Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita työkaverin kanssa.

Vierailija
02.10.2015 |

Miten voin olla näin rikki? Ei oikein tulla toimeen, hän ei koskaan kutsu illanistujaisiin tai järjestämiinsä tapahtumiin. En tiedä miksi. Nyt hän otti kunnian työstä jossa olennaisesti autoin häntä. Hän ei muista koko tapahtumaa. Yritin ottaa asian kaksi kertaa puheeksi, mutta kuuroille korville menee. Yleensä tulen toimeen kaikkien kanssa, tässä on jotain outoa mistä en tiedä.

Miksi olen näin pettynyt, miten korjaan asian vai annanko vain olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua tämä vaivaa niin selvitä välinne. Työterveyshuolto voi myöskin tehdä ns sovintotapaamisen jolloin on pomo ja työterveyshoitaja mukana.

Vierailija
2/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä riita?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ette tule toimeen?! Eihän työpaikka mikään kaverikerho ole. Riittää kun tulee vaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaa laittaa asioita toisen puutteelisuuden piikki eikä otaa kaikkea itseensä.

Vierailija
4/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:55"]

Miten ette tule toimeen?! Eihän työpaikka mikään kaverikerho ole. Riittää kun tulee vaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaa laittaa asioita toisen puutteelisuuden piikki eikä otaa kaikkea itseensä.

[/quote]

Tämä juuri ongelma varmaan, työporukka on kuin suuri kaverikerho hiekkalaatikolla enkä haluaisi aiheuttaa säröjä. Riita oli se, että sanoin auttaneeni häntä ja hän väitti vastaan. En yleensä ole näin tunteellinen, jotenkin vain tajusin koko paikan meiningin ja sen etten itse ole mukana, vaikka yritän.

Vierailija
5/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:55"] Miten ette tule toimeen?! Eihän työpaikka mikään kaverikerho ole. Riittää kun tulee vaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja osaa laittaa asioita toisen puutteelisuuden piikki eikä otaa kaikkea itseensä. [/quote] Tämä juuri ongelma varmaan, työporukka on kuin suuri kaverikerho hiekkalaatikolla enkä haluaisi aiheuttaa säröjä. Riita oli se, että sanoin auttaneeni häntä ja hän väitti vastaan. En yleensä ole näin tunteellinen, jotenkin vain tajusin koko paikan meiningin ja sen etten itse ole mukana, vaikka yritän.[/quote]

Ap

Vierailija
6/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettäävää, että pahoitit mielesi, kun toinen vei yksin kunnian tehdystä työstä. Mutta ylireagoitko? Miksi ajattelet, että olet nyt jäänyt koko työporukan ulkopuolelle? Jos teidän työporukka on kaverikerho, ongelmia tulee jatkossakin. Kanntaaa ottaa työ työtä ja pitää työpaikalla asialliasta työroolia yllä. Tällöin myös ristiririitatilanteita on helpompi käsitellä.

Miksi suret sitä, ettei työkaverisi kutsu sinua illanistujaisiin, jos ette tule edes toimeen? Vai haluaisitko sinä tavata häntnä vapaa-aikanakin? Työ työnä, vapaa vapaana. Turha rakentaa työpaikoile mitään ihmissuhdedraamoja, koska se syö auttamatta työssä jaksamista. 

Vierailija
7/7 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän halusin kuulla. Työ työnä. Ennen olen siinä aina onnistunutkin, mutta nyt olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja koko työkulttuuri tuntuu erilaiselta. Vanhat toimintatavat eivät kelpaakaan. Onhan tuosta muutosta toki jo aikaa mutta vieläkin tuntuu erilaiselta.

Ap