Ahdistaako muita kesäpukeutuminen?
Talvella ja syksyllä voi pukeutua vartalon peittäviin vaatteisiin, kesällä ei voi...!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, vaikka oon hoikka. Haluaisin olla näkymätön, saisi olla ihan rauhassa.
Mä olen näkymätön ja saan olla rauhassa, mutta peilikuva ahdistaa eikä miellytä joten kevyempi vaatetus on ihan kamala ajatuskin.
Ei. Odotan innolla että saa pukeutua nätteihin mekkoihin, toppeihin ja shortseihin ja hameisiin. Ärsyttää aina talvella kun kestää niin kauan pukeutumisessa ja ahdistaa kun on liikaa vaatetta päällä, mutta vähemmällä ei tarkene.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista kun on treenattu kroppa. Valkoinen hiatonpaita ja armysortsit 😎
M35
Hihaton! Miten keski-ikäinen ei osaa hihoja?
Kyllä, kiitos, ahdistaa.
Oma kroppa. Kaikkea on liikaa, mikään ei istu eikä näytä hyvältä.
Voisin ryömiä piiloon "kesäunille".
Ei ahdista! Tykkään kesävaatteista. Mulla on niin pieniä napapaitoja kun ilmavia maksimekkojakin. Kesä on parasta! 🌞
Piilota ne selluliittimöhkäleet raikkaalla paitulilla .
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa vinkkejä ja linkkejä millaisia puseroja /pitkähihaisia/ kesällä voisi käyttää
T. ahdistunut joka pukeutuu aina kesäisin mustaan huppariin
Jos pukeudut mustaan huppariin, tämä voi olla aika radikaali vaihtoehto, mutta ajattele tämä toppi vaikka hupun kanssa, voit ihan hyvin pukeutua yläosaan jossa on huppu tms.
Mutta tätä ideaa mukaellen.
https://www.goodhousekeeping.com/uk/fashion/g39536322/long-sleeve-tops/…
Odotan innolla lämpimiä kesä päiviä minulla on nyt jo kaapissa uusia kesä vaatteita. Ihanaa päästä näyttämään kaunista kroppaa ja pintaa muille
N 21
Joo. Olen ylipainoinen. Mutta totuuden nimissä en tykännyt kesävaatteista hoikkanakaan. Mielestäni varsinkin syysvaatteet ja syksyn värit ovat ihania, paksut villahuivit ja trenssitakit yms..
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista kun on treenattu kroppa. Valkoinen hiatonpaita ja armysortsit 😎
M35
Kuulostaa komealta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi ja on suositeltavaakin, paljon terveempi vaihtoehto kuin aurinkovoiteet. Valitse kevyitä/ luonnonmateriaaleja ja väljyyttä, ei tule kuuma.
Sitä hikoaa vaikka olisi alasti ja tuollaiset kevyet luonnonmatskutkaan ei ole päällä sellaisia oikealla tavalla ilmavia ja väljiä eikä laskeudu kivasti jos on ylimääräisiä kiloja ja sellaista lölleröä kropassa.
Mä hikoan vähemmän, kun aurinko ei paista suoraan iholle. Alasti helteessä olisikin hirveää. Kaapit on täynnä liehuvat viskoosia, sen kanssa on jotenkin pärjännyt, vaikken kuumaa kestäkään. Tämähän on pitkien hameiden ystävän kulta-aikaa, ja mekoissakin näyttää olevan nykyään hihat, eivät allitkaan vaivaa. Muiden silmää en kyllä hirveästi enää ajattele, omaa mukavuutta lähinnä.
Ei enään. Olen käynyt salilla jonkun aikaa, mutta vaikka en sinällään ole hirveästi pienentynyt, niin mulle on tullut sieltä paljon hyvää oloa. Nykyään vedän salilla t-paidassa ja tiukissa treenihousuissa ja ajattelin, että niissä vedän sitten koko kesänkin. Peittävät, samalla hengittävät ja mukavat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Piilota ne selluliittimöhkäleet raikkaalla paitulilla .
Siis.. Anteeks nyt mutta wtf, "raikkaalla paitulilla"??!! Mikä se on?? Kun oot rintava reitevä persevä ja vaikka kuin yrittäisit ittees kutistaa, nii noi em. koodit vaan jää, niin näytä helkutti semmonen vaatehelmi mikä puru vie istuu! Kun jos saat tissis nätisti kuosiin, ettet vahingossakaan näytä kirottua tissivakoa - koska siitä tulee sanomista- niin muu osa on sitten zätänällistä telttaa! Tai jos sattuu akselilla pjärse-reidet istumaan, niin vyötäröstä saa "tosi istuvan aina niin muodikkaan ysäri vyötärölaukkupussukan"!
Juuli, ihanaa että on ihmisiä jotka viihtyy kesäsäässä ja joiden kropat viihtyy kesäkuosissa ja - vaatteissa mutta mun puolesta sais vaikka sataa vettä joka päivä asteiden pysyessä viidessätoista. Sadetakki ja kurahousut ja kumpparit saakeli.
Älkääkä nyt ottako niin kovin tosissaan tätä purkaustani, kuhan känkkäilen itseinhossani - kiertokin päin vttua joten tiiä johtuuko se siitä😆
Ärsyttää se, että helteellä paino nousee aina 3-5 kiloa ja näytän sitten ihan pullalta (ja tuntuu myös siltä). Ei paljon huvita nätteihin hellemekkoihin pukeutua.
No niinpä. Musliminaisetkin kävelee pitkin katuja ilkosillaan, kun eivät voi kuumassa ilmastossa pukeutua peittävästi.
Ei ahdista, on hyvä pylly niin mikäs sitä esitellessä...
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa vinkkejä ja linkkejä millaisia puseroja /pitkähihaisia/ kesällä voisi käyttää
T. ahdistunut joka pukeutuu aina kesäisin mustaan huppariin
Laita muumuu. Löytyy useissa väreissä ja kuvioilla.
Näillä mennään!
https://www.human-anatomy-for-artist.com/photoThumbnail/2009-06/633-449…