Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita kesäpukeutuminen?

Vierailija
08.04.2022 |

Talvella ja syksyllä voi pukeutua vartalon peittäviin vaatteisiin, kesällä ei voi...!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, vaikka oon normipainoinen. Mutta selluliittiä löytyy silti.

Vierailija
2/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt paita, kevyt peittävä takki, kevyet housut tai pitkä hame? Liian kuumalla sisällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi ja on suositeltavaakin, paljon terveempi vaihtoehto kuin aurinkovoiteet. Valitse kevyitä/ luonnonmateriaaleja ja väljyyttä, ei tule kuuma. 

Vierailija
4/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, vaikka oon hoikka. Haluaisin olla näkymätön, saisi olla ihan rauhassa.

Vierailija
5/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt paita, kevyt peittävä takki, kevyet housut tai pitkä hame? Liian kuumalla sisällä?

Sos. tilanteiden pelko ja hikoilen paljon!

Vierailija
6/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pukeudun peittävästi myös kesällä.

Vierailija
7/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen kesäisinkin niin viluinen, että tarkenen vain kovimmilla helteillä ilman villasukkia ja ilman pitkähihaista paitaa.

Vierailija
8/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä ahdistaa kun on luisevat kädet ja olkapäät

Vierailija
9/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Ootan ettei tarvitse pukea miljoonia vaatekappaleita ettei palele tai kastu. Tennarit shortsit ja joku ohut paita. Ei mene pukemiseenkaan ja vaatteiden miettimiseen puolta tuntia.

Vierailija
10/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun kevätmuotiin kuuluu näköjään telttamaiset hippimekot, semmoiset rypytetyistä kerroksista ommellut.

Vierailija
11/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Oon jo 50v eikä kiinnosta mitä muut minusta ajattelee.

Vierailija
12/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilytrikoot ja litra aurinkovoidetta. Jeah!

Vierailija
13/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans. Suostun pukeutumaan korkeintaan lyhythihaiseen t-paitaan mitä tulee lyhyeen pukeutumiseen kesäisin. Huitelen kesät talvet samoilla kuteilla, mitä nyt kuitenkin talvisin puen talvitakki ja pitkät kalsarit. Vanhin isosisko on kauhistellut muutamina kesinä kun mulla on ollut jaloissa villasukat juhannuksen aikaan ja liikun talvikengillä.:-D Tosin nykyään osaan ottaa vähän rennommin ja vaihtaa talvikengät kesäkenkiin sekä luopua villasukista ja pitkistä kalsareista. Shortseihin ja sandaaleihin en kuitenkaan suostu vaihtamaan kesäisin, sillä en oo mikään tuntikaupalla uimarannalla aurinkoa palvova makaaja.

T: M28

14/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Viimeinkin saa pukeutua vapaasti eli hengittävästi ja väljästi.

Ja olen juurikin ylipainoinen, keski-ikäinen mies. Ei rassaa henkisesti ulkonäköseikat.

Löysät roikkoshortsit ja hawaijipaidat rules ok.

Vierailija
15/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta kuka sanoo että kesäpukeutuminen on paljastavaa. Ihmisillä on monia syitä peittää enemmän kuin paljastaa.

Muutamia vaihtoehtoja joita itse käytän:

maksimekko, se on puuvillaa tai sekoitetta, väljä muttei läpinäkyvä, hyvin leikattu, mutta kaula-aukko on maltillinen, mitta pohkeeseen tai nilkaan

mekot jotka ovat vartalonmukaisia, mutteivät tiukkoja

maksihameet

väljät housut, puuvillaa, en käytä farkkuja kuumalla

paidat, jotka ovat korkealaatuista materiaalia niin etteivät näy läpi en halua käyttää liivejä kesällä, olen B-kokoa joten ei tarvetta sikälikään

kimono-jakkuja 

Olen asunut kuumassa konservatiivisessa maassa ja oli ihana pukeutua naisellisesti ja peittävästi

Vierailija
16/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi ja on suositeltavaakin, paljon terveempi vaihtoehto kuin aurinkovoiteet. Valitse kevyitä/ luonnonmateriaaleja ja väljyyttä, ei tule kuuma. 

Sitä hikoaa vaikka olisi alasti ja tuollaiset kevyet luonnonmatskutkaan ei ole päällä sellaisia oikealla tavalla ilmavia ja väljiä eikä laskeudu kivasti jos on ylimääräisiä kiloja ja sellaista lölleröä kropassa.

Vierailija
17/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon +18 ja sopivasti pilvee.

Keno.

Vierailija
18/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Oon jo 50v eikä kiinnosta mitä muut minusta ajattelee.

Olen muutaman vuoden nuorempi eikä minuakaan kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelee. 

Sen sijaan mua itseäni haittaa ja ahdistaa se miltä näytän, koska en näytä lainkaan omalta itseltäni kun extraa on kertynyt.

Vierailija
19/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vinkkejä ja linkkejä millaisia puseroja /pitkähihaisia/ kesällä voisi käyttää

T. ahdistunut joka pukeutuu aina kesäisin mustaan huppariin

Vierailija
20/79 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista kun on treenattu kroppa. Valkoinen hiatonpaita ja armysortsit 😎

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä