Mitä aiotte kattoa tänään HBO:lta tai Netflixistä?
Kommentit (15)
Stargate Atlantis netflixistä.. :)
Mad Menin vikat jaksot ajattelin katsoa. Mulla on myös Breaking Bad ja Downton Abbey kesken.
Crossing Lines. Jenkkipoliisisarja jossa tapahtumat sijoitettu Eurooppaan. Eka ja toka jakso ihan ok, loput aika paljon kuraa, ja ekan kauden lopulla menee ihan käsittämättömän typeräksi. Aloitin sen koska väitettiin älykkääksi Poiroitin innoittamaksi jenkkikyttäsarjaksi..Just joo. Ei kannata.
Silti meinaan katsoa toisenkin kauden loppuun, tyhmä kun olen.
Mä katsoin Intouchables-leffan, jota en ehtinyt käydä katsomassa elokuvateatterissa. Oli tosi hyvä :)
Juuri laitoin Netflixistä pyörimään Stargate Atlantiksen. Olen nähnyt kaikki tuotantokaudet ainakin kuusi kertaa mutta kun on perhanan hyvä sarja.
Twin Peaksiä katselen ties kuinka monetta kertaa. Surettaa Log Ladyn näyttelijän kuolema. Olisin halunnut nähdä hänet niissä tulevissa uusissa jaksoissa, joissa oli määrä esiintyä :(
HBO:lta Game of Thrones neljättä kertaa :)
Supernaturalin kausi 6 jatkuu, HBO:n puolelta Continuumin viimeistä kautta seuraan.
Frendejä kattelen, ihanku niitä ei oiskaan nähny vielä tarpeeks monta kertaa :D
Netflixistä Family guyta, ei muuta kun aivot narikkaan!
Netflixistä Orange is the new black. Kolmas kausi menossa ja olen totaalisen koukussa sarjaan:).
Harmi, että neljättä kautta joutuu odottamaan useamman kuukauden.
Just ahmin HBOlta kaikki Deadwood- jaksot. Ihan huippua länkkärimeininkiä ja hauskankuuloista wanhaa englanninkieltä! Mikshän ihmeessä sitä tehtiin vaan kolme kautta.. =/
Nyt on menossa Continuum- scifisarja, se vaatii vähän keskittymistä että pysyy juonessa mukana.
Netflixiltä aloitin just Sons of Anarchyn vikan kauden, takuuvarmaa kamaa.
Netflixistä uudelleen kaikki Sons of Anarchyt, ja aloitin myös Narcos-sarjan.
Orange is the new black (netflix) ja fear the walking dead hbo