En aio tehdä yhtään seksialoitteita koko loppuvuonna
Ja jos ei panna vähintään kymmentä kertaa loppuvuoden aikana, sanon miehelle tammikuussa että on minulle liian vähähaluinen yksilö.
Kommentit (22)
Minulla oli sama tilanne 10 vuotta sitten. Aluksi vaimoni kieltäytyi seksistä 3 kuukautta. Sitten päätin, etten tee ehdotusta kolmeen kuukauteen. Mitään ei tapahtunut, joten otin ystävättären. Mitään ei tapahtunut viiteen vuoteen, mutta sitten paljastuimme. Sovimme vaimoni kanssa, että saan jatkaa ystävättären kanssa kaksi kertaa viikossa ja jatkamme vaimon kanssa seksitöntä avioliittoamme, niin kuin kuluneet vuodet olivat menneet.
Win-win-win. Elätän yhä vaimoni ja tietysti kolmesta lapsestamme kotona olevat ja seksiä saan tarpeeksi. Ja ystävättäreni on tyytyväinen myös. Onneksi hän ei halua lapsia. Kaksi kertaa viikossa illalla 16-20 saan seksiä enemmän kuin minään viikkona vaimoni kanssa koskaan olin saanut. Näissä ylitöissä on oma nautintonsa.
M47
Tuskin suhde tuosta mihinkään muuttuu eli ala varautumaan eroon. Itsekin olen eronnut sen takia, koska seksiä ei ollut tarpeeksi. Meillä oli pieni lapsi silloin ja moni tuomitsi päätökseni, mutta ero oli elämäni paras ratkaisu. Olin myös huomattavasti parempi äiti eron jälkeen, verrattuna siihen kireään ja kärttyiseen nalkuttavaan akkaan, joka olin ennen eroa. Olen ollut jo pitkään uusissa naimisissa ja lapsiakin on jo monta. Eikä ollut mistään raskaasta vauva-ajasta kyse, vaan esikoiseni on ollut kaikista helpoin ja parhaiten nukkuva vauva.