Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mun "miesystävä" katosi? Mitä teen?!

Vierailija
01.10.2015 |

Miesytävä lainausmerkeissä koska tapailtiin vasta muutaman kerran. Hävettää mutta en tiedä edes hänen sukunimeä tai osoitetta, aina mun luona tavattiin. Viimeksi perjantaina nähtiin ja puhuttiin että koitetaan järjestää ensiviikolle (tämä viikko) yhteistä aikaa johonkin väliin. Molemmat työssäkäyviä yksinhuoltajia tahoillaan. Sitten lauantaina viestiteltiin normaalisti. Tiedän että lähti lauantaina viihteelle. Sunnuntaina ei enää vastannut viestiini, ihan vaan kysyin mitä kuuluu ja onko kankkunen.. Maanantaina viestitin että ilmoittelee jos saisi jollekin päivälle järkättyä vapaata., ei vastausta.

Olen nyt tässä vääntänyt ja kääntänyt kaikenlaisia ajatuksia.. Löysikö lauantaina baarista uuden naisen? Onko jotain ehkä sattunut? Eikö vain kehtaa sanoa suoraan että ei enää kiinnosta? Hävisikö puhelin baarireissulla? Mitä tämmöinen mykkäkoulu on,kolmekymppinen mies.. Viestit vaikutti menneen perille kuitenkin, viestin tiedoissa "vastaanotettu", eikös se silloin ole perille mennyt? en ole kokeillut soittaa kun ajattelin jo alkuun että no en ala piinaamaan jos ei kiinnostakaan. Minun numeroa ei saa tiedustelusta, mutta tietää toki missä asun, että jos oikeasti haluaisi yhteyden niin voisihan vaikka käydä postiluukusta viestiä tiputtamassa,jos olisi se puhelin ja numerot kadonneet?

Mitä itse tekisit tässä tilanteessa? Kaksi viestiä siis laittanut, ajattelin että pallo on nyt hänellä sitten, en ala tykittämään viesteillä tai puheluilla.. Inhottavaa tämä epätietoisuus. Pieni huoli kuitenkin kun ei mitään kuulu että jos jotain onkin sattunut. Hän kuitenkin vaikutti kiinnostuneelta ja usein itse teki aloitteen viesteille ja tapaamisille, voiko se nyt vuorokaudessa niin lopahtaa se kiinnostus..?? huoh.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:27"]

Mikä siinä on vaikea sanoa suoraan? Hävettää? vai onko vaikea tuottaa pettymys toiselle?pelko että joutuu selittelemään asiaa vai mitä ihmettä?

[/quote]

Pääsee vähemmällä ja tuskin mitään arvostustakaan toista kohtaan on.

M39

Vierailija
22/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans veikkaan, että ei mies mikään yh ole ollutkaan, vaan tukevasti varattu ukkomies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin kiinnostus loppui, mutta itse inhoan tuollaista feidaamista niin paljon, etten päästäisi miestä noin vähällä, vaan soittaisin tai vähintäänkin laittaisin asiallista viestiä. En siis ruikuttaisi perään, mutta ihan ystävällisesti kysyisin, voisiko mies selvittää, mikä on tilanne, koska olen siitä epätietoinen.

Vierailija
24/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtäkään viestiä miehelle. Piste. Säilytä arvokkuutesi.

Vierailija
25/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:37"]

Luultavimmin kiinnostus loppui, mutta itse inhoan tuollaista feidaamista niin paljon, etten päästäisi miestä noin vähällä, vaan soittaisin tai vähintäänkin laittaisin asiallista viestiä. En siis ruikuttaisi perään, mutta ihan ystävällisesti kysyisin, voisiko mies selvittää, mikä on tilanne, koska olen siitä epätietoinen.

[/quote]

ei mitään selvityspyyntöjä, tuohan on hirveän noloa! 

Vierailija
26/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:37"]

[/quote]

ei mitään selvityspyyntöjä, tuohan on hirveän noloa! 

[/quote]Noh, olen eri mieltä. Minusta noloa on häipyä sanomatta mitään.

Vierailija
27/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on tuollaisia paskahousuja.

