Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni kaupan kassalla ( paniikkikohtaus?!!)

Vierailija
08.04.2022 |

Jostain syystä korttini ei toiminut ja perässä oli kauhea jono. Aloin vilkuilla ihmisiä ja kassa sanoi että nyt ei kortti ota maksua. Aloin panikoida ja kädet alkoi täristä. Yritin etsiä toista korttia mutta ei löytynyt mistään. Sanoin myyjälle että mun on pakko istuu hetkeksi alas. Alkoi pyöryttää, etsin lähimmän tuolin ja kaikki katsoi mua hämmentyneenä ja vihaisena. Nyt oon kotona ja en edes muista mitä muuta tapahtui. On varmaan äärimmäisen epätodellinen ja väsynyt olo.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Se vaan tuntuu sinusta kamalalle mutta ei muut edes muista sitä enää. Eivätkä varmaan muutenkaan kiinnittäneet sen kummempaa huomiota.

Vierailija
2/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗 Ei se mitään. Ihmisiähän tässä vain ollaan. Minä olen myös munannut itseni joskus ujouden /paniikkikohtauksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on ihan pieni juttu verrattuna kaikkeen muuhun. Jatkuvasti on esimerkiksi raivoavia tai varastavia ihmisiä kaupoissa, ja nekin unohtuu nopeasti. Luulet että kaikki kiinnittää suhun huomiota sosiaalisen ahdistuksen takia, mutta oikeasti se ei ollut suuri tai huomiota herättävä juttu.

Vierailija
4/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDD

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(odottelen innolla raivoavia kommentteja, joiden kirjoittajat eivät tiedä, että olen itse paniikkihäiriölääkityksellä XDDDDDD)

Vierailija
5/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä syvään ja rauhoitu 🥰

Kaupoissa sattuu ja tapahtuu toisinaan ja se on inhimillistä.

Muut eivät todennäköisesti kiinnittäneet tilanteeseen sen kummempaa huomiota. Eivätkä tehneet siitä numeroa.

Olen huomannut, että jos näppäilen nopeasti kortin tunnusluvun, laite ilmoittaa, että väärä tunnusluku, tunttuu, että automaattisesti.

Jos kämmään kassalla, en suuremmin vilkuile takana jonottavia. Se voi tehdä tilanteesta tukalamman. Joskin on myös inhimillistä vilkaista.

Tsemppiä ja voimia sinulle 💖

Vierailija
6/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua. Minulle kohtauksia tulee aika usein. Olen joskus pyörtynytkin.

Vierailija
7/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Se vaan tuntuu sinusta kamalalle mutta ei muut edes muista sitä enää. Eivätkä varmaan muutenkaan kiinnittäneet sen kummempaa huomiota.

Kyllä mä ainakin muistaisin koko loppuelämän jos jollekin kävisi kassajonossa noin.

Vierailija
8/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä aiheuttaa dissosiaatiota ja tuo epätodellinen olo kuulostaa juuri siltä. Se menee ohi! Luulisi, että ihmiset ymmärtää ja heitä harmitti vain se, että pitää vielä odottaa ennen kuin pääsee kotiin. Vetämään kaljaa. Koska on perjantai. Ja me asutaan valitettavasti Suomessa.

Pääset tuon yli, vaikka inhottavaa varmasti olikin!

Ps. Kerran perjantaina iltapäivällä yksi naislääkäri huusi minulle puhelimessa, vaikka mulla oli soittoaika ja se soitti, että NYT ON PERJANTAI-ILTAPÄIVÄ, EN MINÄ EHDI KAIKKIA ONGELMIASI HOITAA, HOIDA ITSE!

Olin järkyttynyt. Ajattelin, että se ei jaksa odottaa, että pääsee aukaisemaan perjantai-viinipullonsa.

T. Viinintissuttelijoiden anonyymi aikuinen lapsi

Vierailija
9/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tosta välitä. Kukaan muu ku sinä ei enää edes muista tota. Meille kaikille sattuu ja tapahtuu "cool down".

Itse ottanut linjan EVVK mitä muut musta ajattelee 😄silloin itellä helpointa!

Tsemppiä ja voi hyvin👍😊

Vierailija
10/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään tapauksen, kun kaupan työntekijä ilmoitti eräälle sisään tulleelle miehelle, että hänellä ei ole enää asiaa heidän kauppaansa ja ohjasi tyhjän kassan kautta ulos. Sattuuhan näitä kaikenlaisia.

Vierailija
11/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeesti kukaan tullu avuksi?? Ihmiset on oksettavia. En vois vaan seistä tuijottamassa!!

Vierailija
12/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin muistaisin koko loppuelämän jos jollekin kävisi kassajonossa noin.

No ei ole kovin tapahtumarikas elämä sinulla

Vierailija
13/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, noita sattuu aina. Toivottavasti korttisi toimii jo. Hyvää viikonloppua sulle.

Vierailija
14/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan kysynyt että onko kaikki kunnossa?  Sullahan olisi voinut olla mikä tahansa sairaskohtaus

Vierailija
15/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myötätuntoinen jos huomasin tuollaista. Olen itse joskus ollut ahdistunut ja paniikissa ja ihmiset ovat olleet ystävällisiä, onneksi.

Vierailija
16/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nordean kortti? Venäjän trollit hyökkäs nordeaa vastaan tänään.

Vierailija
17/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi paniikki helpottaa ajan myötä.

Vierailija
18/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä aiheuttaa dissosiaatiota ja tuo epätodellinen olo kuulostaa juuri siltä. Se menee ohi! Luulisi, että ihmiset ymmärtää ja heitä harmitti vain se, että pitää vielä odottaa ennen kuin pääsee kotiin. Vetämään kaljaa. Koska on perjantai. Ja me asutaan valitettavasti Suomessa.

Pääset tuon yli, vaikka inhottavaa varmasti olikin!

Ps. Kerran perjantaina iltapäivällä yksi naislääkäri huusi minulle puhelimessa, vaikka mulla oli soittoaika ja se soitti, että NYT ON PERJANTAI-ILTAPÄIVÄ, EN MINÄ EHDI KAIKKIA ONGELMIASI HOITAA, HOIDA ITSE!

Olin järkyttynyt. Ajattelin, että se ei jaksa odottaa, että pääsee aukaisemaan perjantai-viinipullonsa.

T. Viinintissuttelijoiden anonyymi aikuinen lapsi

Vau! Olipa lääkäri! Laskuttiko sua puhelinajasta? Sattuiko tää Keravalla, sikäläinen arvauskeskus on arveluttava.

Vierailija
19/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tänään ei ole kortit toimineet oikein kunnolla missään.

Parturissa sanoi ettei kortit toimi.

Kahden muun pankin kortit eivät toimineet ja siitä on koko päivän ollut juttua mediassa. Täälläkin pitkä ketju. Siinä takanani odottavassa jonossa koki moni varmaan ihan saman.

Ehkä heistä tuntuikin samalta.

No hätä!

Vierailija
20/25 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella voi maksaa nopeasti Google Payllä, niin ei tarvii tunnuslukua. NFC pitää vaan olla päällä silloin.

Voimia ap:lle! Kaikille tulee virheitä, ikävää että ihmiset eivät osanneet suhtautua ymmärtäväisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan