Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkku ja haluaisin skipata sen tutustumis/vaikutuksentekovaiheen

Vierailija
08.04.2022 |

Voisipa skipata ne lukemattomat vaivaannuttavat treffit pakonomaisine "erikoisine ohjelmineen" ja jatkuvine vaikutuksen tekemisineen ja stressaamisineen ja turhine rahanmenoineen. Pääsisipä suoraan siihen tutun turvalliseen yhdessä oleiluun pierucollareissa ilman jatkuvaa tekemisen keksimistä ja "uutta ja ihmeellistä".

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista minäkin sinkkuna hain. Useimmat naiset halusivat liehittelyä ja treffailua tekemisen merkeissä, mutta kun se oikea sattui kohdalle, oli oleminen alusta saakka helppoa ja oli turvallista olla heti niissä verkkareissakin.

Treffeillä toki myös käytiin/käydään ja laittautuneena, mutta tärkeintä oli, että pelkkä oleminen sujui heti luontevasti.

Vierailija
2/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki on niin raskasta ihmispololle.

Vierailija
4/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras->tutustumis/vaikutuksentekovaihe->tapailu->seurustelu->kihlat->avioliitto.

kun nykyään on noin monta vaihetta niin luulis että pitäis aloittaa jo ala-asteella mutta sen sijaan aloitetaan aina myöhemmällä iällä. ehkä siksi kukaan ei enää mene naimisiin kun alkaa tuonela kutsua.

Vierailija
5/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Vierailija
6/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama ja helpotti, kun se vihdoin oli ohi. Toivottavasti löydät jonkun ihanan, jonka kanssa alusta asti luontevaa ja etenette pian tuohon vaiheeseen!

Vierailija
7/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkään ketjuun ei voi kirjoittaa mitään vaan kaikki jää sensuuriin. Eikä ole taatusti asiatonta tai mitään sellaista viesteissä.

Höh.

Vierailija
8/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää löytää kumppania harrastuksesta tai jostain ja pyytää vaikka lenkille. Silloin treffailu jää luontevasti pois, jos on kaverina ensin tutustunut.

Kyllä se minusta on huono, jos ei ole mitään kiinnostusta panostaa edes aluksi. Yksi poikaystävä kysyi minua syömään ja käytiin treffeillä ehkä pari, kolme kertaa ennenkuin hän pyysi minua seurustelemaan. Hänellä meni rahaa ehkä neljäkymppiä liehittelemiseeni. Olisi se aika huolestuttavaa, jos en edes sen vaivan ja rahan arvoinen olisi tulevalle kumppanille

Vierailija
9/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sinkkumiehenä haluaisin heti päästä kakkospesälle ja skipata ne vaivaannuttavat treffit jossa pitää todistella etten ole täysi luuseri, mutten täysi psykopaattikaan. Antakaa sitä rööperiä, naiset!

pitää olla paljon massia.

Vierailija
10/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan sama ja helpotti, kun se vihdoin oli ohi. Toivottavasti löydät jonkun ihanan, jonka kanssa alusta asti luontevaa ja etenette pian tuohon vaiheeseen!

Kiitos paljon, toivotaan! Ja sehän toki sen oikean ihanan merkki onkin ettei tuota soidintanssia tarvitse kovin pitkään vetää. Ap.

Vierailija
11/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee keskittyä yhteen, siten se pieruverkkarivaihe tulee vastaan nopeammin. Mitä erikoiset ohjelmat edes ovat, miksi ei voi tutustua kotioloissa? Tietty ekat treffit sovitaan johonkin julkiseen paikkaan, mutta sen jälkeen.

Vierailija
12/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maksulliseen naiselle.

Tutustumisessa ei tarvitse olla mitään veivaamista ja ihmeellistä. Sua ei vaan kiinnosta, niinkuin ei miehiä yleensäkään, koska haluat vain yhtä juttua.

Joten mene sinne maksulliselle ja homma hoituu. Ei tarvi venkoilla.

Vierailija
13/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisi edes treffeille saakka

t. Nainen

Vierailija
14/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisi edes treffeille saakka

t. Nainen

Montako nettideittitiliä sulla on ja miten montaa miestä olet siellä pyytänyt treffeille?

Vierailija
15/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin mieheni työpaikalta, menin siis uuteen työpaikkaan ja sain työparikseni miehen. Olimme ystäviä melkein puoli vuotta ennen kuin mies tunnusti tunteensa. Olin yllättynyt, mutta tajusin myös tuntevani samoin. Seurustelun aloitus oli sitten todella helppoa, kun tunsimme toisemme jo hyvin siinä vaiheessa. Ei ollut tuollaista ikävää vaihetta lainkaan. Suosittelen! Yhdessä olemme olleet yli kymmenen vuotta.

N35

Vierailija
16/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin mieheni työpaikalta, menin siis uuteen työpaikkaan ja sain työparikseni miehen. Olimme ystäviä melkein puoli vuotta ennen kuin mies tunnusti tunteensa. Olin yllättynyt, mutta tajusin myös tuntevani samoin. Seurustelun aloitus oli sitten todella helppoa, kun tunsimme toisemme jo hyvin siinä vaiheessa. Ei ollut tuollaista ikävää vaihetta lainkaan. Suosittelen! Yhdessä olemme olleet yli kymmenen vuotta.

N35

hyvin on kestänyt tunnepohjalle rakennettu liitto.

Vierailija
17/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan yrittää löytää kumppania harrastuksesta tai jostain ja pyytää vaikka lenkille. Silloin treffailu jää luontevasti pois, jos on kaverina ensin tutustunut.

Kyllä se minusta on huono, jos ei ole mitään kiinnostusta panostaa edes aluksi. Yksi poikaystävä kysyi minua syömään ja käytiin treffeillä ehkä pari, kolme kertaa ennenkuin hän pyysi minua seurustelemaan. Hänellä meni rahaa ehkä neljäkymppiä liehittelemiseeni. Olisi se aika huolestuttavaa, jos en edes sen vaivan ja rahan arvoinen olisi tulevalle kumppanille

Minkä ikäinen olet? Hymyilyttää nimittäin tuo "pyysi minua seurustelemaan".

Oma puolisoni kysyi minua tapaamisemme jälkeisenä päivänä lähtemään seuraavana päivänä erääseen kulttuurikohteeseen, sitä seuraava tapaaminen oli hänen luonaan isommalla porukalla ja sitä seuraavalla kerralla olimme kaksin hänen luonaan suurin piirtein pieruverkkareissa eli vietettiin viikonloppua ihan tehden tavallisia asioita, mm. pihatöitä, ruoanlaittoa, television katsomista. Ja se ensitapaaminen oli hyvin arkisissa merkeissä, kun olimme auttamassa yhteistä ystäväämme, joka meidät tutustutti toisiimme, ja sen jälkeen kävimme kävelyllä + menimme minun luokseni teelle sen jälkeen.

Vieläkään hän ei kyllä ole pyytänyt minua seurustelemaan, pitäisiköhän huolestua...

Vierailija
18/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi töistä löytääkin niin moni puolison. Ei tarvitse tutustua niiden teennäisten ja vaivaannuttavien rituaalien kautta ja pitää showta yllä. Voi vain keskittyä tekemään töitä yhdessä ja siinä sivussa vähitellen tutustua luonnollisesti ilman mitään esittämistä.

Vierailija
19/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon, toivotaan! Ja sehän toki sen oikean ihanan merkki onkin ettei tuota soidintanssia tarvitse kovin pitkään vetää. Ap.

Jos haet High Maintenance naisia, saat tanssia soidintanssia. Jos sinusta ensitreffeille kuuluu ulkona syöminen tai elokuva tai vastaava, niin kiinnostat naisia, jotka haluavat panostamista treffailuun. Jos haluat naisen, joka viihtyy myös lenkkipolulla ja kotona, ehdota ensitapaamiselle kävelyä jossain puistossa (ei syrjäisellä paikalla) tai kesällä esimerkiksi kävely + jäätelöt tai kävely + picnic.

Vierailija
20/57 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi en todellakaan syttyisi miehestä jota kiinnostaa vaan lojua sohvalla pieruverkkareissa. Jos yhdessä tekeminen, kokeminen ja siinä ohessa tutustuminen sekä luottamuksen luominen ei kiinnosta, niin me emme ole sopiva pari.