Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
niin en vaa jaksa eikä ketään kiinnosta.. en tiedä miksi en ole jo tappanut itseäni ku vihaan elämääni ja tätä elämää.. monet mun vanhat tutut mun ikäisenä on jo parisuhteissa ja mä e neklpaa kellekkään paskalta tää tuntuu ja on menny pahempaa suuntaa ja masentaa
Emmä jaksa enää mä en vaa jaksa tällästä
Olisiko mitään uutta? Samaa jankjankjankjank.
Oon kaikille naisille ilmaa nykyää.. 5 v sitte tilanne oli hiukan erilainen.
No joo aivan sama ei sitte jankuteta ei kirjoteta mitään... meen sitte kourimaan naisten pyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
No joo aivan sama ei sitte jankuteta ei kirjoteta mitään... meen sitte kourimaan naisten pyllyjä.
Toivottavasti joku potkii sua haaruksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä linnareissulle
EI KIINNOSTA MITÄ MUSTA AJATELLAAN MUA EI KIINNOSTA ENÄÄ ELÄÄ EI MITÄÄN.. OON VAA TÄMMÖINEN YKSINÄINEN SUSI.. KÄYN TÖISSÄ JA OON YKSIN TÄÄ ON MUN ELÄMÄ. HEIDO.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei mun elämä rullaa mihkää suuntaa pyörii ympyrää.. mitää ei ole tehtävissä ku on naisille alemman tason luuseri.. velkaantunut rahaa ei ole.. huono palkkainen.. kouluttamaton.. eikä oo kavereita.. naiset ajattelee tossa miehess on aivan hitosti vikaa.
Tässä Allu; tässä kerrot omin sanoin mitä olet.
Jos olisit nainen, kiinnostuisitko tällaisesta miehestä? Plus tietysti pahat mt-ongelmat päälle.
Naiset varmaan pitää täällä ällöttävinä näitä kourimis ja nuuhkimisjuttuja mutta miehenä kyllä ymmärrän ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku potkii sua haaruksiin.
Tämmästäkin pokea löytyy netistä paljon, joskus mietin kuinkahan paljon ton täytyy sattua, en tiedä miten kestävät sitä
Joo en jaksa ihmisiä enää,,. oon jo luovuttanu ja alkaan pelaamaan.. en saa koskaa naista.
En tiedä enää mitä tehdä masentaa niin ettei huvita ees elää enää.,
saatana paskat nirppanokat.. mikää ei riitä komea bussnesmies.. yrittäjä.. aivan saatanasta
Aivan hullua tää elämä.. naiset luulee että ne tienaa tuhansia ja on jotain rikkaita noi pissikset nirppanokat
En ymmärrä.. antaa olla heido.. en jaksa kirjotella ja tätä yksin kirjottelua se on aina niin nyt riittää kaikki.
Nyt on lauantai-ilta, mene baariin ja etsi sieltä naisia. Pari olutta huiviin ja rohkeesti vaan juttusille. Itekkin aattelin vielä mennä :)
M25
Ei kiinnosta baarit.. miksei sitä kukaa ymmärrä.. eikä tinderit ja mitään. Heido.
Toiv keksin keinon miten jotenkin tapan itseni joskus. Kaippa se vielä onnistuu.
En todellakaa ole onnellinen.. säälin ja vihaan itteeni.. ei oo ketää.. käyn vaa töissä ja olen yksin-.. tätäkö pitäs kestää.. en jaksa