Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan hyväilyä.. ja enemmänkin

Vierailija
01.10.2015 |

Olen ollut todella pitkään ilman miestä, ja suurimmaksi osaksi pärjään vallan mainiosti ilmankin. Toisinaan vaan se kosketuksen kaipaus herää henkiin. Nyt se on tullut, kun ostin uudet rintaliivit. Ne istuvat niin hyvin ja saavat rinnat tuntumaan niin ihanan pehmeiltä ja ihanilta muutenkin. Kaipaan että joku muu voisi hyväillä minua kuin minä itse. Yhdenyön jutut eivät ole ratkaisu, ei minun juttuni mutta jokin muu viritys olisi tarpeen!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen mies, joka haluaisi ns. vakituisen tapailusuhteen ilman seurustelua. Seksiä, hellimistä, lusikassa nukkumista ja mitä nyt haluaisikaan yhdessä tehdä. Naisia tällaiseen ei oikein mistään löydä, eli pääset kyllä naisena valitsemaan sopivan miehen itsellesi. Mistä päin muuten olet?

Vierailija
2/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei luulis olevan ongelmaa löytää miestä kaveriksi tollaiseen. Mikäs sen ihanampaa kun viettää intiimejä hetkiä kahden.. Minkä ikäisen huolisit? t.nuorimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 61v ja asun hesas. Kunhan ei ole alaikäinen eikä kovin lihava.lihavat hikoilevat herkästi ja kartan sellaisia.alaikäiset eivät tietenkään käy.muuten ikä ei ole ongelma.

Vierailija
4/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en ole myöskään pilalle hinkattu.

Vierailija
5/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida vanhukset kelvata...hihihihi :)

Vierailija
6/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppisen hellyydenkipeän tantan pehmoiset utareet... Ei kiitos...

Vierailija
7/14 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaisi ikäsi, mutta en ole pk-seudulta.
T:2

Vierailija
8/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa äijät karkaa kun tulee ikä näkyviin. En tod ole 60 enkä asu hesas. Mutta nyt. tuli makeat naurut!
Ap.

Vierailija
9/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee

Vierailija
10/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:51"]Hahahaa äijät karkaa kun tulee ikä näkyviin. En tod ole 60 enkä asu hesas. Mutta nyt. tuli makeat naurut!
Ap.
[/quote]
No kerro ikäsi ja missä asut.
Kiinnostunut

Vierailija
11/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut 58v ?

Vierailija
12/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä oo mihinkään karattu. Mutta et sä oikeasti taida mitään etsiä?

Vierailija
13/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 10:28"]

Olen ollut todella pitkään ilman miestä, ja suurimmaksi osaksi pärjään vallan mainiosti ilmankin. Toisinaan vaan se kosketuksen kaipaus herää henkiin. Nyt se on tullut, kun ostin uudet rintaliivit. Ne istuvat niin hyvin ja saavat rinnat tuntumaan niin ihanan pehmeiltä ja ihanilta muutenkin. Kaipaan että joku muu voisi hyväillä minua kuin minä itse. Yhdenyön jutut eivät ole ratkaisu, ei minun juttuni mutta jokin muu viritys olisi tarpeen!

[/quote]

Minulla on pähkinä purtavaksi, tytärpuoli soitti tänään minulle ja haluaisi seksiä kanssani. Puolisoni on poikapuoleni ja hänen vaimonsa kanssa mökille. Haluaisin vastata kyllä, hän on äitinsä kopio ja puolisoni haluaa myös hyväilyjä ja muutakin ennen yhdyntää. Tytärpuolellani ja hänen miehellään on eroprosessi meneillään, vävyni on alkoholisti eikä suostu menemään hoitoon vaikka sai kaksi vaihtoehtoa. Lopettaa juominen tai erota, nyt on vävyni ulkomailla ja meillä kummallakin olisi mahdollisuus seksiin. Tana kun tekisi mieli, jäisiköhän se tähän iltaan vai jatkuisiko se tämän illan jälkeenkin. Tytärpuoli on kopio äidistään mutta päivitetty versio ja hyvän-näköinen niinkuin äitisäkin. kertokaa mitä teen tytärpuoli on 20v . m43

Vierailija
14/14 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa jos kerta tyrkyllä on, minä ainakin antaisin mielelläni :-p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän