Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet kateellinen toisen naisen silikonirinnoista?

Vierailija
02.10.2015 |

Ja ilkeilet häntä kohtaan tämän seurauksena? 

terv. korkealla itsetunnolla ja silikoneilla varustettu blondi

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tarvitse tuhansien eurojen täytteitä jotta olisin tyytyväinen itseeni! :p

Vierailija
42/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut ja mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)
[/quote]

Niin että elämisen näky ei saisi olla sinussa? Olet kaksi lasta tehnyt ja imettänyt. Rintasi luonnostaan ei siis kelpaa edes sinulle. Voi v. Mitä schaissea.

Vierailija
44/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea itsetunto ja silikonit mainittu samassa lauseessa :'D

Ilkeilen nimenomaan siksi, että jonkun bimbon itsetunto on niin maassa, että yritetään paikkailla sitä tunkemalla kumipalloja patalappuihin. Täysin väärä asenne, itseäni ainakin hävettäisi tolkuttomasti, jos päätyisin silikoneihin.

Vierailija
45/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna en ole. Olen joskus vain ihmetellyt miten joku voi olla niin pinnallinen, että vaarantaa terveytensä muovipalleroiden takia. Jo leikkaus itsessään on vaarallinen nukutuksineen, puhumattakaan komplikaatioista joita voi ilmetä jopa vuosien jälkeen leikkauksen jälkeen romuttaen koko kehon terveyden. Ja miksi olisin kateellinen? Mun mielestä silikonirinnat ovat useimmiten todella rumat, elleivät sitten näytä erityisen luonnollisilta. Sitä paitsi minäkin voin halutessani mennä leikkauspöydälle, nykyään kun saa kaikenlaisia kauneusleikkauslainojakin, hankkimaan kumitissit jolloin mun oletettu kateus olisi parannettu. Mutta kun minä en halua.

Vierailija
46/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)
[/quote]

Niin että elämisen näky ei saisi olla sinussa? Olet kaksi lasta tehnyt ja imettänyt. Rintasi luonnostaan ei siis kelpaa edes sinulle. Voi v. Mitä schaissea.
[/quote]
En kyllä ymmärrä miksei saisi näyttää hyvältä? Ihmiset taitaa olla vähän hölmöjä.

Vierailija
47/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap taidat olla aika yksinäinen kun kaikki ovat kateellisia sinulle. Onneksi sinulla on ne kaksi ah niin kaunista ja ihanaa tissiä siinä juttukavereina. Kuinka monta peiliä muuten kodistasi löytyy? Kuinka paljon ihania tisujasi tuijotat peilien kautta? Entä kuinka paljon selfieitä otat hinkeistäsi? Onhan se tietenkin tylsä kun et saanut syntymälahjaksi kauniita rintoja, joten hyvähän se on myöntää joskus tosiasia ja tehdä utareilleen jotakin konkreettista kun se kerran on mahdollista. Mikäs paikka sinulla seuraavaksi lähtee veitsen alle? Laitatatko seuraavaksi naamasi vai alapääsi kuntoon? Kumpi on enemmän esillä ja kumpi häiritsee sinua enemmän? Jaksamista tuleviin koitoksiin!

Vierailija
48/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden tissit. T. Terhakka luomu 75D