Miksi olet kateellinen toisen naisen silikonirinnoista?
Ja ilkeilet häntä kohtaan tämän seurauksena?
terv. korkealla itsetunnolla ja silikoneilla varustettu blondi
Kommentit (48)
Minä lähinnä ihmettelen, miten suurta roolia päivittäisessä elämässä rinnat jollekin näyttelevät, jos niiden koko tai muoto häiritsee siinä määrin, että niitä täytyy lähteä parantelemaan kalliilla ja vaarallisella operaatiolla. Minulla on pienet rinnat, A80, eikä asia vaivaa minua mitenkään. Joskus, jos vaikka mekon istuvuus edellyttää suurempaa varustusta, laitan push up -rintaliivit, mutta yleensä ottaen rintojen koko ei ole asia, jota juuri ajattelisin omalla tai muiden kohdalla.
Enkä ole! Terveisin luomu-brunette C75
En ole. Pienennytän heti omani mahd pieniksi kun saan rahat kasaan.
En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En ole. Pienennytän heti omani mahd pieniksi kun saan rahat kasaan.
[/quote]
Aijoo? Pitiks tähän sanoa kuppikoko ja hiusvärikin. Noh. Meni jo
Millä perusteella muka? En toud ole, sitäpaitsi omani ovat ihan luomut ja valtavat. Taidat itse olla kateellinen kun sulla on vaan silarit.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.
[/quote]
"Ne on mua itteeni varten!! En ota niitä miesten takia, itku nyyhky tarina kuinka elämä ollu paskaa ilman rintoja!" Ja sit poseerataan hymyn sivuilla muovi utareet paljaana
Heh, uskottelet sitten itsellesi että sinulle ollaan kateellisia, mutta provohan tämä onkin.
Kuka on kateellinen jostain muovista mitä joku tunkee itteensä?! Kauheeta
En ole
En ole kateellinen, luomu75 E.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]
En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.
[/quote]
En ottanut miehiä varten vaan itseäni. Yhtä lailla kuin käytän meikkiä ITSEÄNI varten en miehiä tai ketään muuta miellyttääkseni!
AP
Pidät siis kateellisuutena sitä että joku halveksii päätöstäsi "parantaa" ulkonäköäsi kirurgisesti? Minusta huijaat vain muita ja itseäsi, mutta en toki voi sanoa oikeasti mitään koska en omaa pieniä rintoja, olen terhakka H75.
En ole millään muotoa kateellinen. Säälin silikonitissisiä naisia.
Mua lähinnä säälittää, että jonkun itsetunto riippuu kumitisseistä ja että niitä varten riskeeraataan terveys. Mikään saavutus silikonitissit eivät, eihän niihin tarvita kuin muutama tonni rahaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]
[/quote]
En ottanut miehiä varten vaan itseäni. Yhtä lailla kuin käytän meikkiä ITSEÄNI varten en miehiä tai ketään muuta miellyttääkseni!
AP
[/quote]
Ahahahahaha, nro 7 jo arvasikin tämän vastauksen.... :D
En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)
Lol sinä "terhakka 75E" :D tommonen läskiutare ei kuule oo terhakkaa nähnykkään, oishan se fysiikan lakien vastaistakin!
Miksi oletat, että olisin kateellinen?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)
[/quote]
Ja varmasti niille pennuillesi joille annat "hienon" käsityksen naisen kauneuskuvasta.
Yhdistelmä blondi ja silikonit aiheuttaa ihmisille mielikuvan bimbosta. Uskon että sellanen bimbous ärsyttää muita ihmisiä. Sun tissejä varmaan tuijotetaan. Itsekin tuijotan silikoneja koska ne on niin oudon näköset. Ei varmaan kateutta vaan se feikkiys ärsyttää muita ja tulkitset sen kateudeksi.