Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seurustelukumppania olisi syytä tavata?

Vierailija
30.09.2015 |

Olen seurustellut nyt reilun vuoden miesystäväni kanssa. Olemme molemmat kolmekymppisiä ja lapsettomia, emmekä asu yhdessä. Pidämme päivittäin yhteyttä, mutta viime aikoina minua on alkanut vaivata se, että tapaamme mielestäni liian harvoin: tyypillisesti 2, ehkä 3 kertaa viikossa muutaman tunnin ajan kerrallaan. Itse koen jatkuvaa ikävää, joka vetää mielen maahan. Pitäisikö minun vetää johtopäätöksiä tästä tapaamisten vähäisyydestä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veikkaan, ettei mies juuri noiden ongelmien takia suostuisi muuttamaan yhteenkään ennen kuin löytäisin päivätyön. Mutta eipä se yhteenmuutto muutenkaan taida koskaan tulla eteen. AP

Vierailija
22/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 19:35"]Me ollaan hieman nuorempia, 22 ja 26, muta myös hyvin erilaiset aikataulut miehen vuorotyön takija, mutta me ollaan myös aika alusta asti nähty joka päivä. Nykyään myös vasta 9 kuukauden jälkeen nukutaan lähes poikkeuksetta kaikki yöt yhdessä, tai ainakin nähdään jos toinen ei ole matkoilla tms. Alussa kuitenkin (ensimmäiset pari kuukautta) näimme mielestäni liian harvoin. Te olette kuitenkin olleet yhdessä jo tovin, joten ota asian puheeksi miehesi kanssa, itsestään "ongelma" ei tuossa vaiheessa enää ratkea.
[/quote]

Olen ottanut asian ihan suoraan puheeksi. Mies ei kommentoinut oikeastaan mitenkään ja tuloksena lisääntyi ainoastaan tekstailu, jota hän muutenkin harrastaa jo pitkin päivää. Varmaan juurikin siksi, ettei tarvitsisi nähdä usein. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap sinussa itseni. Ja epäilen et omat suhteeni eivät etene koska en koskaan puhu asioista enkä tunnusta rakkauttani vaan odottelen et jotain tapahtuu.. No ei tapahdu! :D ja siinä yritän ottaa itseäni niskasta kiinni. Jos se toinen ei vastaa sitä mitä haluat kuulla niin lakkaa kuluttamasta aikaasi odotteluun että suhde syvenisi.

Vierailija
24/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta on erikoista, jos yli vuoden seurustelun jälkeen vielä tavataan vain silloin kun on parhaimmillaan ja väsyneenä vetäydytään omiin oloihin. Aika loukkaavaa suorastaan tarvita noinkin paljon "lomaa" seurustelukumppanistaan. Eikö juuri hänen seurassaan niiden akkujen kuuluisi latautua? :o

Vierailija
25/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aina ollut tuollaista? Jos on, mies voi olla introvertti ja tyytyväinen. Kerro, että haluaisit olla enemmän yhdessä. Jos ette saa asiasta molempia tyydyttävää kompromissia, voit harkita suhteen lopettamista mielestäni.

Vierailija
26/26 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 18:15"]Onko se aina ollut tuollaista? Jos on, mies voi olla introvertti ja tyytyväinen. Kerro, että haluaisit olla enemmän yhdessä. Jos ette saa asiasta molempia tyydyttävää kompromissia, voit harkita suhteen lopettamista mielestäni.
[/quote]

Ei olla missään vaiheessa säännöllisesti nähty päivittäin, sillä kumpikin tarvitsee aika paljon omaakin aikaa. Näkeminen on ollut vähän vaihtelevaa. Välillä saatetaan nähdä neljäkin kertaa viikossa ja esim. lomalla vietettiin kyllä joka päivä yhdessä. Nyt 3hkä viimeisen kuukauden aikana ei ole sellaista tiheää näkemistä ollut ollenkaan. Tiedän, että miehellä on ihan oikeasti ollut ylitöitä ja stressiä kun deadlinet puskee päälle. Hän on siis aika väsynyt, mutta mnun mielestäni voitaisiin silti viettää aikaa samassa osoitteessa, vaikkei mitään sen kummempaa yhdessä tehtäisikään. :/