Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN TORSTAI**

05.10.2006 |

Huomenta!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi ONNEA kaikille vauvautuneille! Nazun synnytys oli kyllä unelma! Voiko tuollaista edes olla, vau.

Omaa napaa, alkuviikosta suoli tyhjentyi ihan täysin, en sitten tiedä oliko joku virusperäinen ripuli vai raskausjuttuja. Vauva on myllännyt siihen malliin, että pistää kyllä sisuskalut sekaisin. Niinpä minäkin joudun/pääsem huomenna ultraan, jossa tarkastetaan, että onko vauva pysynyt pää alaspäin.

Just joo, esikoinen sitten heräs, nukkui ihan tunnin päikkäreitä...

Katsura rv 38+3

Vierailija
22/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazulla oli ihana synnytyskertomus,

voi kun itselläkin olisi " helppo" synnytys ja ihana kätilö.

Mulla alkanut olemaan kans SYNNYTYSPELKOA,

ihmettelen kyllä.

Esikoisen aikana en pelännyt ollenkaan, tietystikkään ei tavallaan tiennyt silloin mitä pelätä.

Tavallaan mua ei pelota synnytys, mutta sitten kun öisin tulee jotain pieniä nippailuja, niin sitä oikeen säpsähtää, että nytkö se tosiaan alkaa.

LIITOSKIPUJA täälläkin, ollut jo muistaakseni ainakin kolmisen kuukautta, ja pahenee vain.

Kun esim. makaa selällään sängyssä ja yrittää nostaa toista jalkaa, toisen päälle, niin kipu on niin viiltävä, että tuntuu että henki lähtee.

PYÖRRYTYKSESTÄ, mulla ollut niitäkin, tuntuu että mulla on kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaivat mitä vaan olla voi.

Öisin kun menossa vessaan niin saa hetken istua sängyn laidalla, ennen kuin uskaltaa nousta ylös, kun huippaa niin kovasti.

Siihen kuulemma saattais auttaa kulaus vettä, ennen kuin nousee ylös.

Mullakin vesimuki aina yöpöydällä, mutta kun se on melkein aina tyhjä. Joku muu kerkee tyhjätä sen mua ennen, joku 8-vuotias...

ÄRSYTYSTÄKIN täällä myös,

harmittaa itteensä oikeen kun äyskin pojalle, joka ei ole tehnyt yhtään mitään pahaa.

Se on minulle useamman kerran maininnutkin asiasta, että miksi oot äiti niin kiukkunen aina??

Olen kyllä yrittänyt selittää, mutta ei se silti oikeuta lapselle rähjäämistä,

onneksi/toivottavasti tää on ohimenevää.

JENILLE tsemppiä,

koitahan nyt tajuta vihdoin viimein lähteä synnyttämään ;)

(.) Kävin tänään siellä äippäpolilla,

oli varattuna se perätilan kääntö.

Lääkäri katsoi sitten ultralla ja totesi, että täällähän ollaan raivotarjonnassa, JEEEEE!!!!

Nyt vaan toivotaan että pysyisi niin.

Viime yönä oli ensimmäiset kovemmat supparit ja vauva mönki ihan älyttömästi, on luultavasti silloin kääntynyt.

Fiksu muksu ;)

Painoarvioksi lääkäri laski ultralla 3025g, ja totesi, että saisi huoletta kasvaa vielä sen pari viikkoa, paikatkin kun oli vielä tiukasti kiinni, vaikkakin pehmentyneet.

Tälläistä täällä siis tänään :)

Zimppu 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylsä aamulla taas herätä omasta sängystä ja vielä vettäkin satoi ihan kaatamalla. Kiva, kun nuorimmalla oli tänään vielä eskarissa Metsämörri-päivä. Eli ottavat eväät mukaan ja menevät lähimetsään aamupäiväksi. Onneksi sade loppui kuitenkin silloin, kun olivat lähdössä, mutta on se metsä silti ihan märkä... No, onhan lapsilla saappaat ja sadevarusteet.

