Käytättekö jo saapikkaita?
Kommentit (13)
En. Liian talviset. Niitä ehtii käyttää monta kk kyllästymiseen asti.
Tällä hetkellä omistan vain talvisaappaat, joten en. Haaveilen kyllä konjakinruskeista nahkasaappaista, joita voisi käyttää jo nyt.
Ballerinoilla mennään edelleen. Yhtenä päivänä mietin nilkkureita, onneksi en laittanut, jalat oisi varmasti hikoilleet koko päivän. Aurinko paistaa ja 15-17 astetta, joten ei ole kylmä. Riippuu tietty missä päin Suomea on, Lapin ensilumeen en lähtisi ballerinoilla. ;)
Tennareilla meen. En edes omista muita kenkiä ja laitan vaan talvella villasukat. Meinaa palella, mutta ei oo rahaa talvikenkiin.
-N18
Noh eikös se ole jokaisen oma asia mitä jalkaansa pistää:D
Saapikas on sana, jota en osaa käyttää.
Saapikkaat kuuluvat kielitajussani samaan sarjaan kuin paituli, menokkaat, mopedi, puolinen jne. Ymmärrän nämä sanat, mutta en itse käytä niitä.
Varsinaiseen kysymykseen vastaan, että tennarit jalassa mennään. Talvikenkien aika on lumen tultua.
Onko saappailla ja saapikkailla jotain eroa? Kyllä mulla saappaat on jo käytössä, myös tennarit villasukkien kanssa. Yöllä on jo ollut pakkasta.
Kyllä vaan, syksyiset saapikkaat ovat lempikenkäni! Neljä vuotta sitten maksoin punaruskeista nahkasaapikkaista 350 euroa. Puoleen pohkeeseen ulottuvat. Kyllä kannatti, näiden ansiosta rakastan syksyä vaikka muuten kuihtuva luonto ja limaiset lehdet harmittaisivat. Hyvissä saapikkaissa pysyy jalat kuivina ja lämpöisinä, sopii asuun kuin asuun varsinkin mekkojen kanssa täydellisesti ja on mainiot kävellä. Jes!
Ei vielä. Tänään jalassani oli Vagabondin mustat avokkaat. Muuten olen pitänyt matalakantaisia avokasmallisia kävelykenkiä ja kävelylenkeillä lenkkareita. Turussa on ollut viime päivinä lähes kesälämpötiloja eikä ole juuri satanut vaan enimmäkseen auringonpaistetta on nähty. Kuten juuri tälläkin hetkellä.
kuivaa ja +17'c.... Ihan kuljin tänään kesäkengissä ja ilman takkia kauppareissulla :)
Turku
Minä en käytä vielä, mutta näkyyhän niitä melkein läpi vuoden. Eivät sirot saapikkaat mitenkään oudolta tähän aikaan vuodesta näytä. Karvareuhkasaappaat sitten asia erikseen.