Ällöttävin ja/tai ahdistavin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (97)
Human centipede - olisin voinut jättää sen elämyksen väliin.
Tulikärpästen hauta. Nyt Ukrainan sodan takia on välillä palannut mieleeni.
Lahjakas herra Ripley. Painostava tunnelma yhdistettynä kauniiseen ympäristöön. Hyvä elokuva, mutta ahdistava.
Caligula. Kaksi naista imee ja nuolee tosi isoa munaa josta lopulta ruiskahtaa spermaa.
Lilja 4-ever. Ahdistavinta on se että vaikka itse leffa on fiktiota, vastaavaa tapahtuu oikeastikin.
Aivan ehdottomasti Niku daruma (1998).
Onko joku teistä nähnyt sen, onko se teistä yhtä ällöttävä kuin minusta?
Vierailija kirjoitti:
A Serbian Film
Joo tämä oli kamala. Oli pakko välillä kääntää pää pois,ei pystynyt katsomaan.
Pelkällä shokkiefektillä mentiin. Mitään taiteellista en nähnyt taustalla,tai kannanottoa, vaikka muka sellainen olikin.
Ei voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ehdottomasti Niku daruma (1998).
Onko joku teistä nähnyt sen, onko se teistä yhtä ällöttävä kuin minusta?
Paljon on tullut nähtyä, ja kyllä nämä A Serbian Film tai Guinea Pig yms ovat tämän rinnalla aika kevyttä kauraa.
Vierailija kirjoitti:
Caligula. Kaksi naista imee ja nuolee tosi isoa munaa josta lopulta ruiskahtaa spermaa.
:D
Katsoin eilen Saw3:n ja se oli kyllä niin sairasta settiä, että alkoi jo oksettamaan. Olen kauhufani ja tykkään kyllä gore-kauhustakin, mutta jotenkin alkoi mennä kidutukset vähän liiallisuuksiin. Pakko tietysti katsoa nuo loputkin Saw-elokuvat, jotka on Netflixissä, kolme olen nyt nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrit (2018)
Oho, väärä vuosi tuli. Tarkoitin, että 2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrit (2018)
Oho, väärä vuosi tuli. Tarkoitin, että 2008.
Tuo on muuten tosi sairas pätkä.
Prince of Darkness. Vaikka on tietenkin pelkkää fantasiaa, tarina ja kuvakerronta on tosi repivää.
Lolita. Kuvottava ja vielä kuvottavampaa on se fakta, että tuota tapahtuu maailmassa koko ajan.