Minä kanssa olen alkanut jännittämään sitä synnytystä ihan hirveästi. Tähän asti olen vaan aatellut, että sitten vaan mennään sairaalaan. Nyt sitten tulee mieleen kaikennäkösiä juttuja, esim. kuinka nopeasti lapsenvahti pääsee tänne ja entäs jos taas joutuu yöllä menemään jne.. Onneks kuitenkin lapset on jo niin isoja, että vaikka kiire tulisikin, niin pärjäävät silti keskenään parikin tuntia. Ja sairaala kuitenkin on vain 5 minuutin ajomatkan päässä. Tosin viimeksikin oli niin hilkulla sinne ehtiminen ;)

Coe taisi kysellä nuista liitoskivuista. Mulla ainakin on ihan kamalia ja varsinkin jos olen päivän aikana liikkunut vähänkin enemmän. Ihan kummallista, että tällaisiakin tuli, kun aikaisemmissa raskauksissa ei ollut ollenkaan. Kait sitten olen jo liian vanha tähän..... Pahimmilta ne tuntuu juuri yöllä, kun yrittää vaihtaa asentoa saati sitten, kun pitäis nousta ylös sängystä vessaan..

Ja tuosta vessareissusta muistui mieleen Pixelinan (olikohan nimim. oikein?) vaiva. Minä myös joudun välillä oikein ponnistamaan, että pissa tulis. Tosi inhottavaa, kun on kauhea hätä ja mitään ei tule. Tosin tämä vaiva on ollut vasta viimeisen viikon ajan. Ajattelin sitten itsekseni, että ehkä se johtuu vauvan laskeutumisesta. Että olis jo niin alhaalla, että jotenkin painaa sinne. Ja että synnytys olis siten lähellä. Taitaa olla toiveajattelua.......

Mutta nyt täytyy taasen mennä laittamaan lapsille jotain välipalaa, kun tulevat koulusta ja sen jälkeen mennään käymään markkinoilla, kun tuo sadekin näyttää tosiaan loppuneen. Vaikka eihän siellä mitään uutta ole, mutta jos nyt edes ne rinkelit ja lihakukot ostaisi....

Tuike ja vaavi rv 39+6 (huomenna olisi se LA.....)

Vierailija
24/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään jännän jutun liittyen tuohon synnytyksen lähenemiseen jne. käykää kurkkaamassa tätä kyssäriä ja jos jollain kokemuskai niin pinoon vaan...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8523116&p=1&tmode=1&smode…

Art rv 39+4 - joka kellotti suppareita eilisen illan ja yön 10min ja jopa alle ja tänään on " oireeton" : /

Vierailija
25/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika harvakseltaan kirjoitellut mutta aktiivisesti lukenut pinon joka päivä. Mieskin nauraa kun olen ihan koukussa...

Esikoinen tuossa vieressä touhuaa ja kurja äiti vaan vastailee välillä että juu juu ja ai jaa. Mutta tyytyväisenähän tuo tuossa touhuaa jotain matkalle lähtöä ja pakkailee laukkuaan...

Hermot ovat myös täällä AIVAN RIEKALEINA!! Olen niiiiin pahan tuulinen ja itkuherkkä, ihan kamalaa. Mullahan la tuli ja meni maanataina (2.10.) ja tänään sain sitten Taysista kirjeen jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Sain yliaikakontrolliajan vasta ma 16.10 *huoh*... Pyysin vielä terkkaa mainitseamaan lähetteessä että ekasta lapsesta viikolla 42 (käynnistetty synnytys) huomattiin että lapsivedet oli kadonnut ja istukka kalkkeutunut. Vauvaraukka oli kakannut hädissään veteen ja syntyessään oli nälkäinen kun oli jo hätä ollut masussa. Mutta ei tainnut vaikuttaa, olin niin toivonut että ensi viikolla voisivat jo katsoa että vettä riittää ja istukka vielä toimii. Taitaa olla Taysin tapa, onko kokemuksia?? Ekan lapsen synnytin Kättärillä niin en tuosta Taysista tiedä kuin kuulopuheiden kautta.

Mulla on supistellut kivuttomasti ja vähän kipujenkin kanssa ja menkkajomotuksia on aika usein. Toivonkin tämän synnytyksen käynnistyvän itsestään kun ekasta synnytyksestä jäi aika pa....an maku suuhun ja oli tosi raju (käynnistetiin tipalla, kesto 3h40min.).

Tulipas valitusta...mutta kyllä nää vikat viikot on raskaita kun mahaan vihloo lähes koko ajan, liitoskivut vaivaa, pissattaa, supistaa (muttei tarpeeksi)....blaah. Taisi muutkin mainita että kotona muut saa kärsiä mamman raivoamisesta ja ikävä kyllä niin myös täällä. Hermo kilahtaa aivan liian herkästi ja tulee karjuttua niin miehelle, esikoiselle kuin kissallekin. Mutta tiedän että tilanne muuttuu kunhan vain pääsisi eroon tästä mahasta ja saisi jo vauvelin tälle puolelle.

