Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin hetki kun karvat ovat jääneet ajamatta...?

Vierailija
30.09.2015 |

Vai onko ollutkaan tällaisia hetkiä...?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin keuhkokuumeessa sairaalaan ja lääkäri (nuori mies) tunnusteli jalkojani. Hrr.

Vierailija
2/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin just nyt säärissä sellainen kuontalo että toivottavasti kukaan ei näe :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

No mulla on ainakin just nyt säärissä sellainen kuontalo että toivottavasti kukaan ei näe :) 

[/quote]

Miten te muutamat voitte olla noin karvaisia, mulla on sileät sääret, karvat hentoja ja värittömiä, alapäästä olen luomu, ei koskaan noloa.

4/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

[/quote]

Miten te muutamat voitte olla noin karvaisia, mulla on sileät sääret, karvat hentoja ja värittömiä, alapäästä olen luomu, ei koskaan noloa.
[/quote]

No tähän aikaan vuodesta ei tarvi omia sääriään missään esitellä. Oma mies toki näkee karvat, sekä minua koskettaessa tuntee ne. Ei häntä haittaa. Uimahalliin tai salille mennessäkään en välttämättä sheivaa. Saa sheivata tai olla sheivaamatta, ei pitäis kenenkään persettä kutittaa... :D Omat karvani ovat myös aivan olemattoman vaaleat. Eräs läheinen ystäväni on vielä vaaleampi kuin minä ja hän ei ole ikinä sheivannut mistään. Luomuna kaikki, eikä kyllä mun silmiin pistä mitenkään.

Kesäisin vain karvat pois säännöllisesti kun en tosiaan kehtaa hirmukarvaisena kaupungilla/rannoilla kävellä. Muina vuodenaikoina silloin tällöin sheivaan.

Sinä toki saat sheivata/ajella/vahata ja tehdä miten haluat ja se on mun puolesta ok, ei mitään ihmeellistä. Jokainen tekee miten tykkää. Itse en vaan koe sheivaamista mitenkään tärkeänä, ainoastaan itselleni koen sen tärkeäksi kesäisin. Eipä siinäkään mitään sen ihmeellisempää ole! :}

5/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin hetki karvajalkana oli pari kk sitten. Menin rannalle mieheni siskon ja veljen kanssa ensimmäistä kertaa ikinä. En hoksannut sheivata viikon aikana koska säät oli mitä oli ja yhtäkkiä miehen sisko ehdotti rannalle menoa kuumana päivänä.

Hieman koin oloni vaivaantuneeksi kun miehen siskolla silosääret ja itselläni hieman karvaiset koivet... ja kyllä nää mun supervaaleat karvat näkyy kun siinä rannalla istuskellaan vierekkäin ja aurinko hohti kalpeaa ihoani vasten :"D
Totesin siinä jossakin välissä oloani helpottaakseni: "Hui kamala kun noi karvat kasvaa äkkiä :o" ja samalla räpelsin karvoja.

Ei nyt mikään supernolo tilanne. Oloni oli vaan hieman ahdistunut tästä :D

Vierailija
6/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="flowerhat" time="01.10.2015 klo 04:38"]Noloin hetki karvajalkana oli pari kk sitten. Menin rannalle mieheni siskon ja veljen kanssa ensimmäistä kertaa ikinä. En hoksannut sheivata viikon aikana koska säät oli mitä oli ja yhtäkkiä miehen sisko ehdotti rannalle menoa kuumana päivänä.

Hieman koin oloni vaivaantuneeksi kun miehen siskolla silosääret ja itselläni hieman karvaiset koivet... ja kyllä nää mun supervaaleat karvat näkyy kun siinä rannalla istuskellaan vierekkäin ja aurinko hohti kalpeaa ihoani vasten :"D
Totesin siinä jossakin välissä oloani helpottaakseni: "Hui kamala kun noi karvat kasvaa äkkiä :o" ja samalla räpelsin karvoja.

Ei nyt mikään supernolo tilanne. Oloni oli vaan hieman ahdistunut tästä :D
[/quote]

Tuolla tavallahan sä sait kaikkien huomion sun karvoihis. Jos et ite oo huomaavinaan niin tuskin muutkaan kiinnittää huomiota.

Vierailija
7/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ajanut kainaloita vähään aikaan ja nostin tanssilattialla kädet ilmaan. Myöhemmin vasta muistin asian...

Vierailija
8/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin joskus nopealla varoitusajalla mökkibileisiin, josss oli yllätyksekseni mun ihastus.. No eipä tullut ees mieleen toi alapään järkky tuhero kunnes päädyttiin sänkyyn. Tais olla kyl jätkä niin kännissä silloin ettei ehkä kiinnittäny huomiota. Ja oli hämärää. Mua itseäni nolotti koska karvat oikeesti oli röyhkeet jo bikinirajasta sekä häpyhuulilta....

Vierailija
9/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulukuussa kun menin hierojalle. En ollut ajanut karvojani varmaan kahteen kuukauteen. Luulin että hieroo vaan selän, mutta pyysikin riisumaan housutkin. Hierosi sitten niitä mun karvasia jalkojakin. Vielä tuttu hieroja. Luoja että hävetti.
Sen jälkeen katson kyllä että kaikki karvat ajeltu.

Vierailija
10/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä kunnon pöheikkö. Henkilökunnalla oli awkward-ilme.

Vierailija
11/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

[/quote]

[/quote]

Että miten yleensä luonnostaan, niinkö?. huoh. Miten muut eivät ole punatukkaisia, kun minulla on punainen tukka. Miten muut voivat olla sitä ja tätä kun minä olen tällainen. Huoh. 

Vierailija
12/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kipsi jalassa 8 viikkoa. Kipsinpoistossa oli jumalaisen komea ortopedi. En ollut ajatellutkaan mitään karvoja, kunnes vilkaisin kipsitöntä jalkaa. Samassa teki mieli painua sen pritsin alle, missä makasin. Jalassa kauheat villasäärystimet! Ainakin 3 cm pitkät tummat karvat.

Vierailija
13/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä menin kesätöihin sairaalaan, ja ensimmäisenä päivänä kuvittelin saavani työasuksi housupuvun. Sairaalan työasutilanne oli kuitenkin heikko, ja housupukuja varmaankin säästeltiin vakituiselle henkilökunnalle. Jouduin siis vetämään mekon päälle, mihin en ollut ollenkaan varautunut, ts. jäätävät säärikarvat. Hiukan hävetti, ja kotona otinkin ensi töikseni höylän käteen.

Vierailija
14/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="flowerhat" time="01.10.2015 klo 04:31"]

Saa sheivata tai olla sheivaamatta, ei pitäis kenenkään persettä kutittaa... :D Omat karvani ovat myös aivan olemattoman vaaleat. Eräs läheinen ystäväni on vielä vaaleampi kuin minä ja hän ei ole ikinä sheivannut mistään. Luomuna kaikki, eikä kyllä mun silmiin pistä mitenkään. Kesäisin vain karvat pois säännöllisesti kun en tosiaan kehtaa hirmukarvaisena kaupungilla/rannoilla kävellä. Muina vuodenaikoina silloin tällöin sheivaan. Sinä toki saat sheivata/ajella/vahata ja tehdä miten haluat ja se on mun puolesta ok, ei mitään ihmeellistä. Jokainen tekee miten tykkää.[/quote]

Tää on ihan häränpaskaa. 90 % miehistä pitää naisten voimakasta/näkyvää jalkakarvoitusta kuvottavana. Näistä 5 % on liian tossun alla sanoakseen asiasta ja toisella 5 prosentilla on karvafetissi.

Naiset, ajakaa ne karvanne, jos aiotte näyttäytyä sellaisissa vaatteissa, joissa paljaat säärenne näkyvät. Jos päätät olla sheivaamatta, älä sitten sheivaa, mutta please, ole kiltti äläkä tuo niitä bigfoot-sääriäsi ihmisten ilmoille.

M35

Vierailija
15/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä karvoissa niin paljon hävettää? Kaikilla niitä kasvaa, ja tämän tosiseikankin tietävät kaikki. Itse en ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään karvoihin/karvattomuuteen. Ja hei, ei ketään lääkäriä kiinnosta sun karvas. Turha hävetä.

Vierailija
16/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin hääpäivänäni alttarilla, että kainalokarvojen ajelusta oli yli viikko. Ei siinä aamun häslingissä muistanut. Ja hääpuku tietenkin hihaton.

Vierailija
17/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpassa. Hihaton paita. Kainalokarvat. Käsiä ylös. Okok.

Vierailija
18/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:07"]Lähdin joskus nopealla varoitusajalla mökkibileisiin, josss oli yllätyksekseni mun ihastus.. No eipä tullut ees mieleen toi alapään järkky tuhero kunnes päädyttiin sänkyyn. Tais olla kyl jätkä niin kännissä silloin ettei ehkä kiinnittäny huomiota. Ja oli hämärää. Mua itseäni nolotti koska karvat oikeesti oli röyhkeet jo bikinirajasta sekä häpyhuulilta....
[/quote]
Tai sitten kaveria ei vain haitannut sinun karvatilanne.

Vierailija
19/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 08:08"]

Mun 13v synttäreillä kun mentiin kännissä pullonpyöritystä ja mun ihastus 12v näki mun karvasen römpsän kun se vaati et saa nuolla mun pillua... Vähän nolotti kun en ollu sheivannu. No se oli vaa sillee "no hyi saatana mikä puska" no meni heti huutamaan asiasta muille ja make ja Viljami (ihastuksen parhaat kaverit) alko kiusaamaan mua

[/quote]

Joudun varmaan helvettiin kun nauran tälle. :D

Vierailija
20/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

[/quote]

[/quote]

No, kaikki ei ole vaaleita suomalaisia liruja, joilla ei edes karvat kunnolla kasva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän