AUTTAKAA AV MAMMAT!
Poikamme pituus ennusteeksi tuli vähän alle 170cm. Eli todella lyhyt. Mikä on sitten käsitys vähän? Lasketaanko 165 senttiäkin vähän alle 170cm?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:05"]Poikamme pituus ennusteeksi tuli vähän alle 170cm. Eli todella lyhyt. Mikä on sitten käsitys vähän? Lasketaanko 165 senttiäkin vähän alle 170cm?
[/quote]
Hehe. No, ajatelkaa positiivisesti; lastenlapsia ette joudu tulevaisuudessa hoivaamaan kun tuo rääpäle niitä ei takuulla saa tehtyä. Paitsi jos Thaimaasta tjms. sille eukon ostatte.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:12"]15v ja 160cm. Ap
[/quote]
:D
No... jos Hobiteistä tehdään Suomessa remaket, ehkä hob..lapsellesi löytyy jotain käyttöäkin!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:05"]Poikamme pituus ennusteeksi tuli vähän alle 170cm. Eli todella lyhyt. Mikä on sitten käsitys vähän? Lasketaanko 165 senttiäkin vähän alle 170cm?
[/quote]
Hehe. No, ajatelkaa positiivisesti; lastenlapsia ette joudu tulevaisuudessa hoivaamaan kun tuo rääpäle niitä ei takuulla saa tehtyä. Paitsi jos Thaimaasta tjms. sille eukon ostatte.
[/quote]
Ei juma sä olet takuulla aivan kamala ihminen. Ei ap
Kuule 7 tiedän monia 160cm miehiä joilla on todella kauniita saman kokoisia suomalaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:18"]Sä olet paha ihminen 7! Tuollainen ei ansaitse puolisoa myöskään!
[/quote]
No älä nyt vitsillä minä vaan...
Sitä paitsi, AP itse väitti lastaansa "todella lyhyeksi" vaikka ei joku 167cm esimerkiksi ole mitenkään silmiinpistävä. Paljon lyhyempiä miehiäkin löytyu.
Eiköhän AP itsekin vaan pelleile.
Siis pyydät oikein APUA tähän "ongelmaan"?! Kai se pieni raukka nyt saa olla minkä kokoinen haluaa, voi hitto kun te idiootit ootte ulkonäkökriittisiä lapsenkin suhteen... Sairas maailma.
Itse ajattelisin että 166-170cm