Eikö Junes Lokasta saa puhua täällä?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:24"]
Todella hiljainen kaveriporukassa. Tuijottelee vain. Ja hyvännäköinen avokki on jo, että aika hottis pitää hänet vamppaavan olla :D
[/quote]
No siis minähän olen sellainen nainen, että saan kenet haluan.
[/quote]
Vinkkinä sanon, että Lokka ei ole mitenkään ulkonäkökeskeinen. Hän on valinnut nykyisenkin, koska hän on ns. vaimomateriaalia. Lokan piirissä ei käytetä tekokynsiä, irtohiuksia, MK-pissiskäsilaukkuja/vaatteita tms. Lokka ei edes näe sellasia naisia. Hänen valittunsa on ennemminkin sellainen suomalaisen eloveenan ja kettutytön yhdistelmä joka ottaa huonekaluja roskalavoilta, lukee paljon kirjoja, juo teetä kynttilän koira kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:15"]
Todella hiljainen kaveriporukassa. Tuijottelee vain. Ja hyvännäköinen avokki on jo, että aika hottis pitää hänet vamppaavan olla :D
[/quote]
[/quote]
Vinkkinä sanon, että Lokka ei ole mitenkään ulkonäkökeskeinen. Hän on valinnut nykyisenkin, koska hän on ns. vaimomateriaalia. Lokan piirissä ei käytetä tekokynsiä, irtohiuksia, MK-pissiskäsilaukkuja/vaatteita tms. Lokka ei edes näe sellasia naisia. Hänen valittunsa on ennemminkin sellainen suomalaisen eloveenan ja kettutytön yhdistelmä joka ottaa huonekaluja roskalavoilta, lukee paljon kirjoja, juo teetä kynttilän koira kainalossa.
[/quote]
Hyvänen aika, suvakki?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jokainen mies tykkää laittautuvasta naisesta. Se on ihan satavarma juttu...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:59"]
Samaa kastia kuin halla-aho joka ei osaa nimeään kirjoittaa.
[/quote]
En hepun jutuista liiemmin aina välitä, mutta tohtori on koulutukseltaan.
[/quote]
eipä se koulutus ihmistä määrittele vaikka yliopiston käyneet luulevat olevansa jotenkin fiksumpia ja hienompia. Halla-aho on tästä loistava esimerkki ja kaataa koko luulon.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:55"]Sillä on pitkäaikainen seurustelu kumppani ja avovaimo. Se ei vaan halua ymmärrettävästi suuremman yleisön tietoisuuteen ja poisti facebook profiilinsa myös. Vihervassarit kiusais sen hengiltä jos saisivat selville henkilöllisyyden. [/quote] No eihän ole poistanut.
[/quote]
On poistanut. =)
[/quote]
Aaa sori luin että junes itse ois poistanut faceprofiilin. Pahoittelut!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:59"]
Samaa kastia kuin halla-aho joka ei osaa nimeään kirjoittaa.
[/quote]
En hepun jutuista liiemmin aina välitä, mutta tohtori on koulutukseltaan.
[/quote]
eipä se koulutus ihmistä määrittele vaikka yliopiston käyneet luulevat olevansa jotenkin fiksumpia ja hienompia. Halla-aho on tästä loistava esimerkki ja kaataa koko luulon.
[/quote]
No varmasti osaa kuitenkin nimensä kirjoittaa
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:52"]
Onko tämä henkilö ollut päivääkään elämässä töissä?
[/quote]No mitäs luulet? Tässä on kyseessä kuitenkin mamu.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:52"]
Onko tämä henkilö ollut päivääkään elämässä töissä?
[/quote]
Ryhtyi huorittelemaan sen takia kun häntä sanottiin eurovaaliehdokkaan sijasta bloggariksi. Päättele siitä.
Junes Lokan cv on avoimesti nähtävillä. Siellä on työpaikat ja koulutus jne. Turha nillittää täällä jos ei näe vaivaa ottaa selvää.
Ei tule tuloksia googlen hauilla 'junes lokka työ' tai 'junes lokka koulutus'.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tiedän. On kuitenkin isoja eroja siinä miten nainen laittautuu. Katso nyt itsekin miltä hän itse näyttää. Voitko oikeesti kuvitella jotain Seiska lehden julkkis tason näköistä naista hänen kanssaan kirpputorille josta hän itse vaatteensa ostaa?
Mä tarkotin aiemmin ehkä kömpelöllä esimerkilläni näitä naisia jotka näyttää sille kuin on BB,ssä, Paratiisihotellisssa yms. Suvi Pitkäsen/Martina Aitolehdon/Susanna Penttilän näköisiä naisia jotka juo kalliita drinkkejä jonkun yökerhon VIP-tiloissa ja Junes juo pussikaljaa lähimetsässä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:17"]
Ei tule tuloksia googlen hauilla 'junes lokka työ' tai 'junes lokka koulutus'.
[/quote]
Tää ei ole ihan päivitetty, mutta ote cv.stä.
Koulutus
--------
2005-- Opiskelija, Oulun yliopisto
2001--2004: Licence d'informatique (alempi korkeakoulututkinto, tietojenkäsittelytieteet), Université Louis Pasteur, Strasbourg, Ranska
1998: Baccalauréat scientifique (ylioppilastutkinto)
Työkokemus
----------
01.08.2007--30.04.2008 Amsterdam, Alankomaat
RIPE NCC: Junior systems engineer
26.07.2002--31.01.2006 Hayange, Ranska
IRIS: Järjestelmän- ja verkonvalvoja, Linux-palvelimien ylläpito.
