Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet kateellinen toisen naisen silikonirinnoista?

Vierailija
02.10.2015 |

Ja ilkeilet häntä kohtaan tämän seurauksena? 

terv. korkealla itsetunnolla ja silikoneilla varustettu blondi

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niille silikonitisseille ole kateellinen. Kateellinen olen vain yleisesti naisille jotka saavat enemmän munaa kuin minä. Mutta aika vähän siinä silikonit auttaa.

Vierailija
2/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade, olen luomu aa-75.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa kumipallot niin sitten haluaa. Ei ne kauniita ole

Vierailija
4/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti suuttuu vaikkek muka kiinnostakkaan :D Hienoa että olet nyt itseesi vissiin tyytyväinen ei ole mitään pahaa silareissa. Eikä missään rinnoissa kunhan itse tykkää ;)

Vierailija
5/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne.
[/quote]

"Ne on mua itteeni varten!! En ota niitä miesten takia, itku nyyhky tarina kuinka elämä ollu paskaa ilman rintoja!" Ja sit poseerataan hymyn sivuilla muovi utareet paljaana
[/quote]

Itse et voikaan näköjään sitä tajuta kuinka paljon rinnat voivat vaikuttaa itsetuntoon. Koko ikänsä kun saa kuulla haukkuja, nauramista ja vertauksia lapseen rinnattomuuden takia näin ulkonäkökeskeissä maailmassa, niin on vaikeaa olla vahva ja rakentaa hyvä itsetunto.

Vierailija
6/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? En todellakaan ole. Kyllä ne voi hankkia melkein kuka tahansa, jos haluaa. Mutta kun eivät kaikki halua mitään keinotekoisia pusseja rintaansa, minua ainakin pelottaisi ihan sikana kaikki riskitekijät, suvussa on kumminkin rintasyöpää.

Vierailija
7/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:27"]

En oo kateellinen minäkään. Kunhan tämän toisen lapsen olen imettänyt niin kyllä munki tissit täytettä kaipaisi. Olen laihtunut hirveästi. Ajattelin täyttää nämä entisiin mittoihin, en ota muovipalloja. Aika tuperää jos siitä minut tuomittaisiin muiden silmissä. Oma iloni se on, ja varmasti miehenkin ja sen kautta myös jälleen minun. Tuplailoa siis :)

[/quote]Olen imettänyt kolme lasta noin vuoden ikään asti ja rintani ovat upeat. Rintasi ovat varmasti todella rumat jos kerran niihin silikoneja mietit.. :(

Vierailija
8/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en omista silikoneja enkä laittaisikaan. Mutta minusta se on jokaisen oma asia. Täälläkin ketjussa heti aletaan möykkäämään ja moralisoimaan, eiköhän jokainen tee päätöksensä omasta itsestään itse. Mutä se kuuluu kellekään. Kaikkia pitää kunnioittaa joten se moralisointi on kyllä turhaa. Mielipiteensä kullakin mutta ei muita voi väheksyä jos on erimieltä kanssasi.

Vierailija
9/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä minulta? En ole lainkaan kateellinen. Ei minua kiinnosta toisten naisten fyllingit. Joskus vähän ehkä säälittää kun näen ylisuuret, pallomaisen pinkeät muovitissit, mutta hyvin harvoin ne herättävät minussa minkäänlaista tunnetilaa.

Vierailija
10/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaaralliset...ite en menis mihinkään leikkaukseen ilman terveyttä uhkaavaa syytä. Eli vaan pakkotilanteissa leikkaus ok. Luomutisseistä oon kateellinen välillä.

Vierailija
11/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kadehtia silikonirintoja, kun itsellä on kivan kiinteät mutta pehmeät, D-kupin luomurinnat.

Joskus nuorempana lievästi kadehdin isorintaista tuttavaa, mutta nähtyäni hänet alasti saunassa ei tarvitse enää kadehtia. Isot rinnat voivat aiheuttaa kamalan kyttyräselän jo keski-iässä.

Vierailija
12/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:17"]En kylläkään kateellinen ole. Ottaa päähän se että miehiä varten otatte tuommoisia lisäkkeitä itseenne vaarantaen oman terveytenne. [/quote] "Ne on mua itteeni varten!! En ota niitä miesten takia, itku nyyhky tarina kuinka elämä ollu paskaa ilman rintoja!" Ja sit poseerataan hymyn sivuilla muovi utareet paljaana [/quote] Itse et voikaan näköjään sitä tajuta kuinka paljon rinnat voivat vaikuttaa itsetuntoon. Koko ikänsä kun saa kuulla haukkuja, nauramista ja vertauksia lapseen rinnattomuuden takia näin ulkonäkökeskeissä maailmassa, niin on vaikeaa olla vahva ja rakentaa hyvä itsetunto.

[/quote]

Mutta onneksi on helppoa laitattaa muovipallerot rinnan alle. Se korjaa kaikki ongelmat ja saa sinut näyttämään älykkäältä, itsevarmalta ja vahvalta.

Vierailija
13/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itsetunto parane silareilla. Projekti vain jatkuu. Seuraavaksi nenä, ehkä huulet jne. Aina on joku kohta liian "ruma". Lopulta näyttää leikellyltä räsynukelta ja on rumempi kuin lähtötilanteessa.

Vierailija
14/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:14"]

Ja ilkeilet häntä kohtaan tämän seurauksena? 

terv. korkealla itsetunnolla ja silikoneilla varustettu blondi

[/quote]

Täh? Miksi ihmeessä pitäisi kadehtia, jos rinnat on itellä jo liian isot ilman silikonejakin. Koskaan en ole ilkeilyt, ainoastaan miettinyt mitä komplikaatioita rintansa leikkauttaneille myöhemmin tulee.

Lisäksi en toivo saavani miehiltä sellaista huomiota jota silikoniblondi saisi, joten jatka rauhassa valitsemallasi tiellä, en kadehdi.

Terkuin suurista rinnoistaan kärsivä  aidosti maantienvärinen

Vierailija
15/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:49"]Itse en omista silikoneja enkä laittaisikaan. Mutta minusta se on jokaisen oma asia. Täälläkin ketjussa heti aletaan möykkäämään ja moralisoimaan, eiköhän jokainen tee päätöksensä omasta itsestään itse. Mutä se kuuluu kellekään. Kaikkia pitää kunnioittaa joten se moralisointi on kyllä turhaa. Mielipiteensä kullakin mutta ei muita voi väheksyä jos on erimieltä kanssasi.
[/quote]

No joo,ymmärrän hyvin tän jos on Niinkuin poika.

Vierailija
16/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa vähän siltä, ettei joku huonoitsetuntoinen tyhjäpää olekaan saanut tarpeeksi kehuja ja huomiota hankittuaan vihdoin ne kauan haluamansa kumitissit. Koetaan loukkauksena ja ilkeilynä, jos ketään ei oikeasti kiinnosta ne rinnat.

Vierailija
17/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kyttää muiden tissejä. Tosin joskus ne tietyn tyyppiset naikkoset oikein hakemalla hakevat huomiota tisseillään niin silloin tulee vilkaistua. Mutta muuten ihan sama.

Vierailija
18/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi silikoneja mistään hinnasta! Olen erittäin tyytyväinen näihin pieniin 65C kokoisiin rintoihini, mukavan kompaktit, näytän sirolle ja hoikalle eivätkä ole tiellä urheillessa. Aika vaikea olisi jotain akrobatiaa harrastaa jos joutuisi pelkäämään tissin puhkeamista tai koko ajan joutuisi miettimään miten tehdä joku liike niin ettei rinnat ole tiellä. Muutoinkin olen tyytyväinen siihen, että ihmiset katsovat puhuessaan silmiini eivätkä rintoihini :)

Vierailija
19/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ketju, ei yhtään kuvaa.
T.m

Vierailija
20/48 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että olen kateellinen? En halua silikoneja itselleni, mutta eivät ne muiden silarit minua sen kummemmin hetkauta. Jokainen saa muokata kroppaansa haluamaansa suuntaan.