Varmasti aika suuri pudotus tulla rikkaista Arabimaista Suomeen
Monihan noista ei ole ns. "elintasopakolaisia". Mitä olen seurannut, niin hyväkuntoisia ja treenattuja nuoria miehiä.
Eiväthän he varmasti elä sillä, mitä Suomessa kutsutaan "ruoaksi".
Mutta toisaalta täytyy muistaa, että ei Suomella ole varaa parempaankaan. Ei täällä oman maan köyhilläkään ole hääppöiset olot. Tuo kovasti esitelty huonolaatuinen "pullamössö" on myös Suomessa tavallisen veroamaksavan keskiluokan ruokaa.
Toivoisi tietysti turvapaikanhakijoiltakin vähän kiitosta siitä, että ovat edes päässeet tänne. Jos vaatimukset ovat heti viikon jälkeen tuollaiset, voi kotoutuksen odottaa olevan hieman vaativa prosessi.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:48"]
En vieläkään ymmärrä miksei suomalaiset vaadi hallituksen eroa.
[/quote]
Luuletko että nämä paskahousut uskaltavat tehdä yhtään mitään muuta kuin juoda viinaa?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:57"]
Kuuntelin videon Iltalehdestä jossa kerrottiin ongelman olevan lähinnä se että ruoka aiheuttaa heille laktoosiintoleranssi vaivoja eli alkaa pierettää.
Mannavelli oli tehty maitoon samoin kuin kalakeitto. Se ei tietysti maitoon tottumattomalle sovi. Kumma että eivät käytä Valion Eila tuotteita. Ne ei pieretä kuten siinä mainoksessakin sanottiin.
[/quote]
No voi itkusurku, jaa pitäisikö vielä ottaa kalliimmat laktoosittomat raaka-aineet käyttöön?? Mä oon matkustellut ympäri maailmaa ja välillä ollut vatsa kuralla viisikin viikkoa putkeen. Eihän kenenkään vatsa kestä mitään vierasta bakteerikantaa aluksi. Luulisi kuitenkin että löysä vatsa on murheista pienin kun tulevat muka sodan jaloista.
[/quote]
Tarviiko sitä maitoa yleensäkkin laittaa puuroihin ja keittoihin? Ne onnistuu ilmankin. Tuossa mitä luin tuosta ruokalistasta mitä maahantulijoille tarjotaan, niin kyllä vähän ihmettelen kuka sen on laatinut. Verta ja sianlihaa nyt ei sentään ollut tarjottu, mutta siis maitopohjaisia keittoja (täysin suomalainen tapa jota ihmetellään ulkomailla), puuroja (ihmetellään todella ulkomailla, löytyy youtubesta videoitakin missä yritetään tarjota puuroja kauhisteleville turisteille), viiliä!!! (herramunjee, kas kun ei happamia sorkkia kutunmaidossa). Tästä nyt puuttuu oikeastaan enää mämmi, mitä voisivat yrittää.
Tuo ruokalista vaikuttaa ihan joltain vitsiltä, millä yritetään säikyttää turisteja. Tuntuu melkein että siellä ruokahuollossa on ollut pyrkimyksenäkin aiheuttaa jotain kärhämää.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:13"]
Kuuntelin videon Iltalehdestä jossa kerrottiin ongelman olevan lähinnä se että ruoka aiheuttaa heille laktoosiintoleranssi vaivoja eli alkaa pierettää.
Mannavelli oli tehty maitoon samoin kuin kalakeitto. Se ei tietysti maitoon tottumattomalle sovi. Kumma että eivät käytä Valion Eila tuotteita. Ne ei pieretä kuten siinä mainoksessakin sanottiin.
[/quote]
No voi itkusurku, jaa pitäisikö vielä ottaa kalliimmat laktoosittomat raaka-aineet käyttöön?? Mä oon matkustellut ympäri maailmaa ja välillä ollut vatsa kuralla viisikin viikkoa putkeen. Eihän kenenkään vatsa kestä mitään vierasta bakteerikantaa aluksi. Luulisi kuitenkin että löysä vatsa on murheista pienin kun tulevat muka sodan jaloista.
[/quote]
Tarviiko sitä maitoa yleensäkkin laittaa puuroihin ja keittoihin? Ne onnistuu ilmankin. Tuossa mitä luin tuosta ruokalistasta mitä maahantulijoille tarjotaan, niin kyllä vähän ihmettelen kuka sen on laatinut. Verta ja sianlihaa nyt ei sentään ollut tarjottu, mutta siis maitopohjaisia keittoja (täysin suomalainen tapa jota ihmetellään ulkomailla), puuroja (ihmetellään todella ulkomailla, löytyy youtubesta videoitakin missä yritetään tarjota puuroja kauhisteleville turisteille), viiliä!!! (herramunjee, kas kun ei happamia sorkkia kutunmaidossa). Tästä nyt puuttuu oikeastaan enää mämmi, mitä voisivat yrittää.
Tuo ruokalista vaikuttaa ihan joltain vitsiltä, millä yritetään säikyttää turisteja. Tuntuu melkein että siellä ruokahuollossa on ollut pyrkimyksenäkin aiheuttaa jotain kärhämää.
[/quote]
Niin, todellakin, TURISTEJA. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, todellakin, TURISTEJA. Ei mulla muuta.
[/quote]
Niin, koska saman tyyppisiä ruokia todellakin tarjotaan erinäisillä youtube-videoilla turisteille ja sitten nauretaan heidän ilmeilleen.
Antaisivat olla niin kauan nälässä,että tajuavat painua takas sinne mistä tulivat.
Noita paskanaamoja ei tänne haluta.
Nyt kun puhutaan puurosta, ostanpa seuraavaksi kotiin mannapuuroa ja suklaapuuroa. Namskis!
http://www.raisionkeittokirja.fi/image/image_gallery?uuid=72fca6e2-e30a-496d-aeeb-34710872dc26&groupId=10305