15.09.2000--01.03.2002 Basse-Ham, Ranska
Elée SARL: Järjestelmän- ja verkonvalvoja, Linux-palvelimien ylläpito.
Luottamustoimet
---------------
Oulun kaupunki, vaalitoimitsija
Eduskuntavaalit 2007, Kunnallisvaalit 2008, Eurovaalit 2009, Eduskuntavaalit 2011, Presidentinvaalit 2012
Kielitaito
----------
suomi, äidinkieli
ranska, 2. äidinkieli
englanti, erinomainen
saksa, hyvä
hollanti, alkeet
ruotsi, virkamiesruotsi suoritettu
ATK-taidot
----------
Unix, Linux, Windows
HTML, PHP, LaTeX
Yleiset toimisto-ohjelmat ja niiden open source -vastineet
Muuta
-----
B-ajokortti
Toiminut roudarina, baarimikkona, ovimiehenä ja muita sekalaisia työtehtäviä
Harrastukset
------------
mm. musiikki (live ja nauhoitettu
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 12:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tiedän. On kuitenkin isoja eroja siinä miten nainen laittautuu. Katso nyt itsekin miltä hän itse näyttää. Voitko oikeesti kuvitella jotain Seiska lehden julkkis tason näköistä naista hänen kanssaan kirpputorille josta hän itse vaatteensa ostaa?
Mä tarkotin aiemmin ehkä kömpelöllä esimerkilläni näitä naisia jotka näyttää sille kuin on BB,ssä, Paratiisihotellisssa yms. Suvi Pitkäsen/Martina Aitolehdon/Susanna Penttilän näköisiä naisia jotka juo kalliita drinkkejä jonkun yökerhon VIP-tiloissa ja Junes juo pussikaljaa lähimetsässä.
[/quote]
Siihen kettutytön ja Susanna Penttilän välille mahtuu onneksi erilaisia välimuotoja ja siihen väliin itsekin asetun.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:55"]Sillä on pitkäaikainen seurustelu kumppani ja avovaimo. Se ei vaan halua ymmärrettävästi suuremman yleisön tietoisuuteen ja poisti facebook profiilinsa myös. Vihervassarit kiusais sen hengiltä jos saisivat selville henkilöllisyyden. [/quote] No eihän ole poistanut.
[/quote]
On poistanut. =)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:55"]Sillä on pitkäaikainen seurustelu kumppani ja avovaimo. Se ei vaan halua ymmärrettävästi suuremman yleisön tietoisuuteen ja poisti facebook profiilinsa myös. Vihervassarit kiusais sen hengiltä jos saisivat selville henkilöllisyyden. [/quote] Sotketko nyt johonkin toiseen henkilöön? Junes Lokka on ihan oikea henkilöllisyys, oli eduskuntavaaleissa ehdokkaanakin.
[/quote]
Anteeksi kuinka? Kyllä mä tiedän kuka on Junes Lokka ja tiedän hänen naisystävänsäkin. Ymmärsitkö väärin, tarkoitin, että tämä Lokkaa muutaman vuoden nuorempi nainen (etunimi alkaa H kirjaimella) pysyy tarkoituksella "piilossa". Jopa mä olen saanut yksityisviestillä facebookissa törkeitä viestejä tuntemattomilta pelkästään, koska olen Lokan kaverilistalla ja joskus jopa tykännyt sen jutuista ja kommenteista/kuvista. Mitä se häiriintynyt sumalaisvastainen porukka tekisi Lokan naisystävälle jos sais hänen tiedot?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:55"]Sillä on pitkäaikainen seurustelu kumppani ja avovaimo. Se ei vaan halua ymmärrettävästi suuremman yleisön tietoisuuteen ja poisti facebook profiilinsa myös. Vihervassarit kiusais sen hengiltä jos saisivat selville henkilöllisyyden. [/quote] Sotketko nyt johonkin toiseen henkilöön? Junes Lokka on ihan oikea henkilöllisyys, oli eduskuntavaaleissa ehdokkaanakin.
[/quote]
Anteeksi kuinka? Kyllä mä tiedän kuka on Junes Lokka ja tiedän hänen naisystävänsäkin. Ymmärsitkö väärin, tarkoitin, että tämä Lokkaa muutaman vuoden nuorempi nainen (etunimi alkaa H kirjaimella) pysyy tarkoituksella "piilossa". Jopa mä olen saanut yksityisviestillä facebookissa törkeitä viestejä tuntemattomilta pelkästään, koska olen Lokan kaverilistalla ja joskus jopa tykännyt sen jutuista ja kommenteista/kuvista. Mitä se häiriintynyt sumalaisvastainen porukka tekisi Lokan naisystävälle jos sais hänen tiedot?
[/quote]
On noi suvakit väkivaltaisia, nyt kun muut fundamentalistiuskovaiset ova rauhoittuneet niin nämä alkavat riehua. Onko se joku kosminen vakio?
Eli kuten oletinkin, mamu ei ole penniäkään verorahoja Suomeen tuonut. Nuo ulkomaan työtkin ovat vähän epäilyttäviä, onkohan niitäkään oikeasti ollut olemassa?
Säälin sen avokkia. Aion nimittäin viedä siltä miehen.
tornio