Tänään voi olla hauskaa tukholmanristeilyllä
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:24"]
Tallinkin shuttle-alukset kulkevat verkkosivujensa mukaan säässä kuin säässä.
[/quote]
Tallinnan shuttle-alukset ovatkin vajaa 200 metrisiä laivoja, joten kyllähän ne kulkee siinä missä tukholman laivatkin.
Koskaan aikaisemmin en ole tällaisella myrskyllä laivalle joutunut. Jännittää!
Joko jännäkakka housuissa tämän illan risteilijät?
[/quote]
Ruotsin laivalla en ole vähään aikaan käynyt. Tallinnan laivalla enemmän.siellä ei edes ole tax-freetä ja ainakaan maista tuotuja viinoja ei saa juoda.
[/quote]
Herranjestas, millä paatilla olet Tallinnaan mennyt?? Kaikilla, millä minä olen mennyt, on ollut tax-freemyymälä.
Oletteko koskaan olleet laivaristeilyllä myrskyssä? Minä olen. Tax free ja kosmetiikkakauppa suljettiin sen jälkeen, kun hyllyt kaatuivat. Joka kerroksessa portaikkoihin oli laitettu oksennuspusdit kiinni. Ruokaravintolasta osa lähti kesken kaiken, koska tulivat keinumisesta niin huonovointisiksi, etteivät pystyneet syömään. Buffetjonossa seistii haara-asennossa, toisessa kädessä lautanen ja toinen käsi jonossa edellä olevan (tuntemattoman) olkapäällä kuin letkajenkassa, mutta paikallaan. Laseista ja lautasista täytyi pitää kiinni, että ne pysyivät pöydällä. Ohjelmanumeroita ympäri laivaa peruttiin. Tanssiravintolam bändi ei pystynyt esiintymään keikkuvalla lavalla, joten keikka peruttiin. Nauhalta tuli musiikkia. Laivan keskikäytävällä pääsi etenemään siksakkia seinästä toiseen aallokon tahtiin.
Oli ikimuistettavaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 08:16"]En minäkään ole kuullut, että laivan hytissä ei saisi juoda omia juomia? Koska tämmöinen sääntö on tullut, en ole käynyt laivalla ihan vähään aikaan.
[/quote]
Se sääntö koskee tax-freestä ostettuja juomia. Muita saa kyllä juoda.
[/quote]
Ruotsin laivalla en ole vähään aikaan käynyt. Tallinnan laivalla enemmän.siellä ei edes ole tax-freetä ja ainakaan maista tuotuja viinoja ei saa juoda.
[/quote]
Kyllä on tax free ainakin Tallinkin, Viking Linen ja Eckerön laivoilla.