Seurustelematon nainen, huolisitko 10-15v vanhemman
Kommentit (89)
10 vuotta vanhempi menisi, mutta 15 vuotta tuntuu jo aika isolta ikäerolta. Ehkä sitten, jos olisi muuten tosi ihana mies. N27.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:40"]
Seurustelemattoman? Ei ainakaan jos ei koskaan olisi kenenkään kanssa ollut, 55-v.
[/quote]
Miksi pitäisi olla ollut jonkun kanssa? Mikä meriitti se oikein on???
[/quote]
Seurusteleminen opettaa seurustelemaan, parisuhteessa oleminen opettaa ihmiselle itsestään jo tosi paljon, toisten kanssa toimeen tulemisesta, sekä siitä miten kompromisseja tehdään ja pidetään parisuhde kunnossa. Jos on yli kolmekymppinen ihminen joka on vain elänyt omillaan, voi olla tosi vaikea alkaa sietää jonkun toisen tapoja jotka on väistämättä erilaiset. Lisäksi voi olla vähän epärealistisia mielikuvia siitä millainen on hyvä parisuhde, kun ei ole vertailukohtaa.
[/quote]
Täyttä potaskaa. Ei se, että ei ole koskaan seurustellut tarkoita, etteikö pystyisi elämään parisuhteessa. Eli sun mielestä on ihan PAKOLLA seurusteltava alle kolmikymppisenä, vaikka ei olisikaan tavannut henkilöä jonka kanssa haluaisi seurustella?? Outo ajatusmaailma.
[/quote]
Ei tietenkään pakko ole. Jos nainen tai mies ei kolmenkymmenen ikään ole kohdannut ainoatakaan ihmistä jonka kanssa olisi voinut seurustella, siis iässä jossa suuri osa on vielä sinkkuja ja opinnoissa ym., niin joko on tosi introvertti ja tapaa hirveän vähän ihmisiä, tai sitten on todella nirso. Tai esimerkiksi sosiaaliset taidot on sellaiset ettei ihmisten kanssa synny lähempää kanssakäymistä, tai sitten ei vaan viihdy kovin läheisissä tekemisissä ihmisten kanssa. Mikään näistä ei ennusta hyvää parisuhteelle minun mielestäni. Poikkeuksena pitäisin tuntemiani nuoria miehiä jotka ovat opiskelleet niin miesvaltaisella alalla, ettei opintojen, töiden ja harrastuksen yhteydessä vain kerta kaikkiaan tavannut naisia kuin muutaman, ns. nörttejä joista voi tulla ihan hyviä aviomiehiä.
nro 5 oli siis 47-vuotias. En voisi ottaa 62 -vuotiasta koska olen vielä seksuaalisesti tosi aktiivinen, ja pettäisin väistämättä lopulta.
10 vuotta vanhempi tekisi vielä tässäkin iässä (25v) tiukkaa, 20-vuotiaana tai nuorempana jo yli 5v epäilyttäisi. Jos vielä kuviteltaisiin, että olisin seurustelematon, niin ehdottomasti mieluummin etsisin oman ikäluokkani miestä. -
Lisäksi valitettava totuus on se, että seurustelematon 30v mies epäilyttää. Saisi aika hyvät syyt seurustelukokemuksen puutteelle olla, että en kokisi miestä jotenkin säälittävänä. Olen pahoillani jos se loukkaa, enkä todellakaan sano että mies olisi ihmisenä vähemmän arvokas.
En tosiaankaan. Mies, ottaisitko sinä 10-15v. vanhemman naisen?
Miksi ihmeessä?[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:34"]seurustelemattoman miehen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:16"]En todellakaan. Ikähaarukkani on 22-32v. ja oma ikäni siis 32v. Eli nuorempi mies mulle, kiitos. Ja siis tää ei ole mitään vittuilua vanhemmille miehille, vaan olen ajan myötä huomannut, että tulen paremmin toimeen nuorempien miesten kanssa. Dynamiikka pelaa.
[/quote]
Vanhemmat miehet on aika kyynisiä ja tosikkoja mun kokemusten mukaan. Siksi en haluaisi kumppaniksi yli 30-vuotiasta. Onko sulla samoja tuntemuksia? N11
[/quote]
Mulla on tosi ihania vanhempia miehiä ystävinä, eivät todellakaan ole mitään tosikkoja, kyynisiä tms. Ongelma on se, etten tunne heitä kohtaan mitään seksuaalista vetoa. Nuorissa miehissä ihailen, no tietenkin kaunista pintaa, mutta sen lisäksi myös suuresti raikasta olemusta, avarakatseisuutta, intoa, seikkailunhalua, korkeaa energiantasoa, nopeutta, vahvuutta jne. Toki myös vanhemmassa miehessä voi olla tuolaisia ominaisuuksia, mutta se ilmenee kuitenkin aivan eri tavalla nuoressa miehessä. Nuoret "hehkuu" ja siitä saa itsekin energiaa. Mä olen tavallaan taiteilijasielu ja toisinaan tarvitsen juuri sellaista energiaa elämääni. Olen möskin aavistuksen dominoiva, jolloin minä vanhempana osapuolena pääsen luontevammin toteuttamaan rooliani. Mutta se ei siis ole sama asia kuin etsisin jotain tossukkaa jota alistaa mennen tullen. :D
[/quote]
Toki kaikenikäisissä ihmisissä on poikkeuksia. Kaikki eivät ole samanlaisia. Itse vain kaipaan kumppanilta avarakatseisuutta, sopeutumiskykyä muutoksiin, seikkailunhalua ja höpöilyä. Erään 30-vuotiaan kanssa olen seurustellut, ja hän vahvistikin käsitykseni vanhemmista miehistä. "Ei voi nukkua teltassa ja retkeillä. Liian vaivalloista." "Ei voi mennä kävelylle. Mitä ideaa siinäkin on?" (Kyseessä liikuntaa harrastava mies) "Ei voi tulla yökylään, koska täytyy olla juuri tietynlainen patja ja täysin vetämätön huone." Ei voi harrastaa seksiä vapaammin, vaan täytyy olla tarkkana, ettei lakanat likaannu. Jos mies saa pikkuflunssan, hän on kuolemansairas. Jos minä olen kuumeessa, hän ihmettelee, miksen muka jaksa käydä luennoilla ja kaupassa. Jne. En nyt sano, että kaikki 30+ miehet ovat tuollaisia, mutta nuoremmissa on enemmän niitä vapautuneita miehiä, jotka tykkäävät tehdä muutakin kuin istua sisällä koko päivän, uskaltavat itkeä kun siltä tuntuu ja näyttää tunteitaan rohkeammin. N21
Hauskaa kun täällä puhutaan "ottamisesta", vaikka yleensä 30-40 vuotiailla miehillä on paljon enemmän valinnanvaraa kun samanikäisillä rupsahtaneilla naisilla.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:16"]En todellakaan. Ikähaarukkani on 22-32v. ja oma ikäni siis 32v. Eli nuorempi mies mulle, kiitos. Ja siis tää ei ole mitään vittuilua vanhemmille miehille, vaan olen ajan myötä huomannut, että tulen paremmin toimeen nuorempien miesten kanssa. Dynamiikka pelaa.
[/quote]
Vanhemmat miehet on aika kyynisiä ja tosikkoja mun kokemusten mukaan. Siksi en haluaisi kumppaniksi yli 30-vuotiasta. Onko sulla samoja tuntemuksia? N11
[/quote]
Mulla on tosi ihania vanhempia miehiä ystävinä, eivät todellakaan ole mitään tosikkoja, kyynisiä tms. Ongelma on se, etten tunne heitä kohtaan mitään seksuaalista vetoa. Nuorissa miehissä ihailen, no tietenkin kaunista pintaa, mutta sen lisäksi myös suuresti raikasta olemusta, avarakatseisuutta, intoa, seikkailunhalua, korkeaa energiantasoa, nopeutta, vahvuutta jne. Toki myös vanhemmassa miehessä voi olla tuolaisia ominaisuuksia, mutta se ilmenee kuitenkin aivan eri tavalla nuoressa miehessä. Nuoret "hehkuu" ja siitä saa itsekin energiaa. Mä olen tavallaan taiteilijasielu ja toisinaan tarvitsen juuri sellaista energiaa elämääni. Olen möskin aavistuksen dominoiva, jolloin minä vanhempana osapuolena pääsen luontevammin toteuttamaan rooliani. Mutta se ei siis ole sama asia kuin etsisin jotain tossukkaa jota alistaa mennen tullen. :D
[/quote]
Toki kaikenikäisissä ihmisissä on poikkeuksia. Kaikki eivät ole samanlaisia. Itse vain kaipaan kumppanilta avarakatseisuutta, sopeutumiskykyä muutoksiin, seikkailunhalua ja höpöilyä. Erään 30-vuotiaan kanssa olen seurustellut, ja hän vahvistikin käsitykseni vanhemmista miehistä. "Ei voi nukkua teltassa ja retkeillä. Liian vaivalloista." "Ei voi mennä kävelylle. Mitä ideaa siinäkin on?" (Kyseessä liikuntaa harrastava mies) "Ei voi tulla yökylään, koska täytyy olla juuri tietynlainen patja ja täysin vetämätön huone." Ei voi harrastaa seksiä vapaammin, vaan täytyy olla tarkkana, ettei lakanat likaannu. Jos mies saa pikkuflunssan, hän on kuolemansairas. Jos minä olen kuumeessa, hän ihmettelee, miksen muka jaksa käydä luennoilla ja kaupassa. Jne. En nyt sano, että kaikki 30+ miehet ovat tuollaisia, mutta nuoremmissa on enemmän niitä vapautuneita miehiä, jotka tykkäävät tehdä muutakin kuin istua sisällä koko päivän, uskaltavat itkeä kun siltä tuntuu ja näyttää tunteitaan rohkeammin. N21
[/quote]
Ja kyllä, odottelen alapeukkusadetta, koska tiedostan itsekin, että tämä on hyvin veemäinen viesti. N21
No on kyllä kyllä liian iso ikäero missä iässä tahansa. Ex:kin tuntui jo aika vanhalta vaikka ikäeroa oli 6 vuotta, jotenkin vanhensi muakin. Nyt nuorempi mies eikä valittamista. Jostain uskonnollisista rukouspiireistä voisit varmaan tuollaisen tytön löytää.
En alkaisi suhteeseen vanhemman miehen kanssa, koska olen niin monta kertaa huomannut miten miehen kiinnostus perustuu lähinnä vain minun nuoruuteeni ja ok-tasoiseen ulkonäköön. Jos olisin ukon ikäinen leidi, niin eipä olisi ikinä katsonut minuunpäin. :)
En koska en usko että mulla olisi hirveästi yhteistä 15v vanhemman ukon kanssa.
10 vuotta vanhempi saattaisi EHKÄ mennä, mutta mieluummin lähempänä omaa ikää. Oon itse vasta 20v ja tuntuu että elämäntilanteet vois olla aika erilaiset paljon vanhemman miehen kanssa, mutta mistäs sitä tietää.
Riippuu täysin ihmisestä. Kokemattomana 18 vuotiaana saattoi katsoa itseä vanhempia miehiä. Intohimoinen suhde oli 26 vuotiaana itseä viisi vuotta nuorempaan mieheen. Pitkät parisuhteet on ollut lähes samanikäisten kanssa. Tällä hetkellä tunnen vetoa itseäni nuorempaan mieheen, mutta no can do :(
Olen nainen 54-v ja mieheni on 46-v. Yhdessä olemme olleet noin parikymmentä vuotta. Suhteen alkupuolella kultsuni oli todella energinen ja avoin kaikelle uudelle, mutta nyt jo alkaa selvästi ukkoutua. Minä olen meillä se, joka kaipaan enemmän toimintaa ja tapahtumia ja saan ne myös ideoida. Mies kyllä lähtee kaikkeen yleensä mukaan, mutta on jotenkin varmistelemassa kaikkea, ei tykkää yhtään yllätyksistä, saati pikku riskeistä. Tosi mukavuuden haluinenkin on. Minä olen enemmän "ei niin nöpö nukaa, kunhan on hauskaa" -tyyppi. Kun kahdeksan vuotta nuorempikin on jo vähän vanha, en usko, että jaksaisin vanhemman kanssa. Rakastan häntä kuitenkin ukkonakin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 15:00"]Olen nainen 54-v ja mieheni on 46-v. Yhdessä olemme olleet noin parikymmentä vuotta. Suhteen alkupuolella kultsuni oli todella energinen ja avoin kaikelle uudelle, mutta nyt jo alkaa selvästi ukkoutua. Minä olen meillä se, joka kaipaan enemmän toimintaa ja tapahtumia ja saan ne myös ideoida. Mies kyllä lähtee kaikkeen yleensä mukaan, mutta on jotenkin varmistelemassa kaikkea, ei tykkää yhtään yllätyksistä, saati pikku riskeistä. Tosi mukavuuden haluinenkin on. Minä olen enemmän "ei niin nöpö nukaa, kunhan on hauskaa" -tyyppi. Kun kahdeksan vuotta nuorempikin on jo vähän vanha, en usko, että jaksaisin vanhemman kanssa. Rakastan häntä kuitenkin ukkonakin.
[/quote] Mä alan myös olla siitä vakuuttunut että miehen pitäis olla itseä nuorempi.
En ottaisi. Exäni oli 8 vuotta nuorempi ja se oli vähän liikaa. Nykyinen 5 vuotta nuorempi. Vanhin kumppanini on ollut 4 vuotta vanhempi, mutta ehkä skaala voisi sielläkin joustaa pari vuotta ylöspäin. Sellainen 7-8 vuotta vanhempi varmaan menisi vielä.
Ei kiinnosta tässä iässä (38v) alkaa hyysätä liki eläkeikäistä miestä. Miehet sairastuvat ja kuolevat nuorempina.
En äkkiseltään ottaisi, kun maksimissaan 10 vuotta vanhemman. Silloinkin se vaatisi, että ajatusmaailmamme ja elämäntapamme sopisivat oikeasti hyvin yhteen ja olisi sitä oikeaa kipinää :)
En. Minulla on ollut 7 v vanhempi, ja 8 v vanhempi, jo he tuntuivat vähän vanhoilta tyyliltään ja kokemusmaailmaltaan, ja rupsahtaneilta minun näkökulmasta. Myös se että eivät ole niin kykeneviä kuin nuoremmat oli pettymys. Olin tottunut että illassa saa moneenkin kertaan eikä sitä erektiota tarvitse kaikilla konsteilla houkutella.
Nyt on 5 v vanhempi ja pidän sitä maksimina.
Parilla ystävättärelläni on 10 ja 15 vuotta vanhemmat miehet, ja tyttöjen illoissa he valittavat etteivät saa ikinä. Heitä vähän säälitään kun heidän miehensä ovat ukkoja. Äitini ei viitsi tapailla enää edes oman ikäisiään vaan on mieluummin ilman, koska miehet ovat niin heikossa kunnossa ja hoidettavia.
Ei pahalla, tätähän sä kysyit.