Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin hetki kun karvat ovat jääneet ajamatta...?

Vierailija
30.09.2015 |

Vai onko ollutkaan tällaisia hetkiä...?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:51"]

No mulla on ainakin just nyt säärissä sellainen kuontalo että toivottavasti kukaan ei näe :) 

[/quote]

Miten te muutamat voitte olla noin karvaisia, mulla on sileät sääret, karvat hentoja ja värittömiä, alapäästä olen luomu, ei koskaan noloa.

[/quote]

Nii-i, mäkin tässä yks päivä kävelin tuolla kaupungilla ja katselin ihmisiä, ja olin aivan et woooot, kun huomasin, ettei kaikki olekaan 168,5 cm pitkiä. Sit sen jälkeen mä huomasin, et jengi on ihan eri näkösii ku mä, jopa niin, että niil on erivärinen tukka ku mulla ja jopa iho. Siis kelatkaa. No ei siin vielä mitään, mut sit ku mä tarkkailin vähän lisää, niin mä tajusin, et ei helvetti, osa noista tyypeistä on jopa eri sukupuolta ku mä. Sit mun oli pakko lähtee kotiin, loppupäivän mä vaan makasin sängyllä. Mun oli pakko laittaa toinen jalka lattiaan, kun tuli semmonen tunne, et tää huone pyörii.

Vierailija
22/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa hetkeä.Olen ylpeä karvoistani jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teholla, raskausmyrkytyksen jälkeen. olin turvoksissa ja karvainen, vahvasti lääkitty mutta lääketokkuran läpikin iski häpeä , kun sellainen hoikka ja minua varmaan nuorempi vaalea hoitaja taivasteli jonkin teipin tarttumista alapään karvoihin....

Vierailija
24/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan Erja Häkkisen kainalokarvoja, Eeva-lehden kuvissa? Ne mekko kuvat oli aika hurjia:)

Vierailija
25/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yleislääkärille pyytämään lähetettä naistentautien poliklinikalle, eikä ollut yhtään tullut mieleen, että yleislääkärikin haluaisi tutkia minut. Järkyttävä sänki sattui sillä kerralla löytymään jalkovälistäni. Sen jälkeen olen ajellut karvat varmuuden vuoksi aina, kun olen mennyt edes hoitajan vastaanotolle.

Vierailija
26/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla, en ollut ajellut jalkoja yhtään mutta silti vedin hametta ylös koska säärikarvani ovat todella vaaleat ja huomaamattomat.

Kahlasin vedessä, ja ylös noustessani ylös siskoni alkoi nauraa. Vesi oli ollut liejuista, ja ruskea löllö oli oikein liimaantunut säärikarvoihini, näytin oikeasti gorillalta.

Tälle nauroin itse, mutta joku muu sijassani olisi ehkä nolostunut. :)

Vierailija
27/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:09"]Viime joulukuussa kun menin hierojalle. En ollut ajanut karvojani varmaan kahteen kuukauteen. Luulin että hieroo vaan selän, mutta pyysikin riisumaan housutkin. Hierosi sitten niitä mun karvasia jalkojakin. Vielä tuttu hieroja. Luoja että hävetti.
Sen jälkeen katson kyllä että kaikki karvat ajeltu.
[/quote] Mulle on käynyt just samoin :D

Vierailija
28/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:46"]

Menin yleislääkärille pyytämään lähetettä naistentautien poliklinikalle, eikä ollut yhtään tullut mieleen, että yleislääkärikin haluaisi tutkia minut. Järkyttävä sänki sattui sillä kerralla löytymään jalkovälistäni. Sen jälkeen olen ajellut karvat varmuuden vuoksi aina, kun olen mennyt edes hoitajan vastaanotolle.

[/quote]

No onpa kamalaa, että ihan sänki. Olen luomuna aina, ei ole kamalaa, en ole majava vaan tyylikäs vaaleaverikkö, aina luomuna lääkäriin.

Vierailija
29/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 19:46"]

[/quote]

No onpa kamalaa, että ihan sänki. Olen luomuna aina, ei ole kamalaa, en ole majava vaan tyylikäs vaaleaverikkö, aina luomuna lääkäriin.

[/quote]

Siis etkö voi mennä lääkäriin sellaisena kuin olet, uskomattomasti häpeätte itseänne, MIKSI. Luuletko, että lääkärit ovat kiinnostuineita alapääkarvoituksesta, eivät ole.

Vierailija
30/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 07:25"]Mulla oli kipsi jalassa 8 viikkoa. Kipsinpoistossa oli jumalaisen komea ortopedi. En ollut ajatellutkaan mitään karvoja, kunnes vilkaisin kipsitöntä jalkaa. Samassa teki mieli painua sen pritsin alle, missä makasin. Jalassa kauheat villasäärystimet! Ainakin 3 cm pitkät tummat karvat.
[/quote]
Tämä on syy miksi naiset eivät pärjää kuin vain karvanpoistossa.

Vierailija
31/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, miksi HÄPEÄT luonnollista asiaa, aikuisella naisella kasvaa alapääkarvat. SIIS KARVAT, APUA

Vierailija
32/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kanssa hävetti lääkärissä. En ollut jaksanut ajaa jalkoja oikeasti aikoihin, talvi ja kaikkea ni eihän niitä kukaan näe. Menin sitten aivan muissa vaivoissa komealle mieslääkärille kun hän yhtäkkiä halusikin katsoa jaloistani jotakin, siinä aloin riisumaan housuja ja nostin jalat komeasti sängylle kunnes tajusin, että omat mustat villapöksyt ei jäänyt lekuriltakaan huomaamatta, olin todella häipeissäni koska lääkärikään tuskin odotti sitä näkyä kun muuten olin ulkoisesti viimeisen päälle huoliteltu.

Vierailija
33/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:47"]

Mua kyllä kanssa hävetti lääkärissä. En ollut jaksanut ajaa jalkoja oikeasti aikoihin, talvi ja kaikkea ni eihän niitä kukaan näe. Menin sitten aivan muissa vaivoissa komealle mieslääkärille kun hän yhtäkkiä halusikin katsoa jaloistani jotakin, siinä aloin riisumaan housuja ja nostin jalat komeasti sängylle kunnes tajusin, että omat mustat villapöksyt ei jäänyt lekuriltakaan huomaamatta, olin todella häipeissäni koska lääkärikään tuskin odotti sitä näkyä kun muuten olin ulkoisesti viimeisen päälle huoliteltu.

[/quote]

Just joo, luulet liikoja itsestäsi.

Vierailija
34/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi käski antaa karvojen kasvaa, jotta ne olisi helpompi poistaa vahauksella ennen häitä. Tietenkin kaverit yllättivät polttareilla juuri sinä viikonloppuna kun karvat olivat maksimipituudessaan. Polttariohjelmaan kuului mm. kylpylävierailu, hierontaa ja bilettämistä olkaimettomassa mekossa. Eikä partahöylää ollut tietenkään mukana. En ole edes uskaltanut katsella polttarikuvia.

Vierailija
35/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku, että lääkäriä kiinnostaa, onko säärissä karvoja, onko ajamatta. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisella ihmisellä, paljon kasvamista henkisesti.

Vierailija
36/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:47"]

[/quote]

Hörähdin mielikuvalle.

Vierailija
37/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:52"]Uskooko joku, että lääkäriä kiinnostaa, onko säärissä karvoja, onko ajamatta. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisella ihmisellä, paljon kasvamista henkisesti.
[/quote] niin katsos häpeä on meillä ihmisillä sellainen perustunne kuin suru, viha tai vaikka rakkauskin ja kun se häpeän tunne iskee niin ei sille oikein mitään voi vaikka niitä lääkäreitä ei yhtään haittaisikaan.

Vierailija
38/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
39/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 20:52"]Uskooko joku, että lääkäriä kiinnostaa, onko säärissä karvoja, onko ajamatta. Minkälainen ajatusmaailma on tällaisella ihmisellä, paljon kasvamista henkisesti. [/quote] niin katsos häpeä on meillä ihmisillä sellainen perustunne kuin suru, viha tai vaikka rakkauskin ja kun se häpeän tunne iskee niin ei sille oikein mitään voi vaikka niitä lääkäreitä ei yhtään haittaisikaan.

[/quote]

Kyllä sille häpeän tunteelle voi tehdä paljonkin, hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, huolehtii terveydestä, ruokavaliosta, painosta, liikunnasta, unohtamatta kauneudenhoitoa. En todellakaan häpeä, vaikka joudun rinnat paljaina olemaan tutkimuksissa, koska hoitohenkilökunta on rintoja nähnyt, ja tässä iässä ne roikkuvat, huono itsetunto monilla.

Vierailija
40/56 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparia oli takana melkein viikko, enkä ollut tajunnut ottaa höylää mukaan. No mulla on onneksi vaaleat karvat, että ei ne siinä uimassa käydessä juuri näkyneet. Mutta sitten. Isoset oli järkännyt oikein "kivan" leikin.

Kolme poikaa tunnusteli ensin kolmen tytön paljaita sääriä ja mä olin yksi näistä "onnekkaista" tytöistä hillittömillä karvajaloillani. Sitten poikien silmät sidottiin ja heidän piti tunnistaa parinsa vaan tunnustelemalla. Niin paitsi että siihen tilalle vaihdettiin tietenkin kolme poikaa. Meinasin kuolla häpeästä kun se mun parini tosiaan veikkasi sitten yhtä kundeista minuksi, ja toinen arvailevista jätkistä taas arvasi heti että nyt koskettelee jätkien jalkoja, kun sen hänen tyttöparinsa jalka oli niin sileä.. Onneksi kolmannen tytön pari veikkasi myös yhtä poikaa häneksi, niin ei tuntunut ihan niin pahalta kun en ollut ainoa pojaksi luultu. Mutta silti, juuri herkimmässä teini-iässä otin tuon "hauskanpidoksi" tarkoitetun leikin kyllä todella raskaasti ja häpesin vuosia sen jälkeenkin, aina kun tapaus muistui mieleen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän