Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan uusia vaatekaapin sisällön.

Vierailija
03.10.2015 |

Olen lihonut aika reippaasti eikä kaapissa ole mitään kivaa vaatetta :/
Vaatteita on mutta mikään ei enää istu eikä sovi vartalotyypilleni enää.
Pitäisi varmaan tyhjentää koko kaappi ja alkaa pikkuhiljaa ostamaan uutta tilalle. Olen vuoden ollut ostamatta mitään kun olen odotellut motivaatiota laihtumiseen mutta eikö sitä odotellessakin voisi pukeutua kivasti?
En oikein tiedä mikä minua enää pukee! Siis minkä tyylistä vaatetta ostan?
Alan valitettavasti muistuttamaan omenavartaloa! Olen 164cm pitkä eli aika lyhyt ja 88kg painoa. Läskit jakautuu aika tasaisesti mutta vyötärö on silti ongelmakohtani.
Osaako joku neuvoa millaisia vaatteita lähtisin ostamaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. On halvempaa ja ekologisempaakin.

Vierailija
2/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:45"]Laihduta. On halvempaa ja ekologisempaakin.
[/quote]

Lue viestini uudestaan!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa personal trainer niillä vaaterahoilla. Pääset kuntoon ja olet terveempi :) ylipainon kerääminen jossain vaiheessa alkaa v**uttaa ja sitten sen saaminen pois on vaikeaa(mulla on valitettavasti kokemusta). Sulla ei ylimääräistä vielä paljoa ole vaikka sitä on niin nyt on aika kääntää kelkka :)

Vierailija
4/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että nimenomaan tuo omenavartalo on kaikista pahin mahdollinen kun rasva on kerääntynyt keskivartaloon eli sisäelimien ympärille.

Jos nyt kuitenkin aiot massasi pitää niin kaikki vaatteet joissa tunnet olosi hyväksi näyttävät myös hyviltä...kunhan olet itse tyytyväinen oloosi!

Nro.4

Vierailija
5/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:45"]Laihduta. On halvempaa ja ekologisempaakin. [/quote] Lue viestini uudestaan! Ap

[/quote]

Luin ja olen yhä samaa mieltä. Miksi sinä vain odottelet jotain mystistä taivaasta putoavaa motivaatiota?

Vierailija
6/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

vinkkejä eri vartalomallien pukemiseen löytyy esim tästä blogista (linnki omena vartalon pukemiseen, mutta samasta blogista löytyy myös vinkit muillekin vartaloille) http://www.doppwoman.fi/2015/09/o-vartalo-eli-omenavartalon-stailaus.html

Muutoin ulkopuolisena on aika vaikea suositella mitään tiettyjä vaatteita, kun ei tyyliäsi tiedä tai mistä väreistä pidät. Mikäli oletus on, että paino ja sitä kautta vaatekoko tulee muuttumaan paljonkin lähitulevaisuudessa, satsaisin nyt itse vain pariin laadukkaaseen ja keskenään yhdisteltävissä olevaan vaatteeseen, joiden ilmettä muuttaisin huiveilla, vöillä ym. Näin pääset halvemmalla mutta kuitenkaan ei tule vaikutelmaa vaikkapa toimistotöissä, että aina olet samat vaatteet päällä. 

Vierailija
7/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tämä ystävällisenä neuvona ja motivaationa. LAIHDUTA! Tuohon pulleaan vartaloon ei löydy nättiä päälle pantavaa.  Voin kertoa se on tuskaa yrittää löytää vaatekaupasta mitään siedettävää. Itse olen ollut 160/76 ja olen laihtunut nyt 62 kiloon ja projekti jatkuu vielä... lopun elämän. Nyt alkaa löytymään jo nättiä päälle pantavaa. Jos minä olen pystynyt tähän pystyt sinäkin. Yritä löytää vertaistukea. Esim kuntokeskukset järjestää ohjattuja laihdutusryhmiä. Tsemppiä!!

Vierailija
8/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"]Palkkaa personal trainer niillä vaaterahoilla. Pääset kuntoon ja olet terveempi :) ylipainon kerääminen jossain vaiheessa alkaa v**uttaa ja sitten sen saaminen pois on vaikeaa(mulla on valitettavasti kokemusta). Sulla ei ylimääräistä vielä paljoa ole vaikka sitä on niin nyt on aika kääntää kelkka :)
[/quote]

Yritän kovasti saada painoa pois mutta motivaatio ihan hukassa :/
Ajattelin että jos saan uusia kivoja vaatteita niin mielialakin piristyy ja jos painokin tippuisi siinä samalla!
Nyt kaikki vaatteet jotka omistan näyttää hirveiltä eikä huvita lähteä mihinkään kun ei koskaan ole kivaa päällepantavaa!

Vierailija
9/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:49"]Palkkaa personal trainer niillä vaaterahoilla. Pääset kuntoon ja olet terveempi :) ylipainon kerääminen jossain vaiheessa alkaa v**uttaa ja sitten sen saaminen pois on vaikeaa(mulla on valitettavasti kokemusta). Sulla ei ylimääräistä vielä paljoa ole vaikka sitä on niin nyt on aika kääntää kelkka :)
[/quote]

Yritän kovasti saada painoa pois mutta motivaatio ihan hukassa :/
Ajattelin että jos saan uusia kivoja vaatteita niin mielialakin piristyy ja jos painokin tippuisi siinä samalla!
Nyt kaikki vaatteet jotka omistan näyttää hirveiltä eikä huvita lähteä mihinkään kun ei koskaan ole kivaa päällepantavaa!
[/quote]

Edellinen oli siis ap :)
Aloitan vuoden alusta terveyskeskuksen laihdutusryhmässä josta toivottavasti saan haluamani motivaation!
Ap

Vierailija
10/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatevinkkinä esim. Prsimassa myytävät Steam -merkkiset urheiluvaatteet. Ovat edullisia ja ihan hyviä. Ja muista kunnon urheilurintaliivit. Ja voin myös kertoa, se paino ei tipu itsestään jos kaapissa on kivoja vaatteita. Sun täytyy oikeesti tehtä töitä sen eteen. Ruokailu ja liikunta kuntoon, sinä pystyt siihen mutta aloita nyt heti ettet sysää itseäsi vielä pahempaan jamaan.

t. 8

Vierailija
11/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:02"]

Vaatevinkkinä esim. Prsimassa myytävät Steam -merkkiset urheiluvaatteet. Ovat edullisia ja ihan hyviä. Ja muista kunnon urheilurintaliivit. Ja voin myös kertoa, se paino ei tipu itsestään jos kaapissa on kivoja vaatteita. Sun täytyy oikeesti tehtä töitä sen eteen. Ruokailu ja liikunta kuntoon, sinä pystyt siihen mutta aloita nyt heti ettet sysää itseäsi vielä pahempaan jamaan.

t. 8

[/quote]

Todennäköisesti ap lihoo vain lisää kun ostaa kivoja vaatteita. Sitten kun lähtee se viimeinenkin syy häneltä laihduttaa kun vaatteet eivät ole enää liian pieniä. Kunnes taas lihomisen vuoksi jäävät pieneksi ja ap ostaa taas uusia. Ja kierre jatkuu.

Vierailija
12/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa vaatestylisti.

Vierailija
13/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde shoppailemaan. Kierrä vaatekauppoja, sovittele vaatteita. Syö vain salaattia niillä monta tuntia kestävillä shoppailureissuilla. Jatka loppuvuosi tätä, useampana päivänä viikossa. Älä osta vaatteita ellei löydy joku tosissaan kiva, mielellään yhtä kokoa liian pienenä. Kun kävelet kymmeniä kilometrejä viikossa, venyttelet, kumartelet ja kiemurtelet ahtaissa sovituskopeissa, niin eiköhän se vyötärö ala taas löytymään.

Vierailija
14/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin vaikutat AP? Opiskelen personal traineriksi ja kaipaan harjoitusasiakkaita...

Terv.nro.4

Vierailija
15/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:13"]Missä päin vaikutat AP? Opiskelen personal traineriksi ja kaipaan harjoitusasiakkaita...

Terv.nro.4
[/quote]

Tampereella.
Ap

Vierailija
16/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin väljiä ja avarakaula-aukkoisia t-paitoja, hiukan liian kireät nousevat kainaloihin.

Vierailija
17/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:02"]

t. 8

[/quote]

Todennäköisesti ap lihoo vain lisää kun ostaa kivoja vaatteita. Sitten kun lähtee se viimeinenkin syy häneltä laihduttaa kun vaatteet eivät ole enää liian pieniä. Kunnes taas lihomisen vuoksi jäävät pieneksi ja ap ostaa taas uusia. Ja kierre jatkuu.
[/quote]

No toivottavasti ei käy noin :/
Olen itseasiassa saanut 3 kiloa pois tosi hitaasti muttei se kyllä vielä missään näy..
Vuoden olen ollut tämän kokoinen. Lihominen loppui onneksi vuosi sitten eikä toivottavasti enää jatku! Siis se ei jatku, kärsin jo nyt!
Rakastan vaatteita ja muotia mutten tietenkään voi pukeutua samanlailla kuin ennen.
Joku laittoi vinkin Prisman urheiluvaatteista! Kiitos, täytyy tsekata kun seuraavan kerran menen Prismaan :)
Ehkä pitäisi satsata kivoihin urheiluvaatteisiin ensin niin lenkillekin lähtisi mielellään ja lenkin jälkeen ei koskaan tee mieli syödä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi