Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille on niin vaikeaa käsienpesu vessassakäynnin jälkeen?

Vierailija
01.10.2015 |

Eräs mies sanoi että ei ne kädet likaannu kun mies käy pissalla. Kuulemma naisella on eri juttu ja niiden pitää pestä kädet mutta miesten ei koska mulkku on kuulemma puhdas:O

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:13"]

Mä jaksan ihmetellä tätä "hyi vittu se koskee siihen munaan eikä pese käsiä" kuinka likaiset munat teidän miehillä oikein on? Hei miettikää jotkut naiset ottavat sen jopa suuhun!!!! Aatelkaa hyi kauhea!

[/quote]

Pakko olla provokommentti vai oletko vain tyhmä?

Minä rakastan ottaa suihin, mutta luonnollisesti vain rakastamani kumppanini pestyn munan. Sen sijaan yököttää, että julkisilla paikoilla yms. paikat ovat tahriintuneet kaikkien tuntemattomien miesten käsistä, jotka eivät jaksa suorittaa normaalia hygieniatoimenpidettä vessakäynnin jälkeen.
[/quote]
Tottakai olen tyhmä tai provo kun oma mies ei kuseskele sormillensa, (niin kuin omasi taitaa tehdä?) enkä saa slaakia siitä ettei välttämättä pese käsiään pissalla käymisen jälkeen. Yleensä kyllä tämän tekee. Miehen esinahka ei ole mikään likainen jos peseytyy päivittäin normaalisti, eikä ole mitään visvaesinahkaa. Eihän ne miehet nyt sormillensa kuse! Tai kaivele sieltä esinahan alta niitä pöpöjä kustessaan. Kyllä sinun värkkisi on niin paljon bakteerisempi pesäke kuin yhdenkään miehen esinahka. Joten kannattaa huolehtia vain siitä omasta perusteellisesta käsien pesusta. Ja olen kyllä samaa mieltä, että kädet pitäisi pestä wc-käynnin jälkeen mutta en minä sitä mieti kun käyn yleisessä vessassa, että onkohan joku visvaesari just ronkkinut munaansa siellä ja sitten kauhistele sitä keskustelupalstalla. Oikeasti ihan sama.

Vierailija
2/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, hyi helvetti se vaan on ällöä kun eivät pese käsiään. Onneksi oma mies pesee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä olis syytä pestä ne kädet, vaikkei kusis sormillensa tai kaivais "visvajuustoja" esinahan alta. Se pönttö itsessään ja se vetonappi on likainen!!
Vai jätättekö myös kuset sinne lillumaan te jotka ette käsiä pese?

Hyi v*ttu oikeesti. Perushygieniaa....

Vierailija
4/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta te tiedätte miten teiän ukot tekee?! Peseekö yhden käden, molemmat vai ei olleskaan?! En mä ole mieheni kanssa vessassa mukana :O

Vierailija
5/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoista syistä se on vaikeaa kuin naisillekin?

Vierailija
6/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsienpesustahan tehtiin tutkimus, jossa ilmeni, että naiset jättävät useammin kädet pesemättä WC-käynnin jälkeen. Voisi tässä siis kysellä yleisesti ihan molemmilta sukupuolilta.

Vierailija
7/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule niitä naisistakin löytyy, jotka eivät pese. Mun tuntemani miehet ovat paljon hygieenisempiä kuin naiset :D

Vierailija
8/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tiedä mutta minulle se on aina ollut harvinaisen helppoa. Varmaan siinäkin on yksi syy miksi naiset eivät kiinnostu.

Vierailija
9/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:19"]No mun mielestä olis syytä pestä ne kädet, vaikkei kusis sormillensa tai kaivais "visvajuustoja" esinahan alta. Se pönttö itsessään ja se vetonappi on likainen!!
Vai jätättekö myös kuset sinne lillumaan te jotka ette käsiä pese?

Hyi v*ttu oikeesti. Perushygieniaa....
[/quote] no pese se teiän pönttö useammin niin ei tuu nupista bakteerit! Voi elämä.....

Vierailija
10/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalun koskettaminen tuntuu niin pyhältä, ettei halua pilata pyhitystä pesemällä heti kätensä.

Vierailija
11/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan ihmetellä tätä "hyi vittu se koskee siihen munaan eikä pese käsiä" kuinka likaiset munat teidän miehillä oikein on? Hei miettikää jotkut naiset ottavat sen jopa suuhun!!!! Aatelkaa hyi kauhea!

Vierailija
12/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 13:21"]

Käsienpesustahan tehtiin tutkimus, jossa ilmeni, että naiset jättävät useammin kädet pesemättä WC-käynnin jälkeen. Voisi tässä siis kysellä yleisesti ihan molemmilta sukupuolilta.

[/quote]

Just näin. Naiset jättää kätensä pesemättä useammin kuin miehet. Samoin naisten wc:t on törkyisempiä kuin miesten. 

Kannattais ehkä ihmetellä enemmän naisten wc-käyttäytymistä.

Vierailija
13/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 09:13"]

[/quote]

Pakko olla provokommentti vai oletko vain tyhmä?

Minä rakastan ottaa suihin, mutta luonnollisesti vain rakastamani kumppanini pestyn munan. Sen sijaan yököttää, että julkisilla paikoilla yms. paikat ovat tahriintuneet kaikkien tuntemattomien miesten käsistä, jotka eivät jaksa suorittaa normaalia hygieniatoimenpidettä vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
14/14 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu turhalta kun peseytyy usein ja on puhtaat alkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi