Pitäisiköhän minun kertoa eksän uudelle naisystävälle totuus eksästä?
Eksä on siis hirveä naistenmies, koko ajan oli verkot vedessä, vaikka seurusteltiin 7 vuotta. Minä olin vain joku varanainen, vaikka tunnusti rakkauttaan. Olin häneen hulluna, ja katsoin läpi sormieni aika törkeitäkin juttuja. En halunnut nähdä totuutta ennenkuin hän petti minua parhaan ystävättäreni kanssa.
Nyt hän taas seurustelee. Säälin uutta naista, koska hän ei tajua, millaisen tyypin kanssa on tekemisissä. Mies on todella hyvännäköinen ja se on yksi syy, miksi häneltä on helppo sietää mitä vaan. Häntä on vaan niin kiva katsella, kuin jotain taideteosta.
Otanko naiseen yhteyttä ja varoitan vai teenkö itsestäni pellen? En todellakaan haluaisi kenellekään samaa kohtaloa kuin itselleni. Tuska on vieläkin valtava, vaikka erosta on vuosi aikaa.
Kommentit (14)
Jos tämä on ensimmäinen suhde eronne jälkeen eksälläsi, en kertoisi. KUN nyt saattaa toimia kuitenkin toisin.
Entäpä jos exäsi onkin ihan oikeasti rakastunut uuteen naiseensa ja tosissaan tämän kanssa eikä aio enää käydä vieraissa? Sekö sinua pelottaa?
Kertoisin. Antaisin uudelle naiselle edes reilun mahdollisuuden pelastaa itsensä. Päätös on sitten hänen, mitä tiedolla tekee. Sun mahdollinen pelleys on tässä sivuseikka.
Itse en puuttuisi asiaan millään tavalla.
Se on sinun totuutesi.. Jos se sua petti, ei tarkoita, että pettää seuraavaa.
Voi olla ettei petä tätä uutta tai voi olla että tämä uusi ei pidä pettämistä niin vakavana asiana kuin sinä pidit. Voi olla vaikka niinkin että seikkailevat molemmat suhteen ulkopuolella yhteisestä sopimuksesta.
Ei kannata sekaantua. Ei kuitenkaan uskoisi ja asia kääntyisi sua vastaan. Olisi eri asia jos ex olisi ollut väkivaltainen, silloin voisin jollain tavoin varoittaa.
Minä kerroin, kun uusi nainen yllättäen vastasi miehen puhelimeen, eikä minulle ollut kerrottu naisen vaihtamisesta vielä mitään. Ei hän uskonut ollenkaan, varmaan vain ajatteli, että siinä kauan sitten taakse jäänyt entinen naisystävä mustasukkaisuuksissaan puhuu miehestä pahaa. Tuo uusi nainen jätti miehen puolen vuoden kuluttua, eli kyllä asia selvisi hänellekin.
Anna olla. Parempi, että nainen huomaa itse tuon miehen tavat.
Kerro kaikki, etenkin tuo ystävän kanssa pettäminen. Kyllä sellaista touhuava ihminen on lähtökohtaisesti paha. Itse haluaisin kuulla, jos tilanne olisi tuo.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:25"]Se on sinun totuutesi.. Jos se sua petti, ei tarkoita, että pettää seuraavaa.
[/quote]
Useimmiten kuitenkin se tarkoittaa juuri sitä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:05"]
Eksä on siis hirveä naistenmies, koko ajan oli verkot vedessä, vaikka seurusteltiin 7 vuotta. Minä olin vain joku varanainen, vaikka tunnusti rakkauttaan. Olin häneen hulluna, ja katsoin läpi sormieni aika törkeitäkin juttuja. En halunnut nähdä totuutta ennenkuin hän petti minua parhaan ystävättäreni kanssa.
Nyt hän taas seurustelee. Säälin uutta naista, koska hän ei tajua, millaisen tyypin kanssa on tekemisissä. Mies on todella hyvännäköinen ja se on yksi syy, miksi häneltä on helppo sietää mitä vaan. Häntä on vaan niin kiva katsella, kuin jotain taideteosta.
Otanko naiseen yhteyttä ja varoitan vai teenkö itsestäni pellen? En todellakaan haluaisi kenellekään samaa kohtaloa kuin itselleni. Tuska on vieläkin valtava, vaikka erosta on vuosi aikaa.
[/quote]Olithan itsekin tuon tyypin kanssa siihen pisteeseen kunnes hän jätti sinut. Tuskin olisit korvaa lotkauttanut, jos joku edellinen panopuu olisi jotakin sinulle tullut kertomaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:05"]
[/quote]
Kyllä, teet itsestäsi naurettavan pellen jos menet kertomaan. Uusi nainen ei usko kuitenkaan ja pian sinulle nauraa kaikki. Ex ja uusi naisensa kertovat kaikille sinun olevan "katkera ämmä".
En ymmärrä mitä oikeasti haet/saavutat kertomalla? Kostoa vai haluatko heidän eroavan?