Jotenki täs elämäs ei ole järkeä.
Elämä on jotenkin tylsää. Yksin vaa ja käy töissä. Parisuhdetta ei löydä ei sopivaa naista naiset ei kiinnostu. Itelle kyllä moniki kelpaisi sopiva, ei kaikki. Kavereita 0.. yksin saa miettiä kaikki tekemisiset vloppuisin.. elämä on jotenki tylsää usein masentaa kun kaipaa sitä naista ja tuntuu että on ihan pohjasakkia. Pahasti velkaantunut ja rahaa ei jää oikein mitään niin ei voi tehdä mitään. Miten tätä jaksaa?
Kommentit (203)
Jotenki arvasin jo otsikosta että Allun ulinaketju. Taas.
ei tänne ees ketää kirjota.. samaa toistoa aina päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
nyt mulle riitti meen hakkaa ihmisiä ulos ja kourimaa naista.
Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Oon kaikille naisille ilmaa nykyää.. 5 v sitte tilanne oli hiukan erilainen.
Miten itse huomioit kaikkia naisia arjessasi? Tähän lasketaan myös vanhat ja epäviehättävän näköiset naiset, ihmisen arvo mitataan siinä miten kohtelee niitä joita ei "tarvitse" kohdella hyvin.
äiti on sanonu se on sun elämäs.. oot ite sen pilannu ja velkaantunut..
mitä sitte jos olen psyykkisesti sairas pelle
olen psyykkisesti sairas pelle.. heikkolahjainen.. velkaantunut 30 tuhatta.. mitä sitte?
OLKAA SITTE TOMMOSIA MYKKIÄ.. MEEN PELAAMAAN.
tuskin tää elämä koskaa tästä muuttuu.. pakko hyväksyä se nyt etten saa naista koskaan ja kelpaa.. ei kukaa anna apua.. syön lääkkeitä masennus ja kaikkea edelleen voin pahoin ja yksinäisyys masentaa ahdistaa että sydän lentää ulos.. vaikea olla yksin kaipaan ihmiskontakteja tekis mieli itkeä.
Vierailija kirjoitti:
tuskin tää elämä koskaa tästä muuttuu.. pakko hyväksyä se nyt etten saa naista koskaan ja kelpaa.. ei kukaa anna apua.. syön lääkkeitä masennus ja kaikkea edelleen voin pahoin ja yksinäisyys masentaa ahdistaa että sydän lentää ulos.. vaikea olla yksin kaipaan ihmiskontakteja tekis mieli itkeä.
No mikset käy terapiassa kerta oot apua vailla? On helppo huomata tästä keskustelusta miksei naiset rakastu sinuun. Entä miespuoliset kaverit? Heitä tuskin haittaa velkasi ja muut ongelmasi, kun eivät kanssasi yhteen muuta.
JOO MEEN MAKSULLISIIN 1000 € HYVÄSTI
EI OLE MITÄÄ TERAPEUTTIA LÄÄKÄRIT EI YMMÄRRÄ SYÖN PSYYKELÄÄKKEITÄ EI NE AUTA MITÄÄ TÄLLÄNEN MÄ OON JA PILANNU ELÄMÄNI JA VELKAANTUNUT JA KAIKKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset käy terapiassa kerta oot apua vailla? On helppo huomata tästä keskustelusta miksei naiset rakastu sinuun. Entä miespuoliset kaverit? Heitä tuskin haittaa velkasi ja muut ongelmasi, kun eivät kanssasi yhteen muuta.
ei ole kavereita.. ei ihmiset ees juttele mulle missään.. oon aina yksin.. nyt te ymmärrätte miksi on paha olla.. ja kaipaan parisuhdetta,
OON NIIN PILANNU ASIAT ETTÄ VANHEMMAT PISTÄNY VÄLIT POIKKI JA PUHELIN EI KOSKAAN SOI.. KORKEINTAA PUH MYYJÄ JOSKUS SOITTAA OON TOSI YKSINÄINEN JA PAHA OLLA. EN TIEDÄ MITÄ TEEN
HYVÄSTI KAIKKI.. EI KETÄÄN KIINNOSTA.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄSTI KAIKKI.. EI KETÄÄN KIINNOSTA.
Millä tavalla toivot, että joku kiinnostuisi sössityistä asioistasi? Ei täällä ole ketään kaikkivoipaa joka voisi sinun asiasi järjestää puolestasi.
Sori nyt vaan.
sitte MIELUITE MEEN HAKKAAMAAN IHMISIÄ JA KOURIMAA NAISIA HETI.. TAIDAN LÄHTEE HETI
mä en enää jaksa.. TÄÄ YKSINÄISYYS JATKUNU JO VUOSIA JA PELKKÄ YKSINÄISYYS.. EI OO IHMISIÄ EI SAA PARISUHDETTA EI SAA APUA PAHASTI MT ONGELMIA VELOISSA 30 TUHATTA
nyt mulle riitti meen hakkaa ihmisiä ulos ja kourimaa naista.