Uusi miesystävä kutsuu teinityttöäni "pikkupimuksi"
Tänäänkin kun tyttö tuli koulusta kysyi että "Mitäs pikkupimu oppi tänään?" Miten pitäisi oikein suhtautua?
Kommentit (67)
Riippuu kai vähän murrealueesta... Itse naisena kutsun pikkutyttöjä, ehkä n. alle 10-vuotiaita pikkupimuiksi, mun mielestä se on sellainen hellittelynimi. Mutta olen nykyään sivistynyt ja tajunnut, että tämä ei kaikkien mielestä olekaan sopiva ilmaisu.
Vaikuttaa epäilyttävältä. Itse kiertäisin kaukaa..
Kuulostaa ällöltä. Jotenkin seksuaaliselta. Ei välttämättä itse ajattele kuitenkaan niin.
No sehän ehtii. Joko olet sen pankin päällä istumisen ehtinyt käsitellä?
Jännä nainen ihmettelee jännä miehen kommunikointia.
Mitäs pahaa tuossa on? Meillä on Pimu ja Mimmi, molemmat pystykorvia. Pitäiskö tuo sana ymmärtää jotenkin negatiivisesti?
Yksi ukki kutsui minua pikkupimpiksi linja-autossa... Olin 40 v....
Hyi olkoon. Tulee vähän karmivat fiilikset tuollaisesta. Ukko vaikuttaa hippasen liian innokkaalta pikkupimuttelunsa kanssa. Jos sinua yhtään kiinnostaa oman tyttäresi turvallisuus, niin lemppaa ukko.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa on? Meillä on Pimu ja Mimmi, molemmat pystykorvia. Pitäiskö tuo sana ymmärtää jotenkin negatiivisesti?
Sinä varmaan kutsut ihmisiä se ja Pimua ja Mimmiä heiksi. Osuiko oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Pimu-niminen tyttö. Olettepa ruman nimen tytölle antaneet. Seuraava on varmaan L*tka.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ukki kutsui minua pikkupimpiksi linja-autossa... Olin 40 v....
Annoitko?
Kuulostaa just sellaiselta, mitä mun pervo seksuaaliaddikti täysin rajat ymmärtämätön eksä olisi voinut sanoa. Ap, seksualisoiko mies sinua?
Pidä tytölle ehkäisyvalistusta kun vielä ehdit.
Ajattelee itse olevansa vanhempi (setä?) ja tytär on lapsi pikkupimu? Just.
Tuosta tuli mieleen, että Suvi Hartlin sanoi yhden kerran radiossa, että hänen isänsä kutsui häntä lapsena Sutturaksi, eikä Suvi pitänyt sitä lainkaan pahana. Ehkä noissa nimityksissäkin kuulee sen, minkä haluaa kuulla?
Niin? Pikkupimu eli pikkulikka/tyttö/kimma/mimmi/plikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että Suvi Hartlin sanoi yhden kerran radiossa, että hänen isänsä kutsui häntä lapsena Sutturaksi, eikä Suvi pitänyt sitä lainkaan pahana. Ehkä noissa nimityksissäkin kuulee sen, minkä haluaa kuulla?
Mitähän Suvi olisi nimityksestä tykännyt, jos sanoja olisi suht uusi äidin miesystävä?
Miksi hän kutsuu sinua?