Haluaisin nk. mummokaverin!
Eli itseäni vanhemman naisystävän. Oma perheeni on kaukana ja lähes kaikki ystäväni itseäni nuorempi. Välillä olisi kiva kun olis joku jonka kanssa jutella asioista joista itsellä ei kokemusta. Nuoremmat ystävät käyttävät elämänkokemustani mutta itselläni ei Ole ketään kolla olisi elämänkokemusta. Muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:50"]No Anna mulle yksi sun mummoista :) Mulla on samassa kaupungissa anoppi muttemme koskaan saaneet luotua läheisiä välejä. [/quote] Nyt ei liikene, yksi kuoli juuri syöpään viikko sitten :( varoitan, että mummojen kanssa kaveeraamisessa on näitä suruja sitten kanssa... -2
[/quote]
Otan osaa. Toisaalta tavallaan luonnollista, että me vanhat kuolemme ensin. Olisi kamalaa, jos joku nuori tuttava tai sukulainen kuolisi. t. mummoehdokas 59 v.
Minkä ikäinen mielletään mummokaveriksi?
Hassua :) mulla on melkein pelkkiä mummokavereita kun jotenkin niihin talon mummoihin tutustui lapsen kanssa.
No Anna mulle yksi sun mummoista :)
Mulla on samassa kaupungissa anoppi muttemme koskaan saaneet luotua läheisiä välejä.
Mäkin haluaisin :) Ja tiedän, että moni mummokin haluaisi. Hekin ovat monesti yksinäisiä ja kaipaavat jutteluseuraa. Ehkä voisit laittaa johonkin ilmoitustaululle lapun, esim kauppaan?
Kaikki mummot haluaisi kaveerata mun kanssa ja yritän päästä heistä kohteliaastu eroon.
Hankkikaa anonyymi osoite. Mä voin olla se mummo. Olen 59, naimisissa ja kotona asuu 17-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:50"]No Anna mulle yksi sun mummoista :)
Mulla on samassa kaupungissa anoppi muttemme koskaan saaneet luotua läheisiä välejä.
[/quote]
Nyt ei liikene, yksi kuoli juuri syöpään viikko sitten :( varoitan, että mummojen kanssa kaveeraamisessa on näitä suruja sitten kanssa... -2