Terkuin (ei niin kovin positiivinen) Minna 40+3

Vierailija
26/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kellotin viime perjantaina koko aamupäivän alle 10min. välein ja sitten supistukset loppui yhtäkkiä. Lauantai aamuna klo 05 ne alkoi uudestaan ja ihana pieni tyttö syntyi 11:30. Toivottavasti sinäkin saat pian nauttia omasta tuhisevasta nyytistä, samaa toivon myös kaikille muillekkin lokamammoille, varsinkin niille joiden aika on käsillä tai yli jo.

m ja nyytti 5vrk

Vierailija
27/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA vauvan saaneille, aivan mielettömän ihanaa lukea noita synnytyskertomuksia!!!

***Kiitos vinkistä sille (en muista kuka se oli, vaikka piti ihan nimeltä kiittää =/ ) joka oli tilannut imetystopin Mamakinsista, kävin sivuilla ja tilasin imetysliivit joissa on sellaset vetoketjusysteemit, on tuli tänään ja on kyllä ihanan tukevat. Ei ihan halvimmat, mutta eipä DD kokoa halpisliiveistä löydy, ainakaan hyviä. Sitten tietenkin kävin tsekkaamassa myös Babyidean ne lämpöpussit turvaistuimeen (oisko ollu samalta ihmiseltä tämäkin vinkki?). Sehän oli aika kätsy juttu, tilasin myös (mieheni iloksi, joka on mun ostoksiin jo HIEMAN kypsä), olen tuskaillut näitä tulevia syys/talvi aamuja kun pitää viedä esikoinen klo 8 eskariin, kiukkuava 3v. mukaan javielä vauva kainaloon. Toi pussi nopeuttaa lähtöä monta minuuttia ja nyytin saa siirrettyä vaunuihin pusseineen jos uni tulee autossa.

(.) Olin aamulla elämäni ekassa jalkahoidossa, nää jalat ei oo edes mun!!!!! Ihan ihmeitähän se kosmetologi teki! Mulla on rutikuivat ja halkeilevat kantapäät ja nyt ne on NIIIIIIN siloset ja ihanat ja kynnetkin lakkas niin näteiks. Oli kyllä ihana kokemus, pitää ottaa tavaksi!!!! Sen jälkeen oli neuvola, sf mitta oli nyt toista viikkoa sama, eli jonkin sortin laskeutumista on masussa tapahtunut. Mitta on komeat 38cm, vaikka mun mielestä tä on ihan pieni maha, se on niin suoraan eteenpäin, ettei näytä isolta (siis mun mielestä =D ). Hemppa oli noussut 108-->118, olen nyt yrittänyt tsempata ton raudan kanssa, vaikka vatsa on ihan sekasin... Painoa on tullut tähän mennessä 9kg, turvotusta löytyy. Se vaihtelee ihan hirmusesti, välillä jalat on ihan kauheet pallerot, välillä jopa näkyy jalkapöydän jänteet ja nilkkaluut!

Kiukkuisuutta on myös havaittavissa täällä, hermo palaa herkemmin kuin koko odotusaikana.... Kuuluu kait asiaan kun näin monella pinnaa kiristää!

Onko yhtään BB kommenttia tän päivän pinossa??? Jotain pitää nyt aiheesta laittaa..... Voisin järjestää jonkun KAARLO ULOS sunnuntaina kampanjan! Se sais kyllä lähteä, Sari on niin herttanen ja hyvä laulamaan ;D Otettiin koneelle 5 vuorokaudeks 24/7 ja hiukan ärsyttää kun se pitää pauhata koko ajan taustalla, vielä pahempaa että meidän kone on kannettavaa mallia, eli jos istun sohvalla, BB on sohvalla, jos olen keittiössä, BB tulee mukaan...Voi DAMN että olen koukussa! Enää huominen ja sit on 5vrk täys, enkä tosiaan ota enää päiväkskään!!!

Onko jotain GALLUPPIA päällä, unohdin jo!!!

