Helsingin Old Irish Pub
Kommentit (34)
Ainakin syrjintää harrastaa:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Baarimikko-ei-myynyt-Sebastian-Tynkkysell…
Mulle pipopäinen baarimikko ei myynyt ja sanoi että olen väärän värinen heidän baariinsa.
Kuuluu huonoja juttuja, kännisiä alaikäisiä, ja koskaan et ole liian kännissä, ettei sulle myytäisi, tappeluita ymd
Onko tämä sama paikka/ sijainti, joka ennen oli Old Bakers-nimellä, Manskun ja Kalevankadun kulmassa?
Ainoastaan viimeinen noista nimen kolmesta sanasta pitää paikkansa. Ja sekin hieman tulkinnanvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle pipopäinen baarimikko ei myynyt ja sanoi että olen väärän värinen heidän baariinsa.
Boikottiin moinen paikka heti!
Todellakaan sillä ei ole mitään tekemistä irkkupubin kanssa!!! Enemmän joku Alppien after ski juottola
Pyysivät pääpaikasta Tanskasta saakka anteeksi Sebastian Tynkkyseltä ja jyrähtivät, että baarimikko oli toiminut räikeästi yrityksen arvojen vastaisesti kieltäytyessään myymästä juomaa puoluekannan takia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin syrjintää harrastaa:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Baarimikko-ei-myynyt-Sebastian-Tynkkysell…
Mera verkade bartendern rädda deras kväll som redan var kunder.
Onko tuolla muita kun ulkomaalaisia baarimikkoja? Olen ainoastaan käynyt päiväsaikaan ja joka kerta on ollut ulkkis myymässä.
Vierailija kirjoitti:
Soiko irkkumusa?
Heh. Ei🤣
Eikös Oldi Irrari ollut se mihin ei ollut asiaa jos oli tatuoitu?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko tämä sama paikka/ sijainti, joka ennen oli Old Bakers-nimellä, Manskun ja Kalevankadun kulmassa?
On ja kymysys kuuluu miksi ensinnäkin Bakerssi lopetti ja tämänjälkeen myös Olearys Bakers.
Mitä ylipäätänsä tapahtui suurin elkein baari markkinoille rynnänneelle Olearys ketjulle?
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
On ja kymysys kuuluu miksi ensinnäkin Bakerssi lopetti ja tämänjälkeen myös Olearys Bakers.
Mitä ylipäätänsä tapahtui suurin elkein baari markkinoille rynnänneelle Olearys ketjulle?
Ehkei niillä ollut varaa myydä tuoppia 2.95€ hinnalla?
Irkut outoja. Ensinnäkin missä hemmetin Euroopan maassa on abortti ollut melkein viime vuosiin saakka, muuten ollaan niin edistyksellisiä eurooppalaisia. Yksi sana: katolilaisuus. Jostain kuului että vähiten ra... sis.. tinen maa.
Sitten nämä gypsy tyypit siellä. Hmm en tiedä mitä miettiä.
Punertavaa hiusta ja partaa. Outo aksentti irkuilla.
Oliko Hamlet joku irkku baari myös. Anyway aika roska paikka. Boten Anna soi siellä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Irkut outoja. Ensinnäkin missä hemmetin Euroopan maassa on abortti ollut melkein viime vuosiin saakka, muuten ollaan niin edistyksellisiä eurooppalaisia. Yksi sana: katolilaisuus. Jostain kuului että vähiten ra... sis.. tinen maa.
Sitten nämä gypsy tyypit siellä. Hmm en tiedä mitä miettiä.
Punertavaa hiusta ja partaa. Outo aksentti irkuilla.
Oliko Hamlet joku irkku baari myös. Anyway aika roska paikka. Boten Anna soi siellä joskus.
Tällä pubilla ei ole mitään tekemistä irkkujen kanssa että siinä mielessä voit mainiosti asioida siellä
Valikoi asiakkaansa puoluekannan mukaan.
Arvostelujen perusteella aika rasistinen. En menisi.
https://www.google.com/search?q=old+irish+pub+helsinki