lahja vähän yli 40v naiselle
Ideoita? Mitä itse toivoisitte? Budjetti ei ole kovin suuri ja viinipullo ei tällä kertaa tule kysymykseen.
Kommentit (34)
Herkkukori. Silkkiyöpaita. Hieno huivi. Itse toivoisin vaaleansinisiä teddykarvahaalareita, mutta en osaa sanoa miten yleinen toive se on.
Lahjakortti jalkahoitoon
Lupaat tarjota lounaan tai illallisen
Kirja/kivoja lehtiä ja suklaarasia
Tuoksukynttilä
Lahjoita ystäväsi nimissä vuohi tai paskahuussi afrikkaan
Tunnetko henkilön kuinka hyvin?
Mikä on "ei suuri budjetti"? Minulle se olisi 40-50 €, sinullehan se voi tarkoittaa 15 euroa, eikö vaan???
Koti ihminen, ei erityisiä harrastuksia. Vaikea siis erityisesti eritellä mistä pitää. Kyse ei ole nyt mistään isosta lahjasta ja asiasta. Normaalisti veisin viiniä ja suklaata, mutta kumpaakaan ei oikein käytä.
Ja joo max. 25e ajattelin käyttää tähän, itselleni suurempi summa olisi liikaa :)
eli siis melko yhdentekevä ihminen sinulle? tuoksukynttilä ja joku naistenlehti vaikka, kuten yllä ehdotettiin.
joo kynttilöitä ja luettavaa menee loka-marraskuussa.
Ei ole yhdentekevä. Miksi niin päättelet nro 9? Siksi kun ei ole enempää rahaa käyttää vai siksikö että kerroin hänen olevan kotona viihtyvä? Töiden jälkeen katselee telkkaria ja neuloo. Mielestäni kun ei täytä pyöreitä, viinipullo ja suklaa on aivan riittävä lahja. Hemmottelua joka ei jää nurkkiin pyörimään. Tässä tapauksessa ne ei vain käy.
no jos et yhtään keksi mikä häntä kiinnostaa! ^
Entä joku kiva kaulahuivi? Itse ainkin tykkäisin.
Itse tykkäisin kynttilöistä, lyhdyistä, kukista, laadukkaasta kahvista, kasvonaamiosta, hyvästä kirjasta, kauniista kalenterista/muistivihosta, lahjakortista vaikkapa Marimekolle tai elokuvalipuista. Jos tätä hintaluokkaa ajattelen, ja itse olen kotikissa täällä kissojeni kanssa :)
Kynttilät ei tulleet mieleen. Hassua kun ensin ajattelin jotain lyhtyä/kynttiläalustaa, torppasin sen ajatuksen kun ajattelin että ei ole kiva kerryttää toiselle eriparisia lasikippoja. Mutta ehkäpä etsin jostain kivoja kynttilöitä ainakin, vaikka jotain tuoksuvia :)
No hän pitää neulomisesta. Olisiko jotain vinkkejä neulovalle? :) t: ap
Setti erilaisia kynttilöitä kaupan lahjakassiin niin ei tule turhaa krääsää.. Kortti mukaan tai kassin päälle teksti tyyliin lämpöä ja valoa syysiltoihisi.
Hajukynttilät on riski. Aika monet inhoaa sitä löyhkää. Hajuttomat on varmempi valinta.
Miten olisi vaikkapa lankamoppi, tai kenties sellaisia käteviä muovisia säilytyslaatikoita? Jos budjetti olisi ollut vähän isompi, niin olisin ehdottanut yläjyrsintä tai vaikkapa märkä-kuivaimuria.
neulova neuloo itse kaulahuivin...
Kynttilä ja joku ulkomainen neulelehti? Tai käsityökirja?
Mistä ihminen pitää? Minkälinen henkilö kyseessä?