No päätän raporttini täältä tähän ja alan siivota!

loka_mama ja viikkoja 38+3

Vierailija
28/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todella moni olisi jo valmis mahastaan luopumaan ja jokainen päivä tuntuu piinalta. Supistuksia tullut 4 päivänä 2h ajan ja ihan reippaitakin, mutta aina loppuvat.. pitkää piinaa. Nyt supistellut n.5h, mutta eivät laisinkaan kipeitä, tuntuvat enemmänkin kuukautiskivuilta.Eivät siltä, että pitäisi lähteä synnyttämään, tää on niin turhauttavaa. En muista nimimerkkejä, mutta joku muukin kärsii näistä ennakoivista supistuksista, mutta sitten mitään ei kuitenkaan tapahdu. Kuinka tähän odotukseen voi olla näin väsynyt. Joka puolelta satelee ohjeita, että tee niin ja näin, ni kyllä se vauva sieltä syntyy. Kyllä niitä " ässiä" on kokeiltu, mutta ei niistä mitään apua ole. Anteex tämä vali vali viesti, mut pakko purkaa jonnekkin.

RV 39+2

Vierailija
29/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva edelleen mahassa.. Just tulin osastolta kotiin. 3 päivää yrittivät käynnistää, mutta pikkumies haluaa olla vielä masussa.

Yritän kahlata huomenna koko viikon pinot läpi ja kirjoitella enemmän :)

Vierailija
30/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin niin varmoja, että teidän vauva on jo syntynyt! Onpas sitkeä pikku kaveri!!! Toivottavasti et oo ihan hajalla...

Niin kuin me muut; aamulla ihmettelin, että onpa todella ärtyisää porukkaa täällä lokakuisissa, kun vähän joka toista tuntui ottavan päähän oikein urakalla. Alkuiltaan mennessä liityin porukkaan, olin niin hemmetin pahalla päällä, tiuskin monta kertaa tytölle:( ja miehellekin ärhentelin puhelimessa. Jotenkin vaan piuhat meinas palaa totaalisesti, mutta onneksi helpotti kun mies kotiutui ja toi ruokaa;) Ja sain hetkeksi levähtää ihanan, mutta välillä niin vaativan esikoisemme loputtomasta leikkiseurana olemisesta. Toinen on niin tohkeissaan kun osaa jo leikkiä niin kuin isot tytöt ja äitiä ei aina huvittaisi...

Päänsisäisen huonon olon lisäksi huonoa tai oikeastaan tukalaa oloa oli muutenkin, vauva on koko päivän melskannut taas aivan_mahdottomasti, niin että oikein tosissaan sattuu ja tuntuu pahalta:( Istuminen on auts ja seisoessakin sattuu eikä makuuasennossakaan kovin hyvä ole olla. Ei kuitenkaan mitään supistelua tms. toivottavaa, vaan ihan vaan villiä menoa ahtaissa tiloissa=) Nytkin myllätään kuin viimeistä päivää, vaikka tuskinpa kuitenkaan sananmukaisesti:p Sattuu kylkiin, kylkiluihin ja alapäähän ja nahka senkin venyy ja paukkuu. Vatsa velloo ulospäinkin aivan valtavasti. Sais tulla jo tänne ulos heilumaan tämäkin pieni.

Nyt alan metsästää jotain edes siedettävää asentoa, jossa voin katsella Lostia.

Vierailija
31/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirettä on pitäny koko päivän...

mutta ei vauvan toimesta,eli edelleen odotellaan!

ihana synnytyskertomus, nazu! paljon onnea vielä!

mianni,vai et sitten vielä ollut vauvautunut,täällä oltiin jo ihan varmoja! :)

sinnikäs pikkuinen kun masussa noin pysyttelee!!

jaksamisia!

täällä myös pinna kireällä ja tunteet herkässä, ja sen tuntee nahoissaan mies!

lillis, unohdin yksi päivä ihan vastailla kun laitoit niistä tuplavaunuista, kiitos... minkähänlaiset nuo teidän tuttujen kärryt mahtaa olla? me ollaan kanssa kateltu noita twincoja,kun olisi tärkeä että olisivat nuo kapeimmat mahdolliset jotta liikkuminen helppoa julkisilla ja kotonakin säilytystilat tosi pienet ja auton konttiin pitäisi myös mahtua..niin ja lisäksi ei mitkään hirmuisen hintaiset kun käyttöaika luultavasti jää aika vähäiseksi tosi innokkaan kävelijän ja vaunuprotestoijan vuoksi;)

pitikin niistä vielä kysyä,kun olitte netistä tilanneet,että miten nopsaan tulivat ja oliko tilaus helppo? ja vielä kun kävin tuota sivua katsomassa niin ilmeisesti tuo hinta (299) oli tarjoushinta, niin oliko sulla tietoa kuinka kauan tuo hinta on voimassa...? ja oliko toimitus ,rahdilla ilmeisesti, toimiva? ja vaunut ihan kunnossa?

hihii,johan tuossakin oli jo kysymyksiä...

kiitos jos jaksat vielä vastailla;)

mutta nyt unille,tai siis sänkyyn pyörimään!

jaksamisia meille mahakkaille ja ihanaa vauvantuksuista eloa oman nyyttinsä jo lunastaneille!

fiikuna ja mytty rv 39+1 (kääk)

Vierailija
32/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄÄSYDÄN: Kyllä toi 130 /80 on ihan ok verenpaine. Jännitys vaikuttaa lähinnä tuohon yläpaineeseen ja alapaine on se, joka sitten vaikeammin nousee. Tässä lopussa verenpaine kuulemma saattaa vähän nousta, sitten vain tarkkaillaan, ettei sitten liikaa nouse. Et jotenkin toi huippaaminen ei kuulostais verenpaineesta johtuvalta, ei ainakaan tosta 130/80 arvosta. Itsellä on kanssa yleensä matala paine ja huippailee aina ylös noustessa. Et sitten jos on matala paine, niin sitten saattaakin huippailla.

Vaik eihän sitä tiedä sitten.. onko sulla sitä hemoglobiinia mitattu nyt? Sanoit kyl et syöt rautaa, et ehkei oo siitä sitten. Kuitenkin sellanen veltto ja väsynyt olo vois olla matalan hemoglobiinin merkki.. Entäs verensokeri?

Toivotaan, että pääset huippauksista kuitenkin!!

terkuin Alisa 39+3

Vierailija
33/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRMUISESTI OLI VAUVAUUTISIA, MILJOONAT ONNITTELUT KAIKILLE!!

En nyt kerennyt ihan kaikkia kuulumisia lukemaan, joten olen vähän ulkona teidän jutuista. Laitan siis nyt vaan omat kuulumiset.

Elikäs maanantaina puoliltapäivin soitin neuvolaan, kun olo oli TOSI huono; pyörrytti, oksetti ja päätä särki aivan kauheasti. Terveydenhoitaja käski soittaa osastolle ja sieltä käskettiin näytille. Verenpaine oli vain hieman koholla ja pissakin puhdas. Lääkäri kuitenki tutki ja käski jäädä osastolle lepäämään & sain jotain uutta (migreeni?)lääkettä pääkipuun. Se auttokin vähäksi aikaa. Illalla sain toisen ja sain nukuttua ihan ok.

Tiistaiaamuna lääkäri päätti, että kokeillaan kypsytellä paikkoja Cytotecillä, sanoi että vauva saisi tällä viikolla syntyä, koska epäili mun päänsäryn johtuvan raskaushormoneista (koska aiemmissakin raskauksissa on ollut aika paljon päänsärkyä).

Sain tabletit klo 9 ja 13, mutta eipä ne mitään saaneet aikaseksi.

Keskiviikkoaamuna lääkäri sanoi, että kohdunsuu on edelleen 2cm auki, kiinteän oloinen ja kanavaa 2cm. Laittoivat sitten jotain geeliä kohdunsuulle, sanoi että sen pitäs kypsyttää paikat. No, klo 11 alkoi tuntua alamahalla kiristyksiä ja pikkuhiljaa muuttui ihan supistuksiksi. Klo 15-19 tuli säännölliset, kipeät supistukset ja kätilö tutki. Paikat oli nyt pehmeät, mutta MITÄÄN muuta ei ollu tapahtunu. Sitten supistukset harveni ja yöksi loppuivat kokonaan. Ja mulla suoraan sanottuna otti päähän, olin jo ollut varma, että synnytys käynnistyy.

Tänäaamuna lääkäri tutki ja sanoi, että kohdunsuu on 3cm auki, kanavaa jonku verran mutta oikein pehmeet paikat. Määräsi taas Cytptecia suun kautta. Sain ne klo 8 ja 12. Koko päivän kiristeli alamahaa ja iltapäivällä tuli limatulppaa, mutta eipä muuta. Viiden aikoihin loppu sitten ne vähäsetki tuntemukset ja klo 19.30 sain luvan lähteä kotiin, kun itse pyysin. Lähtiessä vielä kätilö tutki ja paikat on nyt 4cm auki, mutta kanavaa on yhä. Pää kuulemma kuitenki painaa kohdunsuuta eli toiveissa ois, että suht nopeasti sitten joskus syntyy..

Päänsärkyä on edelleen, mutta ei kovin pahasti.

Kieltämättä olen pettynyt, kun luulin että vauvan kans kotiudun. Mutta toisaalta on ihan hyvä olo, kerkeehän tässä. Vauvan painoarvio oli tänään 3200g eli ihan hyvänkokoinen poika jo ois. Nyt on vahva aavistus, että lähtö tulee viikonloppuna ja sitten mennään Ouluun synnyttämään, mutta minkäs tuolle voi :)

Tosiaan, nyt tuli vaan omaa napaa, sori! Huomenna pääsen taas muiden juttuihin mukaan, kun alkaa arki ja aherrus :)

T. Mianni 37+5

p.s. Olin TOSI iloisesti yllättynyt, kun tulin kotiin. Täällä oli mies siivonnut ja muutenki ollut oikein hyvä isukki, olivat ulkoilleet joka päivä, haravoineet pihaa jne. En olis kyllä osannut odottaa moista, mutta kyllä nyt muistan kehuakin miestä.

Vierailija
34/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoskivut on jatkuneet aivan koko päivän. Siis ihan hirveetä. Vähän helpottivat sitten kun miehen kotiuduttua pääsin vaan makaamaan sohvalla tunnin verran, mutta heti kun liikahtaa niin aivan järkyttävää kipua. ARGH. Melkein jo vois verrata synnytyskipuihin, kivaa... :/

Ja illalla sitten tapeltiin 1,5-vuotiaan kanssa PUOLITOISTA TUNTIA iltapuuron syömisestä!!!! Mentiin oikein pidemmän kaavan kautta, varmaan viisi kertaa piti rauhottaa kirkuva lapsi sylissä ennen kun palattiin takaisin syöttötuoliin. Karmeeta. Voin kuvitella kuinka " hauskaa" se on kun on vielä vauvakin mukana, huh huh.

Nyt tähän vielä yölähtö päälle niin kyllä riemu ratkeaisi. No onneksi on ollut ihan oireetonta, ehkä kaksi supparia koko iltana.

MIANNI: Oltiin tosiaan ihan varmoja että poitsu on jo tullut! :) Toivottavasti sulla on pääkipu ainakin vähän hellittänyt?

Mua ei nukuta yhtään, en tiedä mitä tässä tekisin. En jaksa tehdä töitäkään oikein. Ehkä hengailen sitten sohvalla vaan...

Coe

Vierailija
35/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin Mianni just kerennyt vastaamaan samaan aikaan, kiva että oli ollut mukava kotiinpaluu vaikka ilman vauvaa tulitkin!

Coe

Vierailija
36/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nopsaan tulivat ja oliko tilaus helppo? ja vielä kun kävin tuota sivua katsomassa niin ilmeisesti tuo hinta (299) oli tarjoushinta, niin oliko sulla tietoa kuinka kauan tuo hinta on voimassa...? ja oliko toimitus ,rahdilla ilmeisesti, toimiva? ja vaunut ihan kunnossa?[/]

Tilaus oli tosi helppo, omat tiedot vaan piti antaa ja maksu hoidettiin luottokortilla. Toimitus kesti noin 1,5 viikkoa (lupasivat kyllä viikossa toimittaa...) En osaa sanoa, kuinka kauan tuo hinta on voimassa. Siihenhän tulee vielä muistaakseni 39¿ toimituskuluja päälle. Toimitusta pystyi koko ajan seuraamaan netissä linkin kautta, sieltä ne vaunut tulivat Saksan, Tanskan ja Ruotsin kautta omalle kotiovelle:) Kaikki osat ym tarpeellinen oli mukana, koeajettiin sitten kotioloissa esikoinen ja nalle kyydissä:))) Näppäriltä tuntuvat eivätkä nyt niin mahdottoman suuret, vaikka kyllähän tuplat aina on vähän isot...

Se oli muuten JOLLA, jonka tutulla on Espoossa tuplat myynnissä;)

Jos menis sänkyyn kokeilemaan tuleeko uni ennen puoltayötä.

Vierailija
37/37 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asia on kuitenkin näinkin ihan selkeästi luettavissa...