Olen varaamassa aikaa korvien lävistykseen. 45 min? Miten voi noin kauan kestää?
Ajanvaraussivulla kaiken maailman nenä- ja nännilävistyksille on sen sijaan ilmoitettu ajanvarauksen kestoksi 30 min. Mikä perus korvalehdissä noin kauan voi kestää? Pyssyllä jos käy ampumassa niin se on kaikkineen 2 min ja ulos. Tatuointi- ja lävistysliike nyt kyseessä.
Kommentit (14)
No ei kestänyt lävistämälläkään kovin kauaa. Lävistys,korut, ohjeet ja heippa.
Neulalla tekevät milli kerrallaan, kenties hakaneulalla tai ongenkoukulla. Tulee autenttisempaa jälkeä.
Korvaan voi tehdä moneen kohtaan reikiä. Ei ne nettivarauksessa tiedä haluatko perinteiset vai koko korvan täyteen.
Ehkä ne on tottunu nais asiakkaisiin, että sen korun valitsemisessa menee 44min ja korun laittoon 1min.
Jos pyörryt kestää hieman että olet senverran tolpillani että pääset kotiin.
Itse tein reiän korvaan haarukalla.
Kesti kaksi minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein reiän korvaan haarukalla.
Kesti kaksi minuuttia.
Mä tein pylväsporakoneella suoraan 7mm reiät koska haluan vetytetyt korvalehdet
Mä lävistin omat korvani akkuporakoneella, ihan hyvää jälkeä tuli. Ei tarvinnut laittaa edes hoitokorviksia.
Vierailija kirjoitti:
Korvaan voi tehdä moneen kohtaan reikiä. Ei ne nettivarauksessa tiedä haluatko perinteiset vai koko korvan täyteen.
Siellä on nämä helixit ja industrialit ja muut erikseen ja niillekin varataan vain 30 min.
Vierailija kirjoitti:
Puudute emlalla?
Sanovat sivuilla, että puudutusvoiteita ei suositella. Eikä muutenkaan looginen päätelmä, koska paljon tuntoherkempiäkin, köh, ulokkeita lävistävät.
Palstan tyylin mukaisesti saadaan rauhoittavat alle ja mennään Kela-taksilla kotiin.
Korvasta korvaan kun lävistetään, niin kestäähän tuo porata.
Siinä on varuuksi mukana se aika, joka menee sun elvyttämiseen.