Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa naapurien yöllistä metelöintiä:(

Vierailija
30.09.2015 |

Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu.

Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22.

Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:35"]

Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu. Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22. Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu.

[/quote]

Asuvatko yläpuolella, alapuolella vai samassa kerroksessa. Kuinka monta kerrosta teidän talossa on ja missä puolella suomea?

Vierailija
2/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:35"]

Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu. Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22. Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu.

[/quote]

Asuvatko yläpuolella, alapuolella vai samassa kerroksessa. Kuinka monta kerrosta teidän talossa on ja missä puolella suomea?
[/quote]

Asun samassa kerroksessa ja molemmat ylimmässä kerroksessa...kerroksia 4. Kainuussa,en tosin tiedä mitä tiedolla teet.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:35"] Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu. Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22. Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu. [/quote] Asuvatko yläpuolella, alapuolella vai samassa kerroksessa. Kuinka monta kerrosta teidän talossa on ja missä puolella suomea? [/quote] Asun samassa kerroksessa ja molemmat ylimmässä kerroksessa...kerroksia 4. Kainuussa,en tosin tiedä mitä tiedolla teet. Ap

[/quote]

Ajattelin että satutko ehkä olemaan naapurimme. Ollaan yöllä hereillä myöhään, joten huonosti äänieristetystä vois varmaan jotain ääntä kuulua. Onneks ei oo kuitenkaan mun naapuri.

Vierailija
4/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:35"] Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu. Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22. Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu. [/quote] Asuvatko yläpuolella, alapuolella vai samassa kerroksessa. Kuinka monta kerrosta teidän talossa on ja missä puolella suomea? [/quote] Asun samassa kerroksessa ja molemmat ylimmässä kerroksessa...kerroksia 4. Kainuussa,en tosin tiedä mitä tiedolla teet. Ap

[/quote]

Ajattelin että satutko ehkä olemaan naapurimme. Ollaan yöllä hereillä myöhään, joten huonosti äänieristetystä vois varmaan jotain ääntä kuulua. Onneks ei oo kuitenkaan mun naapuri.
[/quote] Miksi sinä ramppaat pihalla koko ajan ja metelöit hiljaisuuden tultua?

Vierailija
5/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:40"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä ymmärrrän jos tykkää valvoa ja saahan sitä elää. Mutta onko oikein paukuttaa ovia rappukäytävässä ja siirrellä huonekaluja :( voisko sen hoitaa aikaisemmin kun ihan yöllä.
Ap

Vierailija
6/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:40"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:35"] Kerrostaloon naapuriini muutti nuori pariskunta. Muutosta on jo kulunut jokin aika, mutta silti näin hiljaisuuden alkaessa ramppaavat kokoajan ulkona, paukuttavat "ulko-ovea", siirtelevät ilmeisesti huonekaluja ja välillä kuuluu seinään koputtamista. Äänetkin kuuluu tosi selvästi, en tiedä puhuvatko jotenkin kovaa kun toisen naapurin äänet ei kuulu. Olen itsekin vasta parikymppinen, enkä pidä itseäni tiukkapipona mutta hiljaisuus alkaa tosiaan säännöissä klo 22. Minusta on ihan älytöntä että ramppaavat ulkona monta kertaa tunnissa? Ja vielä näin myöhään ja ovet vaan paukkuu. [/quote] Asuvatko yläpuolella, alapuolella vai samassa kerroksessa. Kuinka monta kerrosta teidän talossa on ja missä puolella suomea? [/quote] Asun samassa kerroksessa ja molemmat ylimmässä kerroksessa...kerroksia 4. Kainuussa,en tosin tiedä mitä tiedolla teet. Ap [/quote] Ajattelin että satutko ehkä olemaan naapurimme. Ollaan yöllä hereillä myöhään, joten huonosti äänieristetystä vois varmaan jotain ääntä kuulua. Onneks ei oo kuitenkaan mun naapuri. [/quote] Miksi sinä ramppaat pihalla koko ajan ja metelöit hiljaisuuden tultua?

[/quote]

Joidenkin mielestä normaali eläminien on metelöintiä ja osa rakennuksista on huonosti rakennettu. En ainakaan tiedä meneekö meiltä miten äänet läpi muihin asuntoihin, vaikka muualta ei meille kuulu. En mä mee sen takia 21:00 nukkumaan että  naapuri ei häiriintyisi. Kävelen kyllä asunnossani ihan normaalisti yölläkin. Joissain taloissa jopa normaali käveleminen kuuluu lattian läpi ja jopa esim. tietokonetuolin siirtäminen.

Vierailija
7/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua missä päin kainuuta :D no me ollaa kyl jo tovi asuttu!

Vierailija
8/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika perseestä

Vierailija
9/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ramppaavat tupakalla jos parveketupakointi on kielletty?

Vierailija
10/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit on samanlaisia. 22-23 aikaan alkavat heillä iltatoimet. Parvekkeen ovi paukkuu, ulko-ovi samoin. Kaikki ovat on pakko laittaa kovaa kiinni...

Vierailija
11/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa naapurissa asuu lapsi,koira ja parikunta. Sieltä ei kuulu minkäälaista meteliä, välillä ehkä jotain mutta ei muuta. :( en nyt heti haluaisi mennä valittamaan kun pari viikkoa ovat vasta asuneet.

Ap

Vierailija
12/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:48"]Mun naapurit on samanlaisia. 22-23 aikaan alkavat heillä iltatoimet. Parvekkeen ovi paukkuu, ulko-ovi samoin. Kaikki ovat on pakko laittaa kovaa kiinni...
[/quote]

Tätä en voi minäkään ymmärtää.

Vierailija
13/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:47"]Jos ramppaavat tupakalla jos parveketupakointi on kielletty?
[/quote]

Jos ramppaavat niin kyllähän ovet saa laitettua vähän varovaisemminkin kiinni.

Ap

Vierailija
14/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan ole joku huumekämppä?

Vierailija
15/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alaoveen iso plakaatti: ÄLÄ PAISKAA OVIA KIINNI

Vierailija
16/16 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:47"]Jos ramppaavat tupakalla jos parveketupakointi on kielletty? [/quote] Jos ramppaavat niin kyllähän ovet saa laitettua vähän varovaisemminkin kiinni. Ap

[/quote]

Viilaan pilkkua mutta mulla oli ennen sellainen kämppä jossa laitoin oven "kiinni" mutta se piti painaa loppuun asti kunnolla jotta se vipu menisi sisään ja lukkoon ja se kaikui kauheasti käytävässä. Huonosti selitetty mutta... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän