Miksi en ymmärrä että asiani ovat hyvin?
Olen 19 vuotias, työpaikka on (vaikkakin vuoroja vähän vähemmän tässä kuussa), tilillä +3100€ vuokran ja laskujen jälkeen, katto päänpäällä, ystäviä ja oma kulta. Miksi silti olen ahdistunut ja paniikissa kaikesta? tämä vie elämänhaluni:(
Kommentit (9)
Sellasta se tää maanpäällinen vaellus on, toki valonpilkkujakin taviselämään onneksi mahtuu aina vläillä ;).
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:23"]Ahdistuneisuushäiriö?
[/quote]
Onko siinä tallaisia oireita? Tämä on oikeasti kamalaa, olen menettänyt yöuneni ajat sitten, ja pitäisi koulussa pystyä käymään vähilöä unilla... ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:23"]Ahdistuneisuushäiriö?
[/quote]
Onko siinä tallaisia oireita? Tämä on oikeasti kamalaa, olen menettänyt yöuneni ajat sitten, ja pitäisi koulussa pystyä käymään vähilöä unilla... ap
[/quote]
Mene lääkäriin. :) kuulostaa juurikin ahdistuneisuushäiriöltä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:23"]Ahdistuneisuushäiriö?
[/quote]
[/quote]
Mene lääkäriin. :) kuulostaa juurikin ahdistuneisuushäiriöltä.
[/quote]
Pelkään että minulle nauretaan kun menen tälläisesta asiadta lääkäriin...:( mutta ehkä se on pakko. ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:23"]Ahdistuneisuushäiriö? [/quote] Onko siinä tallaisia oireita? Tämä on oikeasti kamalaa, olen menettänyt yöuneni ajat sitten, ja pitäisi koulussa pystyä käymään vähilöä unilla... ap [/quote] Mene lääkäriin. :) kuulostaa juurikin ahdistuneisuushäiriöltä. [/quote] Pelkään että minulle nauretaan kun menen tälläisesta asiadta lääkäriin...:( mutta ehkä se on pakko. ap
[/quote]
Eiköhän nämä asiat ole lääkäreille ihan jokapaiväistä kauraa. Lekuriin vaan pian ja terapiaan, niin sielun solmut aukeaa.
Oli mullakin kaikki asiat hyvin ulkoisesti, mutta silti ensin ahdistuin, mitä kesti monta vuotta, sitten aloin masentua ja lopulta menin psykoosiin. Kannattaa siis mennä kun vielä tuntuu siltä että "kehtaakohan tämmöisen takia edes mennä lääkäriin",eikä sinua viedä ambulanssilla suljetulle osastolle. (Mietin tuossa ahdistusvaiheessa että en kyllä kehtaa millekään psykologille mennä, sinnehän menee vain hullut, enkä sitten mennytkään. Muuta kuin vuoden päästä mielisairaalaan.)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:25"]Oli mullakin kaikki asiat hyvin ulkoisesti, mutta silti ensin ahdistuin, mitä kesti monta vuotta, sitten aloin masentua ja lopulta menin psykoosiin. Kannattaa siis mennä kun vielä tuntuu siltä että "kehtaakohan tämmöisen takia edes mennä lääkäriin",eikä sinua viedä ambulanssilla suljetulle osastolle. (Mietin tuossa ahdistusvaiheessa että en kyllä kehtaa millekään psykologille mennä, sinnehän menee vain hullut, enkä sitten mennytkään. Muuta kuin vuoden päästä mielisairaalaan.)
[/quote]
kiitos vastauksestasi! toivottavasti sinulla on nyt jo asiat paremmin... ap
up