Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miespuolisen työkaverin puheet ahdistavat.

Vierailija
30.09.2015 |

Tulimme aluksi ihan hyvin toimeen. Sitten erehdyin mainitsemaan, että mieheni on minua 13 vuotta vanhempi (itse olen 21-vuotias). Työkaverini tokaisi siihen, että ei kukaan mies ole tosissaan näin nuoren kanssa ja se haluaa vain tiukkaa pillua. Kaksikymppiset ovat kuulemma vain seksiä varten. En ole vielä uskaltanut puhua asiasta oman miehen kanssa ja nyt hän ihmettelee miksi olen niin vaisu. 

Pelottaa mennä huomenna töihin. Mitä oikein teen? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät omaan arvoonsa idiootin jutut! T, 38 vuotias täti, mieheni on 49.

Vierailija
2/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopettaa paskanjauhamisen koska se on kiusaamista ja häirintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. Makaisit varmaan sikiöasennossa nurkassa ruokatuntiin mennessä minun työpaikallani.

Vierailija
4/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että missä työpaikassa puhutaan noin tyhmiä juttuja?! Mä en vois kuvitellakaan että mun työpaikalla (insinööritoimisto) kukaan puhuisi noin...

Vierailija
5/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:41"]

Saako kysyä, että missä työpaikassa puhutaan noin tyhmiä juttuja?! Mä en vois kuvitellakaan että mun työpaikalla (insinööritoimisto) kukaan puhuisi noin...

[/quote]

No ainakin mun (onneks)  entisessä työpaikassa tuo olis ollu ihan normaalia vittuilua kun naiset on niin pelottavia. Juu ja se oli rakennusalan firma. Niin pässejä johtajia ole koskaan missään tavannut.

- Ei AP

Vierailija
6/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamista. Esimiehen kuuluu suitsia tuollaiset kuriin, yhteyttä sinne päin siis.

Vierailija
7/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää ikis, joka on ottanut uuden lähestymistavan?

Vierailija
8/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:33"]Jätät omaan arvoonsa idiootin jutut! T, 38 vuotias täti, mieheni on 49.
[/quote]
Laskettavissa nuoremman kollegan seksuaaliseksi häirinnäksi ja pitäisi jättää omaan arvoonsa? Sori vaan, mutta kyse on työpaikasta eikä Pervolan apukoulun tupakkaringistä.

Vierailija
9/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin puheisiin kannattaa reagoida heti, eli ilmoittaa henkilölle, ettei halua kuulla epäasiallista, loukkaavaa, seksuaalista ja rumaa kielenkäyttöä. Ilmoitus myös esimiehelle, että näin on käynyt ja että olet tahtosi kyseiselle henkilölle ilmaissut. Myöhäistä ei ole vielä nytkään, huomenna voit palata asiaan ja sanoa samat.

Vierailija
10/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:32"]Tulimme aluksi ihan hyvin toimeen. Sitten erehdyin mainitsemaan, että mieheni on minua 13 vuotta vanhempi (itse olen 21-vuotias). Työkaverini tokaisi siihen, että ei kukaan mies ole tosissaan näin nuoren kanssa ja se haluaa vain tiukkaa pillua. Kaksikymppiset ovat kuulemma vain seksiä varten. En ole vielä uskaltanut puhua asiasta oman miehen kanssa ja nyt hän ihmettelee miksi olen niin vaisu. 

Pelottaa mennä huomenna töihin. Mitä oikein teen? 
[/quote]
Olisiko täysin typerä ajatus, että miehesi saattaisi sinut töihin ja samalla verbaalisesti möyhentäisi kyseisen jantterin?

Vierailija
11/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:47"]Onks tää ikis, joka on ottanut uuden lähestymistavan?
[/quote]
Toivottavasti ei. :/ Olisi jopa ikikseltä tosi härskisti tehty. Voimia kaikille, joiden ikäerosuhteisiin ulkopuoliset yrittävät sekaantua.

Vierailija
12/12 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaivaa sinua, koska tiedät työkaverin olevan oikeessa?

On silti tökeröä mennä arvostelemaan toisten suhteita noin ilkeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme