Nolasin itseni kaupan kassalla ( paniikkikohtaus?!!)
Jostain syystä korttini ei toiminut ja perässä oli kauhea jono. Aloin vilkuilla ihmisiä ja kassa sanoi että nyt ei kortti ota maksua. Aloin panikoida ja kädet alkoi täristä. Yritin etsiä toista korttia mutta ei löytynyt mistään. Sanoin myyjälle että mun on pakko istuu hetkeksi alas. Alkoi pyöryttää, etsin lähimmän tuolin ja kaikki katsoi mua hämmentyneenä ja vihaisena. Nyt oon kotona ja en edes muista mitä muuta tapahtui. On varmaan äärimmäisen epätodellinen ja väsynyt olo.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä aiheuttaa dissosiaatiota ja tuo epätodellinen olo kuulostaa juuri siltä. Se menee ohi! Luulisi, että ihmiset ymmärtää ja heitä harmitti vain se, että pitää vielä odottaa ennen kuin pääsee kotiin. Vetämään kaljaa. Koska on perjantai. Ja me asutaan valitettavasti Suomessa.
Pääset tuon yli, vaikka inhottavaa varmasti olikin!
Ps. Kerran perjantaina iltapäivällä yksi naislääkäri huusi minulle puhelimessa, vaikka mulla oli soittoaika ja se soitti, että NYT ON PERJANTAI-ILTAPÄIVÄ, EN MINÄ EHDI KAIKKIA ONGELMIASI HOITAA, HOIDA ITSE!
Olin järkyttynyt. Ajattelin, että se ei jaksa odottaa, että pääsee aukaisemaan perjantai-viinipullonsa.
T. Viinintissuttelijoiden anonyymi aikuinen lapsi
Vau! Olipa lääkäri! Laskuttiko sua puhelinajasta? Sattuiko tää Keravalla, sikäläinen arvauskeskus on arveluttava.
Hus Iho- ja allergiasairaalan keuhkolääkäri.. Oli myös kirjannut mun kohdalle väärän tyypin puhelun. Näkyi Omakannassa siis.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tänään ei ole kortit toimineet oikein kunnolla missään.
Parturissa sanoi ettei kortit toimi.
Kahden muun pankin kortit eivät toimineet ja siitä on koko päivän ollut juttua mediassa. Täälläkin pitkä ketju. Siinä takanani odottavassa jonossa koki moni varmaan ihan saman.
Ehkä heistä tuntuikin samalta.
No hätä!
Tiiän ettei kortit joskus toimi. Eniten nolottaa että aloin sekoilla siinä ja menin ihan paniikkiin. Selitinkin kaikkea outoa ja höpisin itsekseni.. :/ Joo, mutta en jaksa murehtia tästä enää. Kiitos vastauksista kaikille. Tuskinpa kukaan enää muistaa. Terv. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden muun pankin kortit eivät toimineet ja siitä on koko päivän ollut juttua mediassa. Täälläkin pitkä ketju. Siinä takanani odottavassa jonossa koki moni varmaan ihan saman.
No hätä!
Tiiän ettei kortit joskus toimi. Eniten nolottaa että aloin sekoilla siinä ja menin ihan paniikkiin. Selitinkin kaikkea outoa ja höpisin itsekseni.. :/ Joo, mutta en jaksa murehtia tästä enää. Kiitos vastauksista kaikille. Tuskinpa kukaan enää muistaa. Terv. ap
❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hätä!
Mä käyttäydyn aina noin. Höpötän vaan jotakin ja sähellän ja nauran kiusaantuneesti. Mut ei kai se nyt mitään haittaa? :D Se itsestään vaan nyt vii tuntua että on ollut maailmanloppu. Todennäköisesti kukaan muu ei ole sitä liiemmin noteerannut.
Hyvää viikonloppua ❤
Joskus on tullut näitä tilanteita kun edelläolevalla jäänyt lompakko kotiin yms. ja käynyt sitten mielessä jos tarjoutuisi maksamaan ostokset jos ei olleet kauhean isot, mutta sitten aina kuitenkin miettinyt että rahojen takaisinpenääminen voi mennä vaikeaksi kun kaikki ihmiset eivät ole kauhean tunnollisia.