Ahdistaako muita kesäpukeutuminen?
Talvella ja syksyllä voi pukeutua vartalon peittäviin vaatteisiin, kesällä ei voi...!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa vinkkejä ja linkkejä millaisia puseroja /pitkähihaisia/ kesällä voisi käyttää
T. ahdistunut joka pukeutuu aina kesäisin mustaan huppariin
Googlaa "broderie blouse". Ne ovat sellaisia reikäkuvioisia, kevyestä kankaasta tehtyjä, ilmavia puseroita.
Ei yhtään! Työpaita on mun lempipaita 😍🤩
Ei ahdista, rakastan vilpoisia kesämekkoja ja niitä onkin kaapissa odottamassa vino pino käyttöönottoa. Olettaen että sää sallii, ennusteet eivät lupaile järin hyvää alkukesän osalta. Että sikäli aloittajan ja kaltaistensa ei kannata huolehtia, viileys taitaa jatkua ja sitä myötä peittävämpi pukeutuminen.
Kesällä voi kyllä käyttää peittäviä vaatteita, nyt ne on muodissakin eli löytyy joka kaupasta. Auringonpaisteessa tulee kuumempi topissa ja shortseissa kuin väljässä pellavatunikassa ja -housuissa tai mekossa. Myös viskoosi on hyvä materiaali.
Kesällä voi pukeutua peittävästi, mutta ymmärrän kyllä että oma kroppa-ahdistus kasvaa kun ympärillä näkee pieniin vaatteisiin pukeutuneita hyväkroppaisia. Talvitakeissa kaikki näyttää enemmän tai vähemmän muumilta, kesällä erot näkyy selvemmin.
Peittävästi pukeudun kesälläkin. Löytyy ihania löysiä hiostamattomia vaatteita. En pysty menemään minnekkään jos tuntuu vähäänkään alastomalta olo huonoissa vaatteissa.
Minua ei toisten vaatetus ala ahdistamaan, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei toisten vaatetus ala ahdistamaan, onneksi.
Eiköhän kyse ollut omasta vaatetuksesta, ei muakaan pahemmin toisten rytkyt ahdista…
Vierailija kirjoitti:
invastoin!
Nyt kun olen 73kg (oman mittapuuni mukaan) todella lihava kaikki farkut ja paidat ahdistaa. Hameita en edes yritä käyttää.
Ihanaa kun tulee kesä ja voi käyttää väljiä vilpoisia mekkoja! Ei ahdista eikä purista!
Tai voit laihduttaa jos haluat,mutta toki jos lihavana kivempaa niin se ei sitten käy.
Ahdistaa. Lihoin (syksy-talvi) syöpähoitojen aikana +13kg. Eli kesällä puolitutut vain näkevät, että olen lihonut ja vetänyt siili tukan :) kun eivät tiedä syytä, enkä sitä halua kaikille edes kertoa.
No ei todellakaan! Enemmän ahdistaa välikausina ja talvella kun pitää topata ja olla hirveä määrä juuri oikeanlaisia vaatteita ja kerroksia jotta tarkenee ja pysyy kuivana. Kesällä on ihanan huoletonta kun tarkenee niin vähällä ja vaatteet saavat olla ensisijaisesti kauniita käytännöllisyyden sijaan. Pukeminen ja riisuminen on helppoa ja sisältä ulos siirtyminen nopeaa.
Olkaa ystäviä kehojenne kanssa vaikka ne eivät olisi sitä perinteisen hyvännäköistä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
invastoin!
Nyt kun olen 73kg (oman mittapuuni mukaan) todella lihava kaikki farkut ja paidat ahdistaa. Hameita en edes yritä käyttää.
Ihanaa kun tulee kesä ja voi käyttää väljiä vilpoisia mekkoja! Ei ahdista eikä purista!
Tai voit laihduttaa jos haluat,mutta toki jos lihavana kivempaa niin se ei sitten käy.
Kyllä, laihdutan parhaillaan mutta 60+, monisairas unettomuudesta kärsivä saa tehdä aika rajusti töitä ja olla lähes syömättä. Nyt kuukaudessa -1kg! Kunhan pääsen vähän ulos ja saan tehdä fyysistä työtä tilanne paranee kyllä (kipujenkin uhalla)
Ei ahdista. Olen laihtunut hurjasti ja kesäksi on helppo löytää kaupasta uusia kesävaatteita. Ei tarvitse enää ostaa vaatteita sen mukaan, mikä mahtuu, oli väri tai malli sopiva tai ei, vaan voin nyt oikeasti valita. Näin "hoikka" en ole ollut 20 vuoteen. Odotan kesää ilolla!
Odotan innolla, että pääsen kulkemaan omiin silmiini kauniissa mekoissa ja muissa kesävaatteissa ulkona.
Toivottavasti tuleekin mahdollisimman lämmin JA aurinkoinen kesä kaikesta uutisoinnista huolimatta.
En kyllä pukeudu mihinkään villapuseroihin talvellakaan, koska en niistä vaan pidä ja hameita käytän ympäri vuoden.
Ei ahdista. Elämässä on muuta ajateltavaa kuin ulkonäkö. En ole ikinä kärsinyt ulkonäköpaineista. Jätin Me naisien ja muiden komplekseja luovien lehtien lukemisen kertaan. Keskityn katselemaan miehiä enkä omaa kuvaani.
Ei ahdista, enemmänkin odotan innolla kun mekot laskeutuu nätimmin ilman mitään turhia takkeja. Tulee aina tosi siro olo kun vaatteet laskeutuu hienosti ja kääntyäessä tuntuu että on joku prinsessa kun hameen helmat hulmahtelee :D
Ei ahdista. Mä kärsin aurinkoihottumasta, joten pukeudun aina kesällä peittävästi. Siihen tottuu.
Ahdistaa koska pitäis vähentää vaatetta vaikka paleltuu 😞
Hyiiiikylmä kirjoitti:
Ahdistaa koska pitäis vähentää vaatetta vaikka paleltuu 😞
Miksi pitäis?
Ei ahdista, koko talven painanut sen verran fyysistä työtä, että kroppa on hyvässä kunnossa. Ehkä voisin vielä pudottaa pari kiloa, niin näyttäisi vielä hotimmalta.