Monta etunojapunnerusta menee?
No niin, mitenkäs etunojapunnerrukset (miesten) sujuvat?
Tänään testattiin porukalla. 24 meni ja olin ryhmän heikoin.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
Mihin putkeen?
Nyt menis varmaan n. 10. Parhaimmillaan olen saanut 16-18, en muista enää. Siinä Jutta-jaksossa (mikä tuli uusintana viime viikolla) se vaatesuunnittelu Martzu teki 70, voiko olla mahdollista? Niin ainakin ruudussa luki... Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa :D
Näin kerra kun mun iskä teki äitin päällä, peiton alla ainaki viistoista putkeen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
Mihin putkeen?
[/quote]
Ryyppyputkeen. Tosi on, älä lähe kyseenalaistaan.
Käsivoimani ovat olemattomat enkä ole muutenkaan tuollainen voimistelijatyyppi. Mutta jos kysyt kauanko jaksan tanssia, vastaan AAMUSTA ILTAAN♥
Joskus reenailin sitä varten, et olisin saanu viisi tehtyy kylmiltään. En mä sitten viittinytkään, tuli tyttöystävä ja koira sunmuuta.
Henkilökohtanen ennätykseni on kolme miesten tyylillä, ja siihen perään viä kaksi polvet maassa.
Tosimies ei kyykkää käsin eikä jaloin.
Kerran kierähdin lattialle ja siinä sit olin tunti tolkulla, kunnes punnersin itteni ylös epäsuorin vartaloin. Mutta ethän sää sitä kysyny.. Mikä se kysymys oli?
Ap ei halunnut mitenkään kehuskella täällä. Olen mukana kuntoiluhaasteessa. Sain alkuvaiheessa 6 punnerrusta just ja just. Nyt parin kuukauden treeni on tuottanut tulosta koko porukalla. Jostain syystä olen erityisesti tykästynyt punnerruksiin, vaikka ennen niitä vihasin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
Mihin putkeen?
[/quote]
[/quote]
Jaa juu! Kuulin kans yhestä, joka oli vetäny putkeen. Se sai siitä sakot.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
Mihin putkeen?
[/quote]
[/quote]
Jaa juu! Kuulin kans yhestä, joka oli vetäny putkeen. Se sai siitä sakot.
[/quote]
Älä saatana! Hei, tsemii hälle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:51"]Ap ei halunnut mitenkään kehuskella täällä. Olen mukana kuntoiluhaasteessa. Sain alkuvaiheessa 6 punnerrusta just ja just. Nyt parin kuukauden treeni on tuottanut tulosta koko porukalla. Jostain syystä olen erityisesti tykästynyt punnerruksiin, vaikka ennen niitä vihasin.
[/quote]
Eikai kukaan olettanut että kehuskelet?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:46"]
Käsivoimani ovat olemattomat enkä ole muutenkaan tuollainen voimistelijatyyppi. Mutta jos kysyt kauanko jaksan tanssia, vastaan AAMUSTA ILTAAN♥
[/quote]
Jujun idea onkin siinä, että käytetään koko kroppaa. Minäkin aloin jaksaa kun sain opastusta oikeaan tekniikkaan. Minä kyllä myönnän rehellisesti että kehun, ole aika ylpeä kuntokäyräni kehityksestä vielä tässä iässä. Tiedän, että se ei kauan kestä, mutta nautin kun voin. Se 51-vuotias.
Hah, oli pakkoo koittaa. Meni 6. :/
Vähintään kymmenen, ehkä 13. Punnerruksissa olen ollut aina hyvä.
N45
Mää näköjään oon tässä aika hyvä, vedän lämmittelynä ennen salitreeniä yleensä tämmöisen sarjan: 15-20 miestenpunnerrusta, 10-12 ojentajapunnerrusta, ( lyhyt tauko ) 15-20 miestenp. 10-12 ojentajap. ( lyhyt tauko ) ja vielä kolmannen kerran 15-20 miestenpunnerrusta ja ne kymmenisen ojentajapunnerrusta.
Oon kyllä rehellisesti sanottuna hyvin hämmästynyt, luulin olevani aika keskitasoa punnertamisessa. Salilla oon nyt säännöllisesti käynyt puolisentoista vuotta ja lihasta on kyllä tullut ihan näkyvästi varsinkin yläkroppaan.
nainen, 37 vuotta
Kerran jaksoin kolme, iha putkeen viä, mut sit heräsin.