Mihin mun "miesystävä" katosi? Mitä teen?!
Miesytävä lainausmerkeissä koska tapailtiin vasta muutaman kerran. Hävettää mutta en tiedä edes hänen sukunimeä tai osoitetta, aina mun luona tavattiin. Viimeksi perjantaina nähtiin ja puhuttiin että koitetaan järjestää ensiviikolle (tämä viikko) yhteistä aikaa johonkin väliin. Molemmat työssäkäyviä yksinhuoltajia tahoillaan. Sitten lauantaina viestiteltiin normaalisti. Tiedän että lähti lauantaina viihteelle. Sunnuntaina ei enää vastannut viestiini, ihan vaan kysyin mitä kuuluu ja onko kankkunen.. Maanantaina viestitin että ilmoittelee jos saisi jollekin päivälle järkättyä vapaata., ei vastausta.
Olen nyt tässä vääntänyt ja kääntänyt kaikenlaisia ajatuksia.. Löysikö lauantaina baarista uuden naisen? Onko jotain ehkä sattunut? Eikö vain kehtaa sanoa suoraan että ei enää kiinnosta? Hävisikö puhelin baarireissulla? Mitä tämmöinen mykkäkoulu on,kolmekymppinen mies.. Viestit vaikutti menneen perille kuitenkin, viestin tiedoissa "vastaanotettu", eikös se silloin ole perille mennyt? en ole kokeillut soittaa kun ajattelin jo alkuun että no en ala piinaamaan jos ei kiinnostakaan. Minun numeroa ei saa tiedustelusta, mutta tietää toki missä asun, että jos oikeasti haluaisi yhteyden niin voisihan vaikka käydä postiluukusta viestiä tiputtamassa,jos olisi se puhelin ja numerot kadonneet?
Mitä itse tekisit tässä tilanteessa? Kaksi viestiä siis laittanut, ajattelin että pallo on nyt hänellä sitten, en ala tykittämään viesteillä tai puheluilla.. Inhottavaa tämä epätietoisuus. Pieni huoli kuitenkin kun ei mitään kuulu että jos jotain onkin sattunut. Hän kuitenkin vaikutti kiinnostuneelta ja usein itse teki aloitteen viesteille ja tapaamisille, voiko se nyt vuorokaudessa niin lopahtaa se kiinnostus..?? huoh.
Kommentit (32)
Ukkomies se on, siksi ei ole antanut tietoja itsestään
Älä tee mitään. Vaikuttaisit vain epätoivoiselta.
Anna olla.
Anna olla. Tapasi jonkun baarissa. Ja muutenkin, aika nysväke mieheksi jos ei voi kertoa kuinka kävi vaan jättää toisen epätietoisuuteen.
Mies oli sinuun umpirakastunut, ja lähti baarireissulta ostamaan sinulle kukkapuskaa yllättääkseen sinut. Matkalla hän kuitenkin jäi bussin alle, ja makaa nyt sairaalassa muistinsa menettäneenä, eikä kukaan tiedä hänen henkilöllisyyttään. Miesrukka muistaa vain sinun nimesi, ja kuiskailee sitä hoitajille.
TAI
Häntä ei vaan enää kiinnosta.
Valitse niistä.
Kaikkihan on mahdollista mutta yleisintä on että kun kiinnostus loppuu niin ei sitten vastaa mitään. On varmaan löytänyt baarista jonkun johon nyt sitten tulisesti ihastunut. Vitt...inen tilanne mutta yleinen. Olen itse mies ja muutaman kerran minulle kävi näin. Tapailukumppani jätti vastaamatta enää viesteihin. No ei muuta kuin funtsii että siinähän sinun tapauksessa mies menetti paljon ka uusia tuulia kohti. Tsemppiä!
Niin, ajattelinkin että ainoa vaihtoehto minkä täältä saa on se että minä olen läski ja ruma ja mies on löytänyt paremman :D Toisaalta, ei kai tässä muutakaan voi kuin odottaa jos kuuluisi jotain, ja jos ei kuulu niin voivoi. Kauheeta jos se oliskin joutunut vaikka onnettomuuteen ja kuollut, en saisi koskaan tietää, pitäisin vain itseäni syypäänä :D ap
Ihanko oikeasti vielä aikuiset ihmiset tekee tuota, että jätetään vaan vastaamatta? Ymmärrän sen jotenkin jossain treffipalstan chatissa, on helppo jättää vastaamatta, mutta sitten kun on jo tapailtu jne. Onko se niin vaikea sitten vaikka sillä viestillä ilmottaa että sori ei varmaan tavata enää..?! Aattelin että teinit tuota varmaan vielä tekeekin.. ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:49"]
Niin, ajattelinkin että ainoa vaihtoehto minkä täältä saa on se että minä olen läski ja ruma ja mies on löytänyt paremman :D
[/quote]
Vitsi mikä pikkumarttyyri. Se, että sulle sanotaan suoraan että lähes aina noissa tapauksissa sitä toista ei vaan kiinnosta, ei oo mikään "oot läski ja ruma". Myös epäläski ja epäruma ihminen voi tulla dumpatuksi, ja jos et sitä käsitä, niin minä kyllä ymmärrän miestä.
Millä tavalla itse tutustuit häneen? Jos esim baarista, ei kertonut nimeään eikä mitään muutakaan.. Olet yksi pano jonossa ja seuraava nainen jonossa ihmettelee samoja asioita.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]Ihanko oikeasti vielä aikuiset ihmiset tekee tuota, että jätetään vaan vastaamatta? Ymmärrän sen jotenkin jossain treffipalstan chatissa, on helppo jättää vastaamatta, mutta sitten kun on jo tapailtu jne. Onko se niin vaikea sitten vaikka sillä viestillä ilmottaa että sori ei varmaan tavata enää..?! Aattelin että teinit tuota varmaan vielä tekeekin.. ap
[/quote]
Joo, ikävä kyllä aikuisetkin tekee tuota. Inhottava tilanne, ymmärrän hämmennyksesi. Soita hänelle jos asia kalvaa kovasti, mutta ole varautunut pettymykseen. Ja jos mies ei vastaa niin anna asian olla.
Mulla sama tilanne jollain tapaa, mutta ainoastaan juteltu pari kertaa ja vaihdettu sitten tiiviisti viestejä. Olen tarkoituksella ottanut välillä etäisyyttä eli mies saa ottaa yhteyttä. Jossain vaiheessa olin se aktiivisempi osapuoli, nyt odotan alkaako kuulua mitään. Jos kiinnostus lopahtanut, toivon rehtiä palautetta tästä. Inhottaa epätietoisuus ihmiseltä, joka kuitenkin itselle tärkeä. Kerjäämään ja kyselemään en ryhdy.
Kukaanhan täällä ei voi sanoa tarkalleen, mitä miehen päässä liikkuu, mutta kaikki koittavat sanoa sinulle, ettet kelvannut miehelle. Löysi paremman, got it? Niin av-meininkiä, täällä kun jokainen on sen ensimmäisen miehensä kanssa yhdessä eikä ole ikinä saanut pakkeja/eronnut.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]
Ihanko oikeasti vielä aikuiset ihmiset tekee tuota, että jätetään vaan vastaamatta? Ymmärrän sen jotenkin jossain treffipalstan chatissa, on helppo jättää vastaamatta, mutta sitten kun on jo tapailtu jne. Onko se niin vaikea sitten vaikka sillä viestillä ilmottaa että sori ei varmaan tavata enää..?! Aattelin että teinit tuota varmaan vielä tekeekin.. ap
[/quote]
Mä tapailin puoli vuotta miestä, joka aivan yhtäkkiä lopetti yhteydenpitämisen ja mun viesteihin ja puheluihin vastaamisen. Tai siis en minäkään pommittanut, pari viestiä laitoin ja pari kertaa yritin soittaa. Ymmärrän kyllä jo siinä vaiheessa. Meni pari päivää ja ihan facebookista huomasin että kas, hän onkin yhtäkkiä parisuhteessa. Mä en jää roikkumaan joten en perään kysellyt. Neljä kuukautta myöhemmin tyyppi otti muina miehinä muhun yhteyttä, jolloin kysyin et mitä siinä tapahtui. Me oltiin kuulemma vain hengailtu, niin ei hän ajatellut että hänen pitäis mulle mitään ilmoittaa että on löytänyt toisen.
Eli eteenpäin! :)
Tottakai ymmärrän että on aika todennäköistä että nyt on pakit saatu. Tuntuu vaan niin erikoiselta kun mies kuitenkin tuntui kiinnostuneelta, enkä minä ollut se aktiivisempi osapuoli. Pitäiskö mun kerran vielä viesti laittaa, ja sit luovuttaa? Jos sinulta olis vaikka se luuri hävinnyt ja tapailemasi henkilön numero siinä mukana niin mitä tekisit? En mä keksi muuta kuin että pakkohan se olis oven taa tulla (jos kiinnostais tarpeeks). Niin, baarissahan häneen tutustuin, mutta ei hän ole tapaamisissamme aina pöksyihin pyrkinyt, päinvastoin minä se olen aktiivisempi ollut sen suhteen.. No, jos tässä nyt ei tunnu muuta vaihtoehtoa olevan niin kaipa se on annettava olla..ap
OIKEESTI?! :D ei jumalauta. Vai hengailtu. Eikö silloin tarvi vastata viesteihin tai puheluihin jos vaan hengailee? :D Mäkään en tarkota tässä että minä olisin olettanut että joo tässä nyt seurustellaan, mutta jotenkin olis olettanut että on edes miestä sanomaan suoraan..no kaikenlaisia sitä...ap
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:52"]
[/quote]
Mä tapailin puoli vuotta miestä, joka aivan yhtäkkiä lopetti yhteydenpitämisen ja mun viesteihin ja puheluihin vastaamisen. Tai siis en minäkään pommittanut, pari viestiä laitoin ja pari kertaa yritin soittaa. Ymmärrän kyllä jo siinä vaiheessa. Meni pari päivää ja ihan facebookista huomasin että kas, hän onkin yhtäkkiä parisuhteessa. Mä en jää roikkumaan joten en perään kysellyt. Neljä kuukautta myöhemmin tyyppi otti muina miehinä muhun yhteyttä, jolloin kysyin et mitä siinä tapahtui. Me oltiin kuulemma vain hengailtu, niin ei hän ajatellut että hänen pitäis mulle mitään ilmoittaa että on löytänyt toisen.
Eli eteenpäin! :)
[/quote]
Mikä siinä on vaikea sanoa suoraan? Hävettää? vai onko vaikea tuottaa pettymys toiselle?pelko että joutuu selittelemään asiaa vai mitä ihmettä?
Ap, se että se todennäköisesti löysi jonkun baarista ei tarkoita että sinä olisit läski ja ruma, vaan että se toinen tyyppi oli jollain tavalla sopivampi. Ja paljonko menetit jos kaveri on niin lapsellinen ettei mitään ilmoita...
Veikkaan että miehen vaimo on huomannut ja kieltänyt yhteyden pidon. Monet naiset on niin mustasukkaisuus jo seurusteluaikoina.
AP, miten tässä kävi?