Vierailija
28/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans veikkaan ettei ole ollut vapaa, vaan on ollut jotain muuta säätöä. Nyt se toinen pidempiaikainen vaatii niin paljon huomiota ettei ehdi keskittyyn sinuun. Esim. vaimon kanssa tilanne päällä, tai on oltu eroomassa ja nyt se onkin raskaana tms.

Muuten, mies joka on sinuun tulisesti ihastunut ei jätä vastaamatta viestiin. Ennemminkin pommittaa viesteillä joka päivä vaikka sinä et laittaisi mitään viestiä, ja varsinkin silloin. Laittaisi sairaalastakin viestin jos on yhtään tajuissaan. Ihan siitä voi päätellä ettei sinun kannata paljon energiaa tuhlata tuohon, mikä hänen tilanteensa sitten lieneekään.

Vierailija
29/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa mitään viestiä. jos tuleekin vastaan joskus, niin pelkkä tervehdys riittää. Ei mitään kaihoisia luppakorvakoirakatseita. Paskalurkkimies toimii noin, että jättää tilanteen auki. Ei tuollaisessa mitään kumppaniainesta olisi jatkossa muutenkaan. Tee muutama päivä itsellesi mukavia asioita ja forget it.

Vierailija
30/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:56"]

Mä kans veikkaan ettei ole ollut vapaa, vaan on ollut jotain muuta säätöä. Nyt se toinen pidempiaikainen vaatii niin paljon huomiota ettei ehdi keskittyyn sinuun. Esim. vaimon kanssa tilanne päällä, tai on oltu eroomassa ja nyt se onkin raskaana tms.

Muuten, mies joka on sinuun tulisesti ihastunut ei jätä vastaamatta viestiin. Ennemminkin pommittaa viesteillä joka päivä vaikka sinä et laittaisi mitään viestiä, ja varsinkin silloin. Laittaisi sairaalastakin viestin jos on yhtään tajuissaan. Ihan siitä voi päätellä ettei sinun kannata paljon energiaa tuhlata tuohon, mikä hänen tilanteensa sitten lieneekään.

[/quote]

Tuo on varmaan totta. Ei-kiinnostunut mies ei vastaa viesteihin tai ota yhteyttä tai kehu kauniiksi tms.

Vierailija
31/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos miesystävä tekee tommosen tempun lähes vuoden seurustelun jälkeen? Yht'äkkiä vaan häviää linjoilta, ei ole whatsappissa ollut paikalla viimeisimmän viestinvaihdon jälkeen. Kyseessä on kyllä perustavanlaatuinen putkiaivo, kun johonkin työasiaan tms. keskittyy täysillä niin ei siinä muista edes syödä, mutta kolmatta vuorokautta putkeen ei kukaan työasioita mieti. Kyseessä on semi-etäsuhde, olemme tavanneet muutaman kerran/kk mutta tapana on ollut olla päivittäin yhteydessä, sanoa huomenet ja hyvät yöt ja pitkin päivää niitänäitä jutella. 

En ole kyselyviestejä vielä laittanut perään, viimeisin viesti kuitenkin mun lähettämä. Emme riidelleet, mutta ilmaisin turhautumista siihen, ettei olla pitkään aikaan nyt nähty hänen työkiireiden vuoksi. Tässä kieltämättä pyörii päässä kaikenlaiset katastrofiskenaariot toisesta tyttöystävästä johonkin fataaliin onnettomuuteen. 

Vierailija
32/32 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tekisin? Jos en tietäisi edes miehen nimeä enkä osoitetta, en tekisi mitään, koska en pystyisi. Ellen sitten haluaisi palkata yksityisetsivää ottamaan selvää, mutta se tuntuu kaukaa haetulta.

Olet tehnyt jo sen, mikä on tehtävissä, eli laittanut pari viestiä. Jos mies on hengissä ja kykenevä, hän vastaa. Jos taas ei vastaa, hän on joko kuollut tai välinpitämätön. Ainoa mitä sinä voit tehdä, on sopeutua tilanteeseen. Nää on näitä ihmissuhderiskejä, jotka toisinaan realisoituu, että joutuu ikävissään ihmettelemään. Mut aika hoitaa asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän