Monta etunojapunnerusta menee?
No niin, mitenkäs etunojapunnerrukset (miesten) sujuvat?
Tänään testattiin porukalla. 24 meni ja olin ryhmän heikoin.
Kommentit (40)
Kyllähän ne läpällä vastatut tuolta erottaa, eikä niitä vertailuihin kukaan järkevä otakaan. Jäljelle jäi silti ne ei-läpällä kirjoitetut ja niistä laskettu keskiarvo.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:46"]
Käsivoimani ovat olemattomat enkä ole muutenkaan tuollainen voimistelijatyyppi. Mutta jos kysyt kauanko jaksan tanssia, vastaan AAMUSTA ILTAAN♥
[/quote]
Jujun idea onkin siinä, että käytetään koko kroppaa. Minäkin aloin jaksaa kun sain opastusta oikeaan tekniikkaan. Minä kyllä myönnän rehellisesti että kehun, ole aika ylpeä kuntokäyräni kehityksestä vielä tässä iässä. Tiedän, että se ei kauan kestä, mutta nautin kun voin. Se 51-vuotias.
[/quote]
Voimani ovat silti olemattomat.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:48"]Mää näköjään oon tässä aika hyvä, vedän lämmittelynä ennen salitreeniä yleensä tämmöisen sarjan: 15-20 miestenpunnerrusta, 10-12 ojentajapunnerrusta, ( lyhyt tauko ) 15-20 miestenp. 10-12 ojentajap. ( lyhyt tauko ) ja vielä kolmannen kerran 15-20 miestenpunnerrusta ja ne kymmenisen ojentajapunnerrusta.
Oon kyllä rehellisesti sanottuna hyvin hämmästynyt, luulin olevani aika keskitasoa punnertamisessa. Salilla oon nyt säännöllisesti käynyt puolisentoista vuotta ja lihasta on kyllä tullut ihan näkyvästi varsinkin yläkroppaan.
nainen, 37 vuotta
[/quote]
No hei, sää oot keskitasoo, eiköhän tän ketjun viesteistä 95% oo läpällä vastattu.
0,75 mutta mun vasen käsi onkin amputoitu.
Ei mee, mut jaksan kyykätä 10kg selässä 8 x syväkyykyn.
Kerran jaksoin kaksi, kun kokeilin.
Mulla ei mee yhtäkään, mutta tunnen erään joka jaksaa 14 hyvänä päivänä.
En mää niitä miesten pysty, mut polvet maassa kun teen niin kolme on ollu virallinen luku. kerran jaksoin viisi, muttei ollu ketää näkemässä dääm. :/
Kahdeksan hartiapunnerrusta, rintalihaksilla yhdeksän ja ojentapunnerruksia kuusi mutta nämä siis erikseen, en jaksa peräjälkeen. Mllainen on etunoja? Olen 51-vuotias, eikä ole mitään ihmeellistä urheilutaustaa, ihaan vaan leppoisaa kuntourheilua. Aloitin salilla käymisen 3,5 vuotta sitten. Pidän tulosta taustaani ja ikääni vasten ihan kohtuullisena, en usko että kovin monella vastaavalla taustalla menee. Tekniikka on tarkistettu PT:n toimesta, että ihan hyvä on.
Kerran näin kun yks tyyppi punnersi.
Polvet maassa jaksan tehdä vaikka miten monta, ns miesten punnerruksia noin 30.
Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
No joi, nou way, linkki??
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
Lähde??
[/quote]
On totta, tunsin sen tyypin. Nimi oli Anssi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:41"]Itsehän en jaksa edes nousta ylös, mutta kuulin kerran äijästä joka oli kylmilteen vetäny Tampereen Nääshallissa kaheksan etunojaa putkeen. En tiä kyllä, saattaa olla urbaanilegendaa..
[/quote]
On totta, tunsin sen tyypin. Nimi oli Anssi.
[/quote]
Wou dyyd, eeppistä!
80 vaikka kylmiltään, sitten alkaa hapottaa.