Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet kateellinen toisen naisen silikonirinnoista?

Vierailija
02.10.2015 |

Ja ilkeilet häntä kohtaan tämän seurauksena? 

terv. korkealla itsetunnolla ja silikoneilla varustettu blondi

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä blondi ja silikonit aiheuttaa ihmisille mielikuvan bimbosta. Uskon että sellanen bimbous ärsyttää muita ihmisiä. Sun tissejä varmaan tuijotetaan. Itsekin tuijotan silikoneja koska ne on niin oudon näköset. Ei varmaan kateutta vaan se feikkiys ärsyttää muita ja tulkitset sen kateudeksi.

Vierailija
22/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähinnä ihmettelen, miten suurta roolia päivittäisessä elämässä rinnat jollekin näyttelevät, jos niiden koko tai muoto häiritsee siinä määrin, että niitä täytyy lähteä parantelemaan kalliilla ja vaarallisella operaatiolla. Minulla on pienet rinnat, A80, eikä asia vaivaa minua mitenkään. Joskus, jos vaikka mekon istuvuus edellyttää suurempaa varustusta, laitan push up -rintaliivit, mutta yleensä ottaen rintojen koko ei ole asia, jota juuri ajattelisin omalla tai muiden kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole! Terveisin luomu-brunette C75

Vierailija
24/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pienennytän heti omani mahd pieniksi kun saan rahat kasaan.

Vierailija
25/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.

Vierailija
26/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En ole. Pienennytän heti omani mahd pieniksi kun saan rahat kasaan.
[/quote]

Aijoo? Pitiks tähän sanoa kuppikoko ja hiusvärikin. Noh. Meni jo

Vierailija
27/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella muka? En toud ole, sitäpaitsi omani ovat ihan luomut ja valtavat. Taidat itse olla kateellinen kun sulla on vaan silarit.

Vierailija
28/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.
[/quote]

"Ne on mua itteeni varten!! En ota niitä miesten takia, itku nyyhky tarina kuinka elämä ollu paskaa ilman rintoja!" Ja sit poseerataan hymyn sivuilla muovi utareet paljaana

Vierailija
29/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, uskottelet sitten itsellesi että sinulle ollaan kateellisia, mutta provohan tämä onkin.

Vierailija
30/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kateellinen jostain muovista mitä joku tunkee itteensä?! Kauheeta

Vierailija
31/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

En ole kateellinen, luomu75 E.

Vierailija
32/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.

[/quote]

En ottanut miehiä varten vaan itseäni. Yhtä lailla kuin käytän meikkiä ITSEÄNI varten en miehiä tai ketään muuta miellyttääkseni!

AP

Vierailija
33/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät siis kateellisuutena sitä että joku halveksii päätöstäsi "parantaa" ulkonäköäsi kirurgisesti? Minusta huijaat vain muita ja itseäsi, mutta en toki voi sanoa oikeasti mitään koska en omaa pieniä rintoja, olen terhakka H75.

Vierailija
34/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään muotoa kateellinen. Säälin silikonitissisiä naisia. 

Vierailija
35/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä säälittää, että jonkun itsetunto riippuu kumitisseistä ja että niitä varten riskeeraataan terveys. Mikään saavutus silikonitissit eivät, eihän niihin tarvita kuin muutama tonni rahaa.

Vierailija
36/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]

[/quote]

En ottanut miehiä varten vaan itseäni. Yhtä lailla kuin käytän meikkiä ITSEÄNI varten en miehiä tai ketään muuta miellyttääkseni!

AP

[/quote]

Ahahahahaha, nro 7 jo arvasikin tämän vastauksen.... :D

Vierailija
37/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)

Vierailija
38/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol sinä "terhakka 75E" :D tommonen läskiutare ei kuule oo terhakkaa nähnykkään, oishan se fysiikan lakien vastaistakin!

Vierailija
39/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että olisin kateellinen?

Vierailija
40/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)
[/quote]
Ja varmasti niille pennuillesi joille annat "hienon" käsityksen naisen kauneuskuvasta.