Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko nestesaippuaa aina 3l isossa tonikassa vai ostatko joka kerta uuden pumppupullon?

Vierailija
08.04.2022 |

Itse ostan sekä että. Välillä ostan sellaisen tonikan, mistä täyttelen pienempiä pulloja ja sitten kun kyllästyn siihen, ostan hetken aikaa eri tuoksuisia pikkupulloja kaupasta.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osta niitä kanistereita.

Yleensä ostan aina uuden pumppupullon. Ei jaksa vääntää. Ja ällöttää sellaiset tuhat kertaa käytetyt pumppupullot.

Jotain puolen litran/ litran täyttöpulloja voin joskus ostaa.

Vierailija
22/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut tyytyväinen Foxtelin isoihin pöniköihin. Kotimaista, edullista, ei liian voimakkaan tuoksuista, vieläpä biohajoavaa.

Sama. Mulla ei lopu tuo koronaa varten ostettu tönikkä varmaan ikinä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kolmelitraset on heikkoa laatua, melkein pelkkää vettä.

Ostan 600-millisiä täyttöpusseja vanhaan pumppupulloon.

Mä olen ainakin ostanut ihan hyvää saippuaa niissä kolmen litran.

Ja tykkään , kun ovat kotimaisia.

Vierailija
24/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina uuden pumppupullon, koska sitä saippuaa mitä käytän niin ei saa täyttöpakkauksena.

Vierailija
25/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan pienemmän täyttöpakkauksen. Käytän ostettua pumppupulloa, siis sellaista joka on tyhjä ostettaessa.

Vierailija
26/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina täyttöpussin luottomerkkiä.

Vierailija
27/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä oo ees kiinnittäny huomiota mihinkään isoihin tonikoihin.

Aina ostan pikkupulloja.

Vierailija
28/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h+kissa kirjoitti:

Ostan yleensä Lidlistä täyttöpusseja. Parempaa saippuaa kuin ne 3 litran tonkat. Yksinasuvana ei nyt hirveällä tahdilla saippuaa kulu muutenkaan, että joku 3 litran tonkka kestäisi varmaan monta vuotta ja ehtisin tuoksuunkin kyllästymään moneen kertaan ennen loppua.

kissaihmiset ei kovin paljon pese itseään ja sen kyllä huomaa

Vierailija
29/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan aina uuden pumppupullon. Ei jaksa vääntää. Ja ällöttää sellaiset tuhat kertaa käytetyt pumppupullot.

Tämä. Ostin niitä kanistereita aikani, mutta sitten käytetyt pumppupullot alkoivat ällöttää. Nyt pumppiksia menee paljon roskiin, mutta sille ei voi mitään.

Vierailija
30/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kolmelitraset on heikkoa laatua, melkein pelkkää vettä.

Ostan 600-millisiä täyttöpusseja vanhaan pumppupulloon.

Mä olen ainakin ostanut ihan hyvää saippuaa niissä kolmen litran.

Ja tykkään , kun ovat kotimaisia.

niiden kotimaisuus rajoittuu siihen, että suomessa on valutettu 1000 litran säiliöstä saippua 3l kannuihin. eikä ne kannujentäyttäjät edes puhu suomea.

Vierailija
31/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä täytän isommasta pönikästä, mutta tasaisin väliajoin ostan uuden pumppupullon ihan hygienian takia. Joskus kylässä tai ravintolan vessassa näkee niitä iänikuisia täytettyjä pumppupulloja, joita ei koskaan vaihdeta tai pestä, ja sen näkee, yök.

Vierailija
32/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foxteliä kaikkialle muualle paitsi tiskeihin ja pyykkeihin.

Vierailija
33/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhtaasti

kotimaista

Suomen suurimpiin pesuainevalmistajiin kuuluva perheyrityksemme valmistaa ja maahantuo kosmetiikka-, hygienia- ja puhdistustuotteita. Kotimainen työ on tärkein arvomme – Lähes kaikki tuotteemme valmistetaan Orivedellä!"

https://www.foxtel.fi/tietoa-meista

"Foxtel on 25-vuotias perheyritys, joka tekee 6000-neliöisessä tehtaassaan käytännössä katsoen kaiken suomalaisvalmisteisen mäntynestesaippuan, ja lisäksi muun muassa pyykkinesteitä ja -etikoita, yleispuhdistusaineita ja muita kodin kemikaaleja. Tuotteita tehdään myös Private Label -tarkoitukseen, pienelle ja suurelle menekille. Talosta löytyy tietotaito niin tuotteiden, raaka-aineiden kuin pakkaustenkin kehittämiseen."

https://wematchu.com/fi/rooms/6/teollisuus/articles/6515/puhdasta-jalke…

Vierailija
34/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ostin niitä kanistereita aikani, mutta sitten käytetyt pumppupullot alkoivat ällöttää. Nyt pumppiksia menee paljon roskiin, mutta sille ei voi mitään.

Käytetyt voi puhdistaa välillä. Lisäksi pumppupullon voi vaihtaa uuteen silloin tällöin.

Vierailija
35/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä täyttöpussina Aquariumia mutta paristi nyt kokeillut jotain muutakin mutta ei nämä pysyvään käyttön jää. Lidlin joku neutraali aloe vera tms ja joku muu ns. hajusteeton oli myös sitä edellinen.

Vierailija
36/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään vain ekologista palasaippuaa. Ei tule muoviroskaa eikä tarvitse kantaa kotiin vettä saippuan mukana.

Vierailija
37/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan yleensä täyttöpussina Aquariumia mutta paristi nyt kokeillut jotain muutakin mutta ei nämä pysyvään käyttön jää. Lidlin joku neutraali aloe vera tms ja joku muu ns. hajusteeton oli myös sitä edellinen.

Ja mulla on Ikeasta ostetut lasiset pumppupullot vessassa ja keittiössä, eivät ole mitenkään ällöt kun huuhtaisee päältä samalla kuin lavuaareja/keittiöallasta muutenkin.

Vierailija
38/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pumppupullo ällöttää? Etkö pessyt niitä koskaan?

Vierailija
39/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan useimmiten Ole Hyvän täyttöpusseja, ne taitaa olla 1 tai 1,5 litraisia.  En tajua tätä, että käytetyt pumppupullot ällöttää, helpostihan pesee vaikka tiskiharjalla täytön yhteydessä.

Vierailija
40/77 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina urtekramin pumppupulloja, koska ostan muutenkin luonnonkosmetiikan tuotteita. Monelle varmaan tuntuisi tuhlaukselta siihen jättikanisteriin verrattuna, mutta se on kaameaa kemiallista vesilitkua. Minulle tärkeää, että ainesosat ovat mahdollisimman turvallisia tai luonnonmukaisia.