Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin hetki kun karvat ovat jääneet ajamatta...?

Vierailija
30.09.2015 |

Vai onko ollutkaan tällaisia hetkiä...?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:52"]Uskooko joku, että lääkäriä kiinnostaa, onko säärissä karvoja, onko ajamatta. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisella ihmisellä, paljon kasvamista henkisesti.

niin katsos häpeä on meillä ihmisillä sellainen perustunne kuin suru, viha tai vaikka rakkauskin ja kun se häpeän tunne iskee niin ei sille oikein mitään voi vaikka niitä lääkäreitä ei yhtään haittaisikaan.

Häpeä on kumminkin negatiivista, toisin kuin esimerkiksi ilo ja onni. Jos joku vihaa paljon, kehotetaan häntä tekemään asialle jotain. Ihan vastaavasti jos häpeät itseäsi, kannattaisi tehdä jotain muuta kuin paniikissa ajaa karvoja ja ajaa itseään lisää kohti ahdasta karsinaa jossa hävetään jos ei olla nainen.

Vierailija
42/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teholla, raskausmyrkytyksen jälkeen. olin turvoksissa ja karvainen, vahvasti lääkitty mutta lääketokkuran läpikin iski häpeä , kun sellainen hoikka ja minua varmaan nuorempi vaalea hoitaja taivasteli jonkin teipin tarttumista alapään karvoihin....

Sitäkö häpesit? Mä oisin tuossa tilanteessa varmaan taivastellut takaisin, että kai nyt hoitajan pitäisi tietää, missä karvoja kasvaa ja vähän varoa sen teipin sohimisen kanssa. Vai onko hän sittenkin kosmetologi tekemässä karvanpoistoa eikä hoitaja teho-osastolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tää feminismi mennyt. Suurin osa naisista vaatii kuitenkin ettei oma mies saa "laittautua kauemmin kuin minä" ja miehen täytyy myös olla naistaan pidempi, että lyllerö voisi tuntea olonsa siroksi keijukaiseksi.

Tällä teidän logiikalla teidän tulisi siis myös kestää itseänne lyhyempi metroseksuaali mies, jos itse haluatte olla kuin karvaiset äijät. 

Moni mies kuitenkin ajaa parran päivittäin, tai edes siistii sitä vaikka olisikin joku metsurihipsteri.

Ja niinkuin joku mies täällä jo kommentoi, aika harvassa ovat oikeasti ne miehet joita ei haittaa naisen karvaisuus, suomalaismiehet nykyään vaan ovat sellaisia tossukoita, jotka ovat kiitollisia onnistuessaan saamaan minkä tahansa karvaisen pirttihirmun.

Kyllä melkein jokainen mies, muutamaa karvafetisistiä lukuunottamatta arvostaisi jos se oma nainen jaksaisi pitää sääret ja kainalot sileänä ja edes siistiä bikinirajat. Mutta suominainen ei sen oman miehen vuoksi viitsi vaivautua, koko talvi mennään karvakinttuisena ja sitten nolostuttaa vain jos se komea lääkäri joutuu tekemisiin niiden karvahousujen kanssa. Kesällä kyllä ajellaan jotta voi mennä rannalle esittelemään itseään MUILLE miehille.

Onneksi monessa muussa maassa naiset vielä haluavat nähdä sen verran vaivaa omankin miehen eteen, että sheivaavat, eivätkä edes koe sen takia olevansa mitenkään alisteisessa asemassa.

Vierailija
44/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just on sellanen majava että joutuisin kieltäytymään vaikka Dexter tulis ehdottelemaan.

Vierailija
45/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on tää feminismi mennyt. Suurin osa naisista vaatii kuitenkin ettei oma mies saa "laittautua kauemmin kuin minä" ja miehen täytyy myös olla naistaan pidempi, että lyllerö voisi tuntea olonsa siroksi keijukaiseksi.

Tällä teidän logiikalla teidän tulisi siis myös kestää itseänne lyhyempi metroseksuaali mies, jos itse haluatte olla kuin karvaiset äijät. 

Moni mies kuitenkin ajaa parran päivittäin, tai edes siistii sitä vaikka olisikin joku metsurihipsteri.

Ja niinkuin joku mies täällä jo kommentoi, aika harvassa ovat oikeasti ne miehet joita ei haittaa naisen karvaisuus, suomalaismiehet nykyään vaan ovat sellaisia tossukoita, jotka ovat kiitollisia onnistuessaan saamaan minkä tahansa karvaisen pirttihirmun.

Kyllä melkein jokainen mies, muutamaa karvafetisistiä lukuunottamatta arvostaisi jos se oma nainen jaksaisi pitää sääret ja kainalot sileänä ja edes siistiä bikinirajat. Mutta suominainen ei sen oman miehen vuoksi viitsi vaivautua, koko talvi mennään karvakinttuisena ja sitten nolostuttaa vain jos se komea lääkäri joutuu tekemisiin niiden karvahousujen kanssa. Kesällä kyllä ajellaan jotta voi mennä rannalle esittelemään itseään MUILLE miehille.

Onneksi monessa muussa maassa naiset vielä haluavat nähdä sen verran vaivaa omankin miehen eteen, että sheivaavat, eivätkä edes koe sen takia olevansa mitenkään alisteisessa asemassa.

Itse ainakaan en tykkää pahaa naisen karvoituksesta sellaisissa paikoissa joissa sitä on sekä naisella, että miehellä. Karvoitus joka on SELVÄSTI miehistä kuten parta, viikset ja rinta- sekä selkäkarvat, ovat naisella sääli juttu. Mutta se, että naisella on karvainen pillu ja kainalot, ovat vain aikuismaista, eroottista, salaperäistä ja ihanan feminiinistä/rietasta.

Säälin kaikkia miehiä ja naisia joiden mielestä "naisen nyt vaan tulee olla karvaton alapäästä ja kainaloista".

M 38v

Vierailija
46/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakaan en tykkää pahaa naisen karvoituksesta sellaisissa paikoissa joissa sitä on sekä naisella, että miehellä. Karvoitus joka on SELVÄSTI miehistä kuten parta, viikset ja rinta- sekä selkäkarvat, ovat naisella sääli juttu. Mutta se, että naisella on karvainen pillu ja kainalot, ovat vain aikuismaista, eroottista, salaperäistä ja ihanan feminiinistä/rietasta.

Säälin kaikkia miehiä ja naisia joiden mielestä "naisen nyt vaan tulee olla karvaton alapäästä ja kainaloista".

M 38v

Olen TÄYSIN samaa mieltä.

- m33

Vierailija
47/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

No mulla on ainakin just nyt säärissä sellainen kuontalo että toivottavasti kukaan ei näe :)

Miten te muutamat voitte olla noin karvaisia, mulla on sileät sääret, karvat hentoja ja värittömiä, alapäästä olen luomu, ei koskaan noloa.

Nii-i, mäkin tässä yks päivä kävelin tuolla kaupungilla ja katselin ihmisiä, ja olin aivan et woooot, kun huomasin, ettei kaikki olekaan 168,5 cm pitkiä. Sit sen jälkeen mä huomasin, et jengi on ihan eri näkösii ku mä, jopa niin, että niil on erivärinen tukka ku mulla ja jopa iho. Siis kelatkaa. No ei siin vielä mitään, mut sit ku mä tarkkailin vähän lisää, niin mä tajusin, et ei helvetti, osa noista tyypeistä on jopa eri sukupuolta ku mä. Sit mun oli pakko lähtee kotiin, loppupäivän mä vaan makasin sängyllä. Mun oli pakko laittaa toinen jalka lattiaan, kun tuli semmonen tunne, et tää huone pyörii.

Repesin. :D

Vierailija
48/56 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

flowerhat kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

No mulla on ainakin just nyt säärissä sellainen kuontalo että toivottavasti kukaan ei näe :) 

Miten te muutamat voitte olla noin karvaisia, mulla on sileät sääret, karvat hentoja ja värittömiä, alapäästä olen luomu, ei koskaan noloa.

No tähän aikaan vuodesta ei tarvi omia sääriään missään esitellä. Oma mies toki näkee karvat, sekä minua koskettaessa tuntee ne. Ei häntä haittaa. Uimahalliin tai salille mennessäkään en välttämättä sheivaa. Saa sheivata tai olla sheivaamatta, ei pitäis kenenkään persettä kutittaa... :D Omat karvani ovat myös aivan olemattoman vaaleat. Eräs läheinen ystäväni on vielä vaaleampi kuin minä ja hän ei ole ikinä sheivannut mistään. Luomuna kaikki, eikä kyllä mun silmiin pistä mitenkään.

Kesäisin vain karvat pois säännöllisesti kun en tosiaan kehtaa hirmukarvaisena kaupungilla/rannoilla kävellä. Muina vuodenaikoina silloin tällöin sheivaan.

Sinä toki saat sheivata/ajella/vahata ja tehdä miten haluat ja se on mun puolesta ok, ei mitään ihmeellistä. Jokainen tekee miten tykkää. Itse en vaan koe sheivaamista mitenkään tärkeänä, ainoastaan itselleni koen sen tärkeäksi kesäisin. Eipä siinäkään mitään sen ihmeellisempää ole! :}

"persettä kutittaa." Roskasakki vauhdissa.

Vierailija
49/56 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti

Vierailija
50/56 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noloja tilanteita elämään mahtuu. Muutenki tällanen suht tummahiuksinen ei saa jalkoihin tai muuallekaan vaaleaa hillittyä karvoitusta vaikka kuinka kovasti toivois. Näkyy hienosti eikä todellakaan ole ohutta harvaa haivenaa. Sheivata saa kesät talvet.

Vierailija
51/56 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivatkaa niitä karvoja, naiset!

Vierailija
52/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teholla, raskausmyrkytyksen jälkeen. olin turvoksissa ja karvainen, vahvasti lääkitty mutta lääketokkuran läpikin iski häpeä , kun sellainen hoikka ja minua varmaan nuorempi vaalea hoitaja taivasteli jonkin teipin tarttumista alapään karvoihin....

Voi ei! Ihanko alapäässä karvaa, aikuinen nainen etkä oo tajunnut olla vähäkarvainen/karvaton!

Vierailija
53/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja naisella on se ero, että mies tietää ettei hänen tarvi hävetä karvojaan, jos miehellä olisi naismaisen vähäinen tai naisella miesmäinen karvoitus niin sitten voisi olla aiheen poikasta. mutta ei minusta sukupuolen mukaisista karvoituksista tarttisi sterssata lainkaan

Vierailija
54/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei kasva mikään teräsvilla. Jokunen vaalea hahtuva, ja sääretkin pysyy yhdellä ajelulla koko kesän. Ei se haittaa jos on vähän untuvaa...kai? Reisiä joskus ajellut isännän partakoneella, se mitä on pimpin ympärillä saa ollakin. Ken ei sitä kestä ei halua tarpeeksi. Ymmärrän kyllä että tummilla ja punatukkaisilla tämä voi olla ongelma.

Vierailija
55/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vanhojen karvajuttujen nostelija sais tukehtua omiin karvoihinsa💩💩💩💩🤓

Vierailija
56/56 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivatkaa niitä karvoja, naiset!

Kiusallakaan ei sheivata, kenenkään karvat ei kuulu muille. Munaton mies on,jos karvoihin kompastuu.

Onneksi en ole tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme