Ostatko nestesaippuaa aina 3l isossa tonikassa vai ostatko joka kerta uuden pumppupullon?
Itse ostan sekä että. Välillä ostan sellaisen tonikan, mistä täyttelen pienempiä pulloja ja sitten kun kyllästyn siihen, ostan hetken aikaa eri tuoksuisia pikkupulloja kaupasta.
Kommentit (77)
mä käytän ainoastaan niitä 3l tonikoita. macgyveeraan niihin sen pumpun tekemällä korkkiin reiän ja isken pikku saippuapullosta jääneen pumpun siihen. jatkan sitä pilliä muovisella mehupillillä ja teipillä niin ottaa kanisterin pohjalta.
Haluan vaihtelua. Mulla on vessassa kaksi pumppupulloa, joista toisessa on sitä kanisterisaippuaa ja toisessa jotain muuta. Ostan myös välillä litran pulloissa, en muista merkkiä, halpahallista saa.
Vierailija kirjoitti:
mä käytän ainoastaan niitä 3l tonikoita. macgyveeraan niihin sen pumpun tekemällä korkkiin reiän ja isken pikku saippuapullosta jääneen pumpun siihen. jatkan sitä pilliä muovisella mehupillillä ja teipillä niin ottaa kanisterin pohjalta.
Minä värkkäsin pumpun siihen kanisteriin Helosan voiteen pumpusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi onkin hyvä! harmi etten tarvitse itse voidetta....
Ostan Bliwin täyttöpakkauksia, joista riittää kahteen täyttöön. Joka toisessa täytössä (eli kun pakkaus tyhjenee) pesen keraamisen saippuapullon.
Olin tyhmä ja ostin jotain kämäisiä 300ml pulloja 1,5e kpl, mutta sitten löysin 3 litran kanisterit ja tarjouksessa 1,99e. Voi sitä rahan määrää minkä on menettänyt vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä pumppuja voi ostaa ilman voidettakin. Hinta on vaan aika... muikea.
Tonkan, se joka on biohajoava, suomalainen, avainlippuinen, ei-eläinperäinen ja halpa. Ja on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä pumppuja voi ostaa ilman voidettakin. Hinta on vaan aika... muikea.
ääh mä pysyn mun macgyveeri tuotoksessa. voi vaikka ottaa mukaan työhaastatteluun.
1h+kissa kirjoitti:
Ostan yleensä Lidlistä täyttöpusseja. Parempaa saippuaa kuin ne 3 litran tonkat. Yksinasuvana ei nyt hirveällä tahdilla saippuaa kulu muutenkaan, että joku 3 litran tonkka kestäisi varmaan monta vuotta ja ehtisin tuoksuunkin kyllästymään moneen kertaan ennen loppua.
Lidlistä sai ennen hajutonta, joka tuoksui miedon hyvälle. Puhtaalle. Harmi kun sitä enää saa, ainakaan meidän lidlistä!
Hiljattain avasin CM:n tarjouksesta, kuukausia, ellei jo vuosi sitten ostetun 5-litraisen, pitääpä laittaa muistiin kauanko tuo riittää. Vuoden kuluessa avaamisesta olisi näköjään hyvä käyttää.
Onko teillä muuten tapana laittaa paketteihin ja purkkeihin avaamiskuukausi ja -vuosi? Minä laitan, huomaan että tulee käytettyä kaikki ajoissa pois, eikä niin herkästi avaa samanlaista tai -tapaista yhtäaikaa. Samoin ruokapakkausten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää osta niitä kanistereita.
Yleensä ostan aina uuden pumppupullon. Ei jaksa vääntää. Ja ällöttää sellaiset tuhat kertaa käytetyt pumppupullot.
Jotain puolen litran/ litran täyttöpulloja voin joskus ostaa.
Tämä. Ostin niitä kanistereita aikani, mutta sitten käytetyt pumppupullot alkoivat ällöttää. Nyt pumppiksia menee paljon roskiin, mutta sille ei voi mitään.
Muovipakkausten kierrätysastiaan menee. Paitsi korkki.
Vierailija kirjoitti:
1h+kissa kirjoitti:
Ostan yleensä Lidlistä täyttöpusseja. Parempaa saippuaa kuin ne 3 litran tonkat. Yksinasuvana ei nyt hirveällä tahdilla saippuaa kulu muutenkaan, että joku 3 litran tonkka kestäisi varmaan monta vuotta ja ehtisin tuoksuunkin kyllästymään moneen kertaan ennen loppua.
Lidlistä sai ennen hajutonta, joka tuoksui miedon hyvälle. Puhtaalle. Harmi kun sitä enää saa, ainakaan meidän lidlistä!
Luulen että tätä samaa kaipailen itsekin, ei ole enää mistään löytynyt. Olisiko ollut sensitive?
Isompi FAIRY on muistaakseni 3/4 l.
Mulla on keittiössä tuollainen kertakäyttöinen pumppupullo. Se menee roskiin kun loppuu saippua. Vessassa ja kylppärissä on täytettävät putelit eli just ostin isomman kanisterin saippuaa, josta täytän noita säiliöitä. Mutta jos vielä löydän sitä hyväntuoksuista, niin taatusti ostan tuollaisen kertakäyttöisen pumppupullon. Sellainen lakritsan tuoksuinen saippua - voi veljet oli kiva tuoksutella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1h+kissa kirjoitti:
Luulen että tätä samaa kaipailen itsekin, ei ole enää mistään löytynyt. Olisiko ollut sensitive?
Hämärä muistikuva, että itsekin ostin Lidlin täyttöpusseja jotain todella miedontuoksuista saippuaa ennen kuin siirryin heidän myymiin Foxtelin 3 litran kanistereihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää osta niitä kanistereita.
Yleensä ostan aina uuden pumppupullon. Ei jaksa vääntää. Ja ällöttää sellaiset tuhat kertaa käytetyt pumppupullot.
Jotain puolen litran/ litran täyttöpulloja voin joskus ostaa.
Tämä. Ostin niitä kanistereita aikani, mutta sitten käytetyt pumppupullot alkoivat ällöttää. Nyt pumppiksia menee paljon roskiin, mutta sille ei voi mitään.
Muovipakkausten kierrätysastiaan menee. Paitsi korkki.
mä heitän aina parvekkeelta. yhellä naapurilla on autossa herkkä hälytys. kun tuulilasiin napsahtaa niin alkaa ulvoo.
En ole koskaan ostanut mitään litraisia täyttöpulloja. Pari kertaa tarjouksesta sellaisen 600-750ml täyttöpussin.
Omia valintoja kun ei tunnu olevan suurissa erissä tarjolla, mitä nyt "3 pulloa 4 eurolla"-tarjoukset.
Meillä mies hankkii saippuat niin näkyy olevan 3 l tonka. Itse olen joskus ostanut yksittäisiä, mutta siitä on ehkä vuosia...
Kolmelitraisia kotimaisia ja aina tuoksuttomia olen ostanut vuosia, vai peräti kymmeniä vuosia, sillä ennen Foxteliakin niitä oli (vai vaihtoiko firma nimeä jossain vaiheessa???). Samaa lajia on muuten töissäkin.
Talviaikaan, kun iho kuivuu enemmän, lisään pumppupulloon myös kolmas- tai neljäsosan jotain "pehmeämpää", vaikka Palmoliveä; siitäkin maksan korkeintaan neljä euroa litralta.
Pumppupullot pesen kynsiharjalla kunnolla aina kun pesualtaan tai suihkun, joskus vaihdan pullonkin, tosin harvoin, yksin kun asun.
Keittiössä astiainpesuainekin on minulla pumppupullossa, tosi kapeakärkisessä, saa vaikka tipan kerrallaan jos niin haluaa.