Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon viinaa voi vetää ennenkun tapaan miehen?

Vierailija
02.10.2015 |

Ajattelin lähtee viinillä, valkkarilla, sitä kun on kaapissa. Jännittää ihan pirusti nähdä se vaikka sen seura onkin rentoa ja se puhuu paljon. Ajattelin jos joisin pari lasillista. Voin jopa myöntää miehelle et otin tossa pari lasillista viiniä rankan työviikon jälkeen tms. Helposti kyllä lipsahtaa siihen, että huomaa et lähes koko pullo juotu. Silloin olen kyllä tosi rentoa ja hauskaa seuraa. Selvinpäin oon vähän jäykkis. Nähdään kolmannen kerran.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tölkkiä siideriä tai kaljaa on suht sopiva, sit treffeillä tilanteen mukaan lisää. Ja tuosta Viinäpäivä-video pohjiks myös ni rentoudut http://www.kikatin.com/viinapaivasta-viraalihitti

Vierailija
22/22 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi automaattisesti turn-off, jos deitti tulisi paikalle alkoholilta haisevana, tai sanoisi että piti ottaa pari lasillista ennen lähtöä. Mulle se kertoo siitä, että on jotenkin alkoholista riippuvainen, jos niin paljon tekee mieli ettei voi odottaa kunnes yhdessä mennään ulos. Tai jos käyttää alkoholia jännitykseen tai stressin laukaisemiseen, siinä on äkkiä kierre ja riippuvuus käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla