole koskaan ulkomaille pääsy ollut niin tärkeää, että erityisesti hinkuisin sinne jonkun ei ystäväni kanssa. Mieluummin olen kotona kuin reissaan ihmisen kanssa, jonka kanssa tulen vain toimeen, mutta jonka seurasta en eri nauti. Tuollaisen ihmisen kanssa reissaisin lahjana lapsille, koska heille se olisi kivaa ja tärkeää. Omien lahjojeni toivoisin olevan sellaisia, jotka minulle ovat kivoja ja tärkeitä. Kuten vaikkapa lomamatka ilman exääni.

Vierailija
10/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin näin kun olin lapsi ja olin eroperheestä. Muistelen vieläkin lämmöllä yhteisiä lomia vanhempien kanssa. Olen kiitollinen siitä, että vanhempani laittoivat lapset etusijalle kaikesta huolimatta.

Vierailija
11/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

[/quote]
Ok...
[/quote]

Miksi työttömän pitäisi haluta matkalle sellaisen tyypin kanssa, jonka seurassa ei halua olla? Miksi työttömälle ei voi antaa lahjaksi matkaa siinä seurassa, josta se työtön itse nauttii, jos kerran haluaa matkan lahjoittaa?

Vierailija
12/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:24"]Meillä tehtiin näin kun olin lapsi ja olin eroperheestä. Muistelen vieläkin lämmöllä yhteisiä lomia vanhempien kanssa. Olen kiitollinen siitä, että vanhempani laittoivat lapset etusijalle kaikesta huolimatta.
[/quote]

Olivatko nuo reissut vanhempiesi lahjoja sinulle vaiko toisilleen? Tottakai suurin osa vanhemmista haluaa laittaa lastensa edun omansa edelle, mutta sitä ei yleensä kutsuta synttärilahjaksi niille vanhemmille.

Vierailija
13/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt käytännössä olisi myös lasten lahja isälleen, mutta heillä ei sattuneesta syystä ole rahaa ostaa matkaa ja lasten äiti lähtee mukaan, koska on lasten äiti.

Ja jos ex on työtön niin minusta mukava lahja. Reissu voi olla oikein kiva, olette yksin ja erikseen lasten kanssa ja nautitte lomasta. Ja sinä kai sen exän tunnet, että mitä miettii.

Vierailija
14/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko päivä marraskuuta on syntynyt?

Vierailija
15/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

[/quote]
Ok...
[/quote]

Jos se joku olisi exäni, jonka kanssa en ole edes ystävä ja hän olisi itse tulossa mukaan matkalle, niin kyllä. Minulle ulkomaanmatka sellaisen ihmisen seurassa, jonka ystävä en ole, ei olisi kovinkaan mieluinen, vaan lähinnä kiusallinen. Siksi pitäisin sellaista lahjana minulle epätoivottavana, koska minusta lahjan pitäisi miellyttää sen saajaa. Kuten sanoin, lähtisin tuollaiselle reissulle lasten takia ihan hyvin, jos se olisi lahja lapsille, koska lasten iloahan tuolla aloittajakin tavoittelee. Miksi siis naamioida se lahjaksi exälle, kun kyseessä on selvästi lapsia, ei exää varten suunniteltu juttu? Jos aloittaja haluaisi aidosti tarjota loman lahjaksi exälleen, hän ei itse tuppaisi mukaan, vaan antaisi exän mennä joko yksin tai yhdessä lasten kanssa. Minulle ei ole koskaan ulkomaille pääsy ollut niin tärkeää, että erityisesti hinkuisin sinne jonkun ei ystäväni kanssa. Mieluummin olen kotona kuin reissaan ihmisen kanssa, jonka kanssa tulen vain toimeen, mutta jonka seurasta en eri nauti. Tuollaisen ihmisen kanssa reissaisin lahjana lapsille, koska heille se olisi kivaa ja tärkeää. Omien lahjojeni toivoisin olevan sellaisia, jotka minulle ovat kivoja ja tärkeitä. Kuten vaikkapa lomamatka ilman exääni.
[/quote]
Miksi eksälle pitäisi ylipäätään ostella lahjoja?!
Jos olisin ex ja saisin vastaavan tarjouksen, ottaisin matkan vastaan ilomielin!

Vierailija
16/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:57"]Monesko päivä marraskuuta on syntynyt?
[/quote]
Oletko joku horoskooppihörhö?

Vierailija
17/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:11"]Itse en ikipäivänä lähtis tollaseen mukaan, jos siis oisin lahjan saaja. Sanoit itsekin, ettette ole edes ystäviä. Tulee mieleen vaan, että mahtais olla kiusallinen reissu
[/quote]

[/quote]
Ok...
[/quote]

Miksi työttömän pitäisi haluta matkalle sellaisen tyypin kanssa, jonka seurassa ei halua olla? Miksi työttömälle ei voi antaa lahjaksi matkaa siinä seurassa, josta se työtön itse nauttii, jos kerran haluaa matkan lahjoittaa?
[/quote]
Koska sillä työttömällä on lapsia.

Vierailija
18/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, erikoista ainakin. Mutta toisaalta ihan hyvä idea, jos lapset saa vuettää aikaa molempien vanhempin kanssa.

Vierailija
19/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ehkä vähän. Mut sitten ei jos siihen lähtis vielä joitain muita mukaan, esim molemmat lasten isovanhemmat

Vierailija
20/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:44"]On se ehkä vähän. Mut sitten ei jos siihen lähtis vielä joitain muita mukaan, esim molemmat lasten isovanhemmat
[/quote]
Isovanhemmat ei tule kysymykseen, valitettavasti. Eikä minulla ole rahaa maksaa ketään "esiliinaa" mukaan..
Entä jos varaisi 2 hotellihuonetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi