Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä täyttää marraskuussa pyöreitä, onko liioiteltua

Vierailija
03.10.2015 |

Varata ulkomaanmatka hänelle ja lapsille?
Välit ovat asialliset ja hyvät, ei toiveita yhteenpaluusta, eikä uusia kumppaneita.
Haluisin itsekkin reissuun, maksumieheksi kun joudun, joten kertokaas, onko mautonta antaa ulkomaanmatka lahjaksi, joka sisältää lapset ja eksän.?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et sit pety jos ei loman jälkeen enää kiinnostakaan...

Vierailija
22/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:49"]Kun et sit pety jos ei loman jälkeen enää kiinnostakaan...
[/quote]
Mikä? Lasten tapaaminen?
Meillä oikeasti platoninen suhde. Ei olla edes ystäviä, mutta toimeen tullaan. Minä en huolisi häntä, eikä hän minua enää, mutta on hän sentään lasteni isä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta mautonta. Miksi synttärilahjaksi ei voisi ostaa jotain henkilökohtaisempaa kuin loma lasten ja exänsä kanssa? En itse ainakaan pitäisi tuollaista synttärilahjana vaan exän yrityksenä tehdä itse ulkomaanmatka lasten ja mun kanssa. Lähinnä kokisin exän pyrkivän toteuttamaan omia toiveitaan ja kutsuvan sitä sitten lahjaksi minulle. Toki jos tiedät exän haluavan lomamatkalle lasten kanssa, niin voit sen lahjaksi ostaa, mutta älä itse mukaan mene.

Vierailija
24/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia voisin itekin järjestää vastaavanlaista. Tavallaan ootte kuitenkin perhe, yhdessä. Vaikka ette asu saman katon alla. Joten lapsille varmasti hyvä kokemus. :) ja näyttää hyvää mallia niilleki, että eron jälkeen voi matkustaa yhdessä jne.

Vierailija
25/25 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:49"]Kun et sit pety jos ei loman jälkeen enää kiinnostakaan...
[/quote]
Mikä? Lasten tapaaminen?
Meillä oikeasti platoninen suhde. Ei olla edes ystäviä, mutta toimeen tullaan. Minä en huolisi häntä, eikä hän minua enää, mutta on hän sentään lasteni isä!
[/quote]

Jos ette ole edes ystäviä, niin miksi luulet, että hän haluaisi ulkomaille sinun kanssasi? Synttärilahjan olisi kai tarkoitus ilahduttaa lahjan saajaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme