Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi rehellinen deitti-ilmoitus!

Vierailija
01.10.2015 |

Näiden luulis olevan hauskoja.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/175 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aikansa pääasiassa av:lla viettävä, ko. palstalle yli-ikäinen akka etsii tässä jotain varalle, jos mies lähtee lätkimään. Mutta siihen asti ei tartte kun se tuossa pysyy. Voisit vaikka tuoda mulle kahvit tähän koneen ääreen. Käyn joskus salilla. Inhoan ruuanlaittoa ja siivousta, mutta teen koska pitää. Marja-aikaan lähdet sitten mukaan ja poimit kanssa. Syödä toki saat itsekin. Mutta syksyllä ollaan kaikki viikonloput marjassa. Jos kalastat, voi kalastaa sillä aikana kun minä poimin marjoja. Tykkään kovasti kalasta. Olen helkutinmoinen besserwisser kaikessa ja minulla mielipide joka asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias eronnut, parisuhteiden kanssa lähes toivonsa menettänyt ja kohta paatunut yksineläjä. Olen tahattomasti lapseton, minkä jo hyväksyn, mutta en halua muiden lapsia kuvioihin, joten jäljelle ei jääkään sitten oikein ketään. Luulisi, että valinnanvaraa riittää, kun olen bi, mutta ei - hlbt -porukoissa piisaa mt- ja päihdeongelmia ja ripustautuvia naisia siihen malliin, että valitsen koska tahansa ennemmin sinkkuuden. Miehissä lapsettomiksi jäävät lähinnä pällivikaiset ja itsekkäät, joten eipä houkuta sekään. Olen kiltti ja herkkä ja ottanut tämän miestyypin kanssa riittävästi turpaani. Niinpä sitten kulutan iltani AV:lla, pohjakosketuksena oma av-mamma nick. Kuolisin häpeästä, jos joku saisi tietää. 

Harrastan liikuntaa aika paljon siksi, että vituttaa, kun ei ole ketään, kenen kanssa jakaa elämänsä. Rakastajaani en laske kuvioon mukaan, koska hän saattaa häipyä milloin vain. En koskaan ihastu keneenkään ja seksisuhde on kurja kompromissi, joskin seksi itsessään on loistavaa. 

Haluaisin virallisesti parisuhteeseen akateemisen, urheilua harrastavan, mukavan ja sivistyneen miehen, joka osaa keskustella ja jota kiinnostaa muukin kuin autonrassaaminen. Tosiasiassa olen ihastunut viimeksi liian nuoreen amispoikaan, jota hetken mielijohteesta tapailin. Harrastimme lähinnä seksiä ja luokattomien tv-sarjojen katsomista, kävimme katsomassa järkyttävät määrät kaikenlaista livemusaa ja juoksulenkeillä. En koskaan tunnustanut, että olisin halunnut jotain vakavampaa, koska en rohjennut ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta.

Alan vakavasti epäillä, kannattaisiko vain unohtaa kriteerini ja etsiä joku ikäiseni bensalenkkari, ehkä tulisinkin sellaisen kanssa onnelliseksi. Ehkä haluankin parisuhteesta enemmänkin seksiä, ulkona käymistä, yhteisiä harrastuksia ja hengailuseuraa kuin mitään syvällistä. Melko järkyttävä huomio. 

Vierailija
4/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 15:05"]

Olen 38-vuotias eronnut, parisuhteiden kanssa lähes toivonsa menettänyt ja kohta paatunut yksineläjä. Olen tahattomasti lapseton, minkä jo hyväksyn, mutta en halua muiden lapsia kuvioihin, joten jäljelle ei jääkään sitten oikein ketään. Luulisi, että valinnanvaraa riittää, kun olen bi, mutta ei - hlbt -porukoissa piisaa mt- ja päihdeongelmia ja ripustautuvia naisia siihen malliin, että valitsen koska tahansa ennemmin sinkkuuden. Miehissä lapsettomiksi jäävät lähinnä pällivikaiset ja itsekkäät, joten eipä houkuta sekään. Olen kiltti ja herkkä ja ottanut tämän miestyypin kanssa riittävästi turpaani. Niinpä sitten kulutan iltani AV:lla, pohjakosketuksena oma av-mamma nick. Kuolisin häpeästä, jos joku saisi tietää. 

Harrastan liikuntaa aika paljon siksi, että vituttaa, kun ei ole ketään, kenen kanssa jakaa elämänsä. Rakastajaani en laske kuvioon mukaan, koska hän saattaa häipyä milloin vain. En koskaan ihastu keneenkään ja seksisuhde on kurja kompromissi, joskin seksi itsessään on loistavaa. 

Haluaisin virallisesti parisuhteeseen akateemisen, urheilua harrastavan, mukavan ja sivistyneen miehen, joka osaa keskustella ja jota kiinnostaa muukin kuin autonrassaaminen. Tosiasiassa olen ihastunut viimeksi liian nuoreen amispoikaan, jota hetken mielijohteesta tapailin. Harrastimme lähinnä seksiä ja luokattomien tv-sarjojen katsomista, kävimme katsomassa järkyttävät määrät kaikenlaista livemusaa ja juoksulenkeillä. En koskaan tunnustanut, että olisin halunnut jotain vakavampaa, koska en rohjennut ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta.

Alan vakavasti epäillä, kannattaisiko vain unohtaa kriteerini ja etsiä joku ikäiseni bensalenkkari, ehkä tulisinkin sellaisen kanssa onnelliseksi. Ehkä haluankin parisuhteesta enemmänkin seksiä, ulkona käymistä, yhteisiä harrastuksia ja hengailuseuraa kuin mitään syvällistä. Melko järkyttävä huomio. 

[/quote]

Viestin loppui jäi pois. :( Tarkoitus oli tietenkin päättää viestini siihen, että toivon vastauksia huvittelunhaluisilta, mielellään hyvännäköisiltä (tästä voidaan tinkiä, jos seksi on riittävän hyvää ja huumori huonoa) miehiltä, jotka etsivät seuraa kaikenlaiseen hauskaan. Korkea koulutus ei ole plussaa, tuloilla ei mitään väliä, pääasia on se, että viihdyt kanssani ja haluat urheilun ja ulkona käymisen lisäksi paljon läheisyyttä ja seksiä (toistan itseäni, taidan olla puutteessa). Syvälliset keskustelut käyn tarvittaessa ystävieni kanssa, jos se ei luonnistu sinulta. Lupaan vastineeksi nätin, pitkätukkaisen, naisellisen naisen, jonka seurassa kehtaat varmasti näyttäytyä ainakin niin kauan, kunnes avaan suuni. Livemusa on siksi hyvä vaihtoehto illanviettoihin, että kukaan ei kuule, miten ärsyttävä väittelijä ja pilkunnussija pahimmillani olen. 

Vierailija
5/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Haluaisitko lähteä kahville? Saat tosin maksaa, koska olen köyhä ja työtön. Minulla on AD/HD ja strssivatsa, välillä ummettaa ja välillä ravaan ripulilla.
Olen ketunnokkainen, selluliittiperseinen ja lähes hampaaton rillipöllö mutta sormeni ovat nätit. Katson mielelläni kauhuleffoja ja sen jälkeen tarvitsen mörkövahdin vessaan.

Vierailija
6/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Mää oon 22 vuotias nuori nainen. Oon vauvan äiti ja avovaimo/kihlattu. Harrastan palstailua vauvan aihe vapaalla, sängyllä makaamista, tvn katselua ja pelaamista puhelimella. Bmi 21 tai 22 tiimalasi vartalo. Oon työtön ja ammatiton. Olen tyhmempi kuin kukaan tietämäni ihminen. Oon älyttömän ruma ja meikkaan paljon, aina kun lähden esim. Kauppaan meikissä menee väh. 1h. Käyn lenkillä (lyhyellä ja harvoin). Olen löysä, eripari tissinen ja erittäin huono itsetuntoinen. Huono sängyssä. Oikeasti jälkeenjäänyt ihminen. En ole hauska

Vierailija
7/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, terkkuja tutuille.

Olen 27-vuotias nainen. Työnarkomaani, harrastuksiini kuuluu työkansioiden lukeminen ja jooga. Olen sosiaalisesti lahjakas, kiitos työni. Olen luotettava, rehellinen enkä ollenkaan hauskaa seuraa. Vitseillekkään en jaksa nauraa, koska niissä ei ole mitään järkeä. Hiukseni ovat pitkät ja vaaleanruskeat, ruskeat isot silmät. Hiuksia en yleensä jaksa laittaa joten ne heiluvat selällä lettikiharoilla tai suorina. Tyylini on harvinaisen simppeli ja tylsä- yleensä jakku ja suorat housut, joskus revittelen pelkällä kauluspaidalla ja farkuilla. Musiikkimaku on varsin teinimäinen, tykkään nykyaikaisista biiseistä varsinkin viuluversioina. Matkustan paljon. Ruokaa en yleensä itse laita, joten syön yleensä sushia tmv. Olen 176cm pitkä ja painan 59kg. En omista muita kenkiä kuin korko ja yhdet tennarit. On asioita, joissa voin pihistellä, esim auto mutta asioita, joissa en missään nimessä säästäisi on vaatteet, meikit ja korvapuikot.

Vierailija
8/175 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
9/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen pienten lasten äiti. Haluaisin rikkaan, fiksun, koulutetun, huumorintajuisen, isomunaisen ja ulospäinsuuntautuneen miehen, joka haluaa seksiä joka päivä ja on tajuttoman hyvä ja hauska sängyssä. Itse olen naisellinen, hauska, hyvä sängyssä, mutta neuroottinen, hieman epävakaa ja kontrollifriikki! Ottaisitko yhteyttä?

Vierailija
10/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohermoinen monisairas laihaläski ei kaipaa mitään seuraa. Pitäkää tunkkinne. Laadin tän ilmotuksen vaan kun oli pakko, eli tää kuuluu pakollisena mun viestinnän kurssiin.

Vierailija
11/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee 25-vuotias vaaleatukkainen ja sinisilmäinen naishenkilö. Olen paperilla täydellinen kumppani monenlaisille miehille! Minulla on korkeakoulututkinto ja työskentelen IT-yrityksessä, mutta en ole johtotehtävissä tai ns. liian hyväpalkkaisessa työssä. Olen 175cm pitkä ja painan noin 60kg. Harrastan monenlaista liikuntaa sekä kulttuuria, tykkään myös harrastaa näitä yhdessä kumppanin kanssa. Läheisyys ja erotiikka on minulle suhteessa tärkeää, nautin seksistä kovasti ja haluan myös miellyttää miestäni. Teen hyvää ruokaa ja hoidan mielelläni kotiaskareita, koska viihdyn siistissä kodissa ja on mukava kun pyykkivuoret eivät kasva liian suuriksi. Biologinen kelloni ei tikitä enkä jatkuvasti ajattele lastenhankintaa, mutta olen valmis harkitsemaan perheen perustamista, jos löydän tähän soveltuvan kumppanin. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja olen avoin, en tuomitse etukäteen ja annan ihmisille toisenkin mahdollisuuden.

Mainittakoon nyt vielä, että teen yhdentekevää työtä määräaikaisena enkä oikeastaan osaa juuri mitään hyödyllistä. Kroppani on kyllä hoikka, mutta lihaksia ei ole nimeksikään sillä harrastamani säännöllinen liikunta on lähinnä pyöräilyä kauppaan pari kertaa viikossa ja yksi tunti jumppaa viikonloppuisin, jos jaksaa. Kulttuuriksi lasken myös leffaillan sipsipussi kourassa kotisohvalla. Tykkään kyllä tehdä kotitöitä jos se onnistuu helposti, mutta yleensä turhaudun kun tavaraa on kotona liikaa ja tulenkin av-mammailemaan paikkojen järjestelyn sijasta. Ruokaa laitan mielelläni, jos en ole väsynyt, kiireinen, stressaantunut, tympääntynyt tai katselemassa jotain mahtavaa ohjelmaa (esim. Hottikset) telkkarista. Mitä yleensä olen. Olen perusnätti, kun oikein laittaudun, mutta harvemmin ihmiset ulkonäköäni kehuvat joten olen kai ihan tavis. Olen muuten myös neuroottinen, mikä ilmenee esim. siten, että puristelen pakonomaisesti finnejä ja naamani on ruvella yhtenään, sekä pelkään kuolemaa melkein joka päivä. Lisäksi saan kiukkukohtauksia lähes tyhjästä silloin tällöin, olen pitkävihainen ja katkeroidun helposti. Puran huonoa oloani helposti kumppaniini, ja olen hidas pyytämään anteeksi ja myöntämään virheeni.

Että jos kiinnostaa päällisin puolin normaali kaksvitonen, jolla on kuitenkin surkea itsetunto ja paljon tylsiä henkisiä ongelmia ratkottavana, olen oikea valinta!

Vierailija
12/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias opiskelijanainen. Hyviä puolia minussa on älykkyys, spontaanius, kekseliäisyys, mielenkiintoisuus ja hauskuus. Huonoja puoliani on murjotus, ajoiyttainen äkäisyys ja tylyys, estot seksissä (joskin pidän seksistä), ja tietynlainen ilkeys, joskus suoranainen vittumaisuus. Olen tosi pitkä ja en kiinnostu lyhyistä miehistä, joten olethan 190cm tai yli. Olen normaalipainon ja ylipainon rajalla, enkä erityisen kaunis. En seurustelisi itseni kanssa. 

Vierailija
13/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa sinä, joka et kuitenkaan täytä kriteereitäni! 27v ikisinkku etsii miestä, jollaista ei ole olemassakaan. Älä turhaan ota yhteyttä, sinussa ei kuitenkaan ole "sitä jotain".

Vierailija
14/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias lesbo. Olen alkoholisoitunut, käytän myös kannabista ja silloin tällöin taikasieniä, myös muut spykedeelit kiinnostaa. Jos olet päihteetön, anna olla. Olen työtön sossupummi enkä tiedä mitä haluaisin tehdä elämälläni. Olen hoikka ja jonkin verran urheilullinen, en halua ketään yläpainon rajoilla horjuvaa laiskiaista, mutta toisaalta en myöskään terveysintoilijan kanssa jaksaisi olla koska tykkään laiskottelusta kuitenkin ja syön paljon herkkuja (ja ryyppään). Olen kiltti ja rento mutta estyneisyyteni rajoittaa kanssakäymistä, joten olisithan aloitteellinen. Kuitenkin tykkään ujoudesta ja herkkyydestä, joten jonkinlainen balanssi saisi olla näiden suhteen sinulla. En halua rekkalesboa vaan seminaisellisen naisen, jota kuitenkin kiinnostaa muukin kuin meikit, muoti ja muut arkiset asiat. Olen taiteellinen, sinun ei tarvitse olla, mutta mieluiten jonkin verran ymmärrystä sitä kohtaan. Syvällisten miettimisen harrastaminen ja vaatimattomuus on plussaa. Angstaan toisinaan ja saan raivokohtauksia harvoin. Seksuaalisesti olen aika ristiriitainen, minulle riittää vähäinenkin seksi mutta läheisyyttä haluan PALJON! Pidän itsestäni mutta olen todella epävarma. Toivoisin jotain samankaltaista kumppania mutta hieman enemmän intohimolla varustettuna.

Vierailija
15/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä isorintainen blondi. Et ole turhilla mielipiteillä varustettu vaan letkeämpiin moraalikäsityksiin valahtanut, satunnaiseen irstauteen taipuvainen pimpukka. Alkoholinkäyttöni ei ole sinulle kauhistus, ei myöskään 20 kilon ylipainoni. Jos haluat pyykkärikseni, niin ota yhteys tlk.
Nim. Vittu mä mitään haluu jutella.

Vierailija
16/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,olen nelikymppinen naimisissa oleva kahden teinin faija. Seksiä ei juurikaan suhteessa ole joten haussa nainen joka kerran-kaks viikossa ottaisi suihin esim autossa.

Vierailija
17/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias, lapseton, normaalipainoinen, likinäköinen ja valtavilla itsetunto-ongelmilla varustettu nainen etsii elämänkumppania. Pidän itseäni rumana, ja suutun jos yrität kehua minua koska uskon että valehtelet. Et silti saa sanoa minua rumaksikaan. Tissit on ok eikä mitään roikkuvaa ole vielä, mutta se tulee todennäköisesti ajan myötä muutttumaan. Päässä on liian vähän karvoja ja muualla ihan liikaa. Uskon tietäväni mitä muut ajattelevat, ja olen todella ulkonäkökeskeinen, oli kyse sitten esineistä tai ihmisistä.

Olen kova ahdistumaan ja otan ikävät asiat usein turhan henkilökohtaisesti. Isojen asioiden kohdalla olen todella hidas tekemään päätöksiä, joten älä kuvittele että suhteemme tulisi edistymään nopeasti. Luultavasti saat tehdä töitä pitkään ja tosissaan ennen kuin pystyn luottamaan sinuun. Jos nyt kuitenkin onnistuisit luottamukseni lopulta saamaan, olen rakastava ja uskollinen, ja teen melkein mitä vaan rakkaimpieni vuoksi. En odota sinulta lahjoja, ystävän- tai naistenpäivien (tms.) muistamista tai tyhjänpäiväisiä romanttisia tekoja.

Tykkään seksistä, mutta suostun siihen vain pimeässä koska pelkään ettet koskisi minuun pitkällä tikullakaan jos näkisit minut ilman vaatteita. Tähän ei puheet sitten auta. Piparia saat kuitenkin lähes aina kun haluat, en sano ei kuin todellä äärimmäisissä tilanteissa. Haluaisin kokeilla kaikkea pervoa mutta olen niin nössö etten uskalla ehdottaa.

En tykkää kuntoilusta koska minusta hikoilu on vastenmielistä. Tykkään kuietnkin liikkua luonnossa kovasti kunhan vaan ensin saan itseni sinne raahattua. Koen sosiaaliset tilanteet vaikeina ja minulla ei ole paljoakaan kavereita. En voi sietää tyhmiä ja laiskoja ihmisiä, ja kuitenkin olen itsekin sellainen. Rakastan ruuanlaittoa ja olen oikeasti tosi hyvä siinä, ruokin sinut mielelläni ja kiitos silloin tällöin riittää minulle palkaksi. Nirsoilua ruokapöydässä en kuitenkaan voi sietää.

Toivoisin että sinä olisit vähintään 180 cm pitkä, normaalipainoinen ja nörtihtävä, mielellään lähes samanikäinen kuin minä. Lapsia ei saa olla ja koiraa en talouteeni huoli. Ethän polta etkä juokse baareissa viikonloppuisin. Toivon kovasti että tykkäisit pelaamisesta, koska itse rakastan sitä. Minusta olisi ihan mahtavaa pelata yhdessä pikkutunneille asti. Fantasia- ja roolipeliharrastukset on iso plussa, varsinkin jos ottaisit minut mukaan niihin kun en ole yksin uskaltanut kenenkään porukkaan tunkea enää näin vanhana. Sinulla pitää olla akateeminen koulutus kuten minullakin, mielellään olisit DI. Kunnollinen työ pitää myös olla. Elätän itseni oikein mielelläni, eli rikas sinun ei tarvitse olla, mutta omat menot pitää kummankin pystyä kattamaan. Holtitonta rahankäyttäjää en huoli, pihiys on hyve. Jos et osaa kirjoittaa järjellistä tekstiä välimerkeillä ja kappalejaolla, älä vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
18/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko nuorta (20-vuotiasta), hyvännäköistä, korkealibidoista ja verrattain nokkelaa tyttöystävää? Minusta saisit sellaisen. Kaupan päälle tosin pääsisit havainnoimaan aikuista ihmistä, joka on tunne-elämältään kuin esimurrosikään jämähtänyt! Työpaikan lisäksi kämpiltä voi poistua lähinnä kauppaan, sillä tässä unelma-elämässä pääset kokeilemaan jatkuvaa sosiaalisista tilanteista sukeutuvien ahdistustilojen lievitystä ja puimaan ulkopuolisten eleitä ja ilmeitä, jotka saattoivat vihjata, että tyttöystävääsi vihataan selän takana.

Tässä parisuhteessa pääsisit tyttöystäväsi kanssa kauhistelemaan muiden ihmisten elämäntapoja ja mielipiteitä, nauttimaan yhdessä moraalisesta ylemmyydentunnosta ja väittelemään kaikkitietäjän kanssa. Puhetta on luvassa, mielipitetä riittää. Yhdessä voisimme katsoa dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia ja todeta tietävämme, mikä maailmassa on väärin ja mitä pitäisi tehdä, ja sitten voisimme saamattomuuttamme jättää sen tekemättä. Teen ihmisläheistä työtä matalapalkka-alalla, ja Etelä-Suomen äiti Teresana vankkumaton oikeudentajuni ja kärsivällisyyteni riittää työpäivän läpi, mutta tuskin ulottuu parisuhteeseemme.

Onneksesi tai epäonneksesi en kuitenkaan rupsahda, sillä kiinnostukseni ja vaivannäköni, mitä tulee kehooni ja ulkonäkööni, lähentelee narsismia. Olen onnekseni voittanut, jos toki päävoittoa, niin jonkun pienemmän voiton geenilotossa. En ole pihi vaan tottunut jakamaan omastani, mikä taas tarkoittaa myös sitä, että rahankäyttö on holtitonta ja kuun loppupuoli kuluu aina rottaillen. 

Vierailija
19/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen lyhyt ja ylipainoinen, mutta suurituloinen nörttinainen pääkaupunkiseudulta. Ikää on kertynyt mittariin yli 50 vuotta. Lapsia on kaksi, mutta molemmat jo aikuisia. Työni on minulle intohimo ja siksi vietänkin suurimman osan päivästäni töissä. Rakastan myös hyvää ruokaa ja hyviä viinejä. Ruuanlaitto on mieluisin harrastukseni ja olen ihan oikeasti hyvä siinä. En myöskään sylje shamppanjapulloon. Pidän lisäksi matkustelusta, taiteista, musiikista ja elokuvista. Keskustelen kanssasi mieluummin koodin syntaksivirheistä kuin siitä, miltä sinusta tuntuu. Asun ja elän melko boheemisti koirien ja  kissojen kanssa.

En oikeastaan edes kaipaa miestä rinnalleni, sillä elämäni on oikein hyvää näin. Nautin jokaisesta hetkestä. Ystäväni - erityisesti parisuhteissa elävät sellaiset - ovat kuitenkin sitä mieltä, että minun pitäisi vielä vanhoilla päivilläni hankkia joku riippakivi itselleni. Muuten en kuulemma tiedä oikeasta elämästä mitään. 

Olen miettinyt, millainen mies olisi minulle paras "mätsi" ja tullut siihen tulokseen, että joku valtameriä seilaavan rahtilaivan merimies tai elinkautisvanki. 

Jos elämäsi on tylsää ja kaipaat itsepäistä justiinaa elämääsi, ota yhteyttä. 

PS. Omat rahat!

Vierailija
20/175 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki 18-80-vuotiaat naikkoset. Olen suomalainen 50+ perusmies, luotettava ja rehellinen kuin VW-autoni. Ota yhteyttä tlk nimim. "Päästötön yhteinen tulevaisuus".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi