Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mies ei tekstaa?

Vierailija
02.10.2015 |

Eikö sitä kiinnosta? Kuinka kauan odotan? Ja sit poistan koko ukon puhelimesta ja unohdan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu...

Vierailija
2/8 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei tykkää sun uusista tatskoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaatko sinä?

Vierailija
4/8 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarvii enemmän aikaa. Viesti sinä. Olen itse ollut aktiivisempi viestijä ja aina on vastaus tullut. Kyllä mies viestii myös, jos tai kun pidän välillä tarkoituksella hiljaiseloa. Ja kerroin myös tunteistani häntä kohtaan ja vastasi. Mitäpä menettää, jos yrittää. Ja ellei ole kiinnostunut, parempi tietää sekin. Epätietoisuus vie yöunet.

Vierailija
5/8 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaako joku vielä? Vai onko tää vaan uus yleinen sana viestimiseen?

Vierailija
6/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tarkoitin watsappia mut ajattelin käyttää sanaa tekstata että mummotki tajuu

Vierailija
7/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:30"]Tekstaako joku vielä? Vai onko tää vaan uus yleinen sana viestimiseen?
[/quote]

Öh... Miksi ei tekstaisi? Tietenkin whatsapp on monin tavoin mukavampi tapa ja periaatteessa ilmainen, mutta ihan hyvin voisin tekstaillakin.

Ja ap käytä järkeäsi.

Vierailija
8/8 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten innokas tapaamaan? Joko hän ei ole kova tekstaamaan ylipäätään, ja silti haluaa sinuun tutustua. Tai ei vaan ole kiinnostunut. Voit selvittää sen esim kysymällä kerkeäisikö hän nähdä kasvien merkeissä joku pv. Empivä vastaus on ollut ainakin minulle aina epäkiinnostuksen merkki.