Paljon viinaa voi vetää ennenkun tapaan miehen?
Ajattelin lähtee viinillä, valkkarilla, sitä kun on kaapissa. Jännittää ihan pirusti nähdä se vaikka sen seura onkin rentoa ja se puhuu paljon. Ajattelin jos joisin pari lasillista. Voin jopa myöntää miehelle et otin tossa pari lasillista viiniä rankan työviikon jälkeen tms. Helposti kyllä lipsahtaa siihen, että huomaa et lähes koko pullo juotu. Silloin olen kyllä tosi rentoa ja hauskaa seuraa. Selvinpäin oon vähän jäykkis. Nähdään kolmannen kerran.
Kommentit (22)
Näin miehenä voinen sanoa, että vedä vaikka koko pullo, mutta älä räkäkänneja. Ei meitä miehiä haittaa samalla tavalla.
Ei kannata... Parempi ettet ota mitään ja menet riskillä selvinpäin. Voit vaikka kuvitella mielessäsi sitä oloa, kun olet juonut. Minulla se jo saa rentoutumaan selvinpäinkin. :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:49"]
Näin miehenä voinen sanoa, että vedä vaikka koko pullo, mutta älä räkäkänneja. Ei meitä miehiä haittaa samalla tavalla.
[/quote]
Samaa todistaa toinen mies.
Onko mies viinaan menevä, jos on niin pienisiveä ei haittaa. Jos ei niin vaikutat juntilta viinaanpäin menevältä... Pari lasia max.
Ota lasillinen laittautuessasi, tuo fiilistä ja rentouttaa, muttei näy vielä käytöksessä (ainakaan mulla).
Hauskoja treffejä, kiva kun jollain on sellaisiakin! :) Mulla yksinäinen perjantai-ilta Netflixin parissa... :3
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:47"]
Ajattelin lähtee viinillä, valkkarilla, sitä kun on kaapissa. Jännittää ihan pirusti nähdä se vaikka sen seura onkin rentoa ja se puhuu paljon. Ajattelin jos joisin pari lasillista. Voin jopa myöntää miehelle et otin tossa pari lasillista viiniä rankan työviikon jälkeen tms. Helposti kyllä lipsahtaa siihen, että huomaa et lähes koko pullo juotu. Silloin olen kyllä tosi rentoa ja hauskaa seuraa. Selvinpäin oon vähän jäykkis. Nähdään kolmannen kerran.
[/quote]
Hyi helvetti tuollaista juoppoa en ikinä tapaisi, haiset vanhalle kaljalle etkä ole oma itsesi.
Ellei selvinpäin kykene olemaan on jotain pahasti vialla.
Korkeintaan 2 lasia viiniä tai muuten on vaarana että pilaat koko treffit örveltämällä. Enemmin aluksi vähän ujo ja jäykkis kun nolo juoppo. Joku taso sentään pitää säilyttää :)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:50"]Onko mies viinaan menevä, jos on niin pienisiveä ei haittaa. Jos ei niin vaikutat juntilta viinaanpäin menevältä... Pari lasia max.
[/quote]
Komppaan tätä.
Juo koko pullo. Jos kerran oot juoppo, niin tee se miehelle selväksi nyt äläkä myöhemmin. Tietää miesparka sitten etsiä jonkun fiksumman naisen.
Ite en ole vielä niin kovassa kännissä ollut, etten jollekin silti kelpais, vaikka vanha juoppo olenkin.
Onkohan päässäni suurempaakin vikaa. Luen tuosta otsikosta koko ajan, paljonko voin juoda ennenkuin tapan miehen. Höh.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:19"]Onkohan päässäni suurempaakin vikaa. Luen tuosta otsikosta koko ajan, paljonko voin juoda ennenkuin tapan miehen. Höh.
[/quote]
Sama :D
Lasillinen maksimissaan, jos miehenkin kanssa nautit viiniä tulet herkemmin humalaan mitä mies. Enkä haluaisi miehenä olla kolmansilla treffeillä naisen kanssa, joka on aivan tuiterissa.
Kyllä sitä voi pari pulloa vetää. Jos mies on jäykkis ,niin parempi että tulee ilmi samantien
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:19"]Onkohan päässäni suurempaakin vikaa. Luen tuosta otsikosta koko ajan, paljonko voin juoda ennenkuin tapan miehen. Höh.
[/quote]
Juu. Huolestuttavaa.
Älä ainakaan tänään tspa
Pullo viiniä ja 6-7 siideriä on hyvä treffipohjustus. Ei kannata hirveästi meikata tai käydä suihkussakaan. Kävelet silmät kiinni eteisen läpi ja otat siitä summamutikassa jotain päälle. Yleensä sattuu just oikeat vaatteet niihin fiiliksiin.
Oletko ap tosissasi? No, riippuu varmasti millaista henkilöä olet tapaamassa... Millainen itse olet... Itse en voisi kuvitellakaan tapaavani ketään uutta tuttua känässä, enkä kyllä sen paremmin ketään vanhaakaan! Niin mautonta ja tyylitöntä. Jos jännittää, niin se on tosi luonnollinen juttu, ja itse suosittelisin sellaisen laukaisemiseksi ennemminkin jonkun lasillisen nauttimista yhdessä sen seuralaisen kanssa, eikä niin että itse vetää jo ennen tapaamista ja paljon - ja haisee myöskin siltä. :O Minä naisena taitaisin häipyä aika äkkiä vihastuneena takavasemmalle, jos huomaisin vähänkään alkkiksen vikaa toisessa. Ihan mieletön turn-off ihmisessä, ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 14:06"]
Ite en ole vielä niin kovassa kännissä ollut, etten jollekin silti kelpais, vaikka vanha juoppo olenkin.
[/quote]
Joo, ehkä kelpaat, mutta millaisille... Hyi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:49"]
[/quote]
Samaa todistaa toinen mies.
[/quote]
Ja kolmas